Nemohl jsem se někde dočíst, že proti směru jízdy otevírané dveře jsou dneska de facto zakázané EU(nebo nějakou jinou nadnárodní institucí) a výjimku má dnes snad jen Rolls-Royce. Nemyslím si, že by v tomto případě byly zadní dveře otevíratelné jenom, když jsou otevřené i ty přední - to je přece u rodinného auta hloupost. Jestli je celej muj příspěvek nesmysl, tak se uctivě omlouvám.
Tak Opel asi neposle na dolezity trh s malymi MPV, kde si vybudoval slusny zaklad s Merivou, nejaky nepodarok...nieco nedoriesene. Technicky a bezpecnostne to bude urcite medzi naj v triede...a pre rodiny s malymi detmi aj celkom fajn. Napr. upevnit detske seadacky cez tieto dvere bude lahsie. A male deti i dospeli...otvoria sa zadne dvere a hura von, len sup dole zo sedadla:) pokila nebudu na uzkom parkovacom mieste otvorene predne dvere...a to nastupovanie si celkom neviem predstavit, najma u dospelych...mam sa k tomu natocit bokom ci zadkom?:) Vyskusame si ako sa nastupuje do nedostupneho Rollsa:)) No uvidime v praxi...myslim ze klasicke a rokmi overene posuvne dvere su ovela praktickejsie pre rodinny minivan...ale inovacie su v mode, treba niecim v krize zaujat.
hmm suicide doors :D snad nebudou tak suicide jako u starejch aut :D
No ale při vystupování třeba na parkovišti, kde stojí auta vedle sebe to bude hodně nepraktické, nebudou moci současně vystoupit lidé vepředu a vzadu. Také otevření zadních dveří za jízdy bude asi zážitek :-/
Jen zadní dveře neotevřeš. Podle mne je to jen vylepšení 3 dveřové karoserie (proti tomu je přístup dozadu opravdu lepší), ale klasická 4 nebo 5 dveřová koncepce je lepší. Chápu to u sporťáků koncepce 2+2, kde se dozadu leze vyjímečně, ale u rodinného vozu ne. To bude propadák jako Peugeot 1009.
Nesouhlasím, podle mě jsou opačné zadní (ale i přední) dveře lepší, stačí mít úhel otevření 45 stupňů a pohodlně vykročíte ven, při současném otevírání potřebujete větší úhel otevření a stejně musíte vystoupit do "boku", případně mírně dozadu. Navíc je opačné otevírání elegantnější, viz.auta z 30.let:-)
Nesouhlasím. Už jste někdy lezl do/z auta, když je natěsno vedle jiné auto? To si o 45o můžete nechat zdát. Když už se vysoukáte, máte za sebou volnou cestu. Pokud polezete z nové Mrvy ze zadního sedadla, možná to v 1. fázi půjde líp, ale pak se musíte natlačit vedle předních dveří, abyste zavřel zadní a teprve pak odejdete. Nastoupíte opačným cvikem.Souhlasím s tou elegancí. Proto taky bude mít toto řešení dveří nový RR. Ovšem představa, že Meriva přijede k chodníku, kde je položen červený koberec, řidič vystoupí, obejde auto, otevře oboje dveře na druhé straně a na koberec vystoupí za fotozáblesků z Merivy celebrita, mi přijde úsměvná.
Ano, otevírání dveří za jízdy je na denním pořádku každého jen mírně slušného řidiče.
Řidič většinou sedí za volantem, takže toho se to asi nedotkne, ale vzadu v takovém typu auta většinou sedí děti a ty mají různé nápady a potřeby ledacos vyzkoušet. Ale zase jako aerodynamická brzda v případě selhání brzd by to mohlo být docela účinné, nebo manévrovací klapky :-))
O detske pojistce si asi neslysel, co?
Já si myslím, že je důležitá informace, že ty dveře nejdou otevírat bez otevření předních dveří. Taková zásadní věc by měla být v článku uvedena.
A to máte odkud?
Samozřejmě to oficiálně nikdo neřekl, ale:1. Samostatně jsou zadní dveře pro výstup příliš úzké.2. Technicky je samostatné otevírání bez sloupku přespříliš složité. Zámek, těsnění, tuhost. To dotáhnout ke splnění bezpečnostních testů a norem je téměř nemožné.3. Možnost stržení zadních dveří proudem vzduchu při otevření za jízdy. (Vy se smějete, ale nikdy nevíte, co vám udělá babička na zadním sedadle, když zjistí, že si do dveří přivřela šálu.)
Zadní dveře se dají otevřít až po otevření předních, samostatně ne.
Ked uz nic ine aspon ucinna klimatizacia:)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.