Nová Insignia přijede v roce 2022. Bude dalším Opelem, který pohltí Francouzi

35 komentářů

neodborník
16. srpna • 0:43

Nic nikdo nepohltí, jenom bude Opel používat jako základ vývoje stejné technické suroviny, stejně jako se to běžně dělá i u všech sousedů. Nic špatného na tom není vykřičník

jakarte
15. srpna • 17:22

Opel ma ted v nabídce nejake 2.0 motory ??

kari
16. srpna • 7:47

Dieselové ano

Jakarte
16. srpna • 8:18

Ale poslední benzín dvoulitr zařízli po půl roce. Teď zůstal jen Holden.

Michal
15. srpna • 20:09

Ještě pár let a všichni budou používat elektro míň či víc a to možná skomírajícímu Oplu zbrzdí pád na dno(tam už asi je).Kdo z vás má Opel a nebo kdy jste ho naposled někde viděli..

Martin
17. srpna • 0:56

Evropský trh v období leden-květen 2019: Nejprodávanější auta podle značek
Poř. Značka Prodej 1-5/2019 [ks] Meziroční rozdíl [%] Tržní podíl [%]
1. Volkswagen 768.576 -4,6 11,1
2. Renault 461.964 -6,3 6,7
3. Peugeot 438.375 -1,3 6,3
4. Ford 428.679 -8,3 6,2
5. Opel/Vaxuhall 392.737 -2,9 5,7
6. Mercedes-Benz 374.493 -0,7 5,4
7. BMW 350.328 +2,4 5,1
8. Audi 335.176 -5,3 4,8
9. Škoda 329.047 +0,7 4,7
10. Toyota 317.223 -0,8 4,6
11. Fiat 316.911 -9,2 4,6
12. Citroën 295.756 +8,9 4,3
13. Dacia 256.806 +11,7 3,7
14. Hyundai 236.027 -1,1 3,4
15. Kia 221.126 +1,7 3,2
16. Seat 217.625 +6,0 3,1
17. Nissan 182.458 -23,7 2,6
18. Volvo 145.165 +9,2 2,1
19. Mazda 103.138 -1,0 1,5
20. Mini 86.417 -3,7 1,2
- CELKEM 6.935.028 -2,0

A
16. srpna • 7:54

Mám Insignii CT, protože byla po slevách levnější o 250tKč než Passat Alltrack.
Cca co 10tKm musím do servisu (palivová soustava, brzdy, mlžící se světla...) za necelý rok najeto 50tKm a nikdy mě nikde nenechala. I při velmi aktivním jízdním režimu bez spotřeby oleje.
Spotřeba nafty tak 1l vyšší než koncern při slabší dynamice.
Passat i Superb jsou lepší takřka ve všech ohledech. Když chci nadávat že je to šmejd, tak si vzpomenu na cenu a tak nějak se mi to lépe kouše.

Cinki
17. srpna • 18:24

Taky mám Insignii B Country Touter. Nafta, dvoulitr. Jo sleva... Najeto 30 tis. km, bez nějakého problému. Rád bych se pobavil o zkušenosti... Ozvěte se na cinki"zavinac"
.cz

neodborník
15. srpna • 14:32

Napsal to česky, ale nevíte někdo, kdo pohltil Fugleviče ? Nebo je to blbost, stejně jako takzvané pohlcování, co se nám tu čísi neviditelná ruka snaží namluvit, aby to nepříjemné konkurenci zavčasu pořádně namydlila ?

**
15. srpna • 12:03

to bude mít i noční vidění ne..?

Joe Doe
15. srpna • 12:50

Jasne. Dvojmo :)

tom
15. srpna • 11:14

škoda že takhle opel skončil, bývala to dobrá značka ale s francouzskou technikou to nedopadne dobře :-(

OnlyTruth
15. srpna • 16:39

opel bol od 1927 cely svoj zivot americka znacka takze o technike neviem neviem.. ale ajtak som zvedavy ako chcu implementovat model GSi ked PSA nema ziadny 2,0 benzin ani 4x4 .. ale uvidime

Znalec
15. srpna • 13:51

Opel som mal a bol to srot.
Ziadna skoda.

ZF
15. srpna • 20:27

Nemluvě o cenách náhradních dílů jako u prémiových značek. Žádný zázkrak, v mainstreamu je mnoho lepších značek.

neodborník
15. srpna • 11:43

To eš jste mohl a měl napsat velké, nejenom kvůli začátku věty, tam by se to hodilo a svět se nezbořil. Opel býval v finančním mínusu a už není. Je spousta předvídačů a předpovídačů co všechno vědí, jenom ne vlastní budoucnost. To bude dobrý.

Luise
15. srpna • 12:09

Hlavne popravdě, opel poslední roky byl lowcoast. Si sedněte do té insignie, dyt to je otřes. Peugeoty jsou rozhodne hodnotnější... bohužel, at se to někomu líbí nebo ne

homer
16. srpna • 9:36

spor dvou mrzáků kdo je na tom hůř...

Vašek
15. srpna • 12:55

Je vidět, že jsi Insignii viděl leda v časopise!

mpolan
16. srpna • 8:05

Opel v nových generacích na interiérech zapracoval, aby z té bídy poskočil aspoň do průměru. Ale rozhodně to není žádná exkluzivita. Pořád jsou na spoustě míst tenoučké plasty, které se při silnějším doteku prohýbají a moc důvěry to nevzbuzuje.

Luise
15. srpna • 13:46

Ale vůbec ne, docela se mi líbila, ceny jsou, co si budeme povídat, hodně nízké. Ale když do toho sednete, tak je to plasťák, až hanba. Nebo si tady někdo myslí, že to někdo koupil, protože se té automobilce strašně dařilo? Dejte si vedle sebe insignii a 508 a ještě chvíli mi tvrďte něco o kvalitě.

D11 R
15. srpna • 12:54

Peugeoti jsou pohodlné vozy, akorát mají nejkratší poločas rozpadu. Vydrží 2x méně než vw. I hyundai staví trvanlivější vozy. Citroen a peugeot jsou nejméně trvanlivé vozy.

Yellowhammer
15. srpna • 19:41

Jak mi teda vysvětlíš na novém VW vrzání brzdy, vrzání volantu, mlžení skel v interiéru, občasným zásekem infotainmentu..? Stejně nový Peugeot bez problémů a to nemluvím o lepších jízdních vlastnostech a kvalitnějších materiálech v interiéru.. Plus tříválec PSA oproti VW velmi kultivovaný, skoro až "charismatický" zvuk při vytočení, zatímco VW řve jak když kočku taháš za ocas..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Freddka
19. srpna • 19:56

To mi ted rekni jaky novy VW jsi koupil, ja jsem jich jezdil hodne (vic nez 10) a v jedom Golfu 6 co mel 150 tis najeto vrzala pristrojovka, kdyz jsi jel po kostkach, jinak nic z toho, co popisujes, jsem nikdy nezazil...

.
15. srpna • 21:07

Co to máš? Nic takového neznám.

D11 R
15. srpna • 20:08

Ale jo...když někdo hodně jezdí a dá za pět let 200tis km nebo více, měl by vsadit na koncern. Bude ti tam povrzávat interier, ale tím to končí. Jak jsem psal, prvnímu majiteli vydrží vše.

Michal
15. srpna • 21:21

a za 5let to někdo koupí s 60tkm na tachometru a jen se mu to sere,vrze a nadává na koncern.Octu mám od nova v tomhle věku i s kilometry a rezonuje mi nejvíc u střešních lampiček jen při tvrdé akceleraci a když občas i jinde tak rádio to snadno přebije.

mpolan
15. srpna • 12:59

Píšeš kraviny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
D11 R
15. srpna • 13:05

Mpolane, všichni víme, že máš vyhlédnutého francouze, tím se realita neohne, víme? Ovšem, nutno také říci, že prvnímu majiteli většinou vydrží jakýkoliv vůz.

mpolan
15. srpna • 19:20

Ale jo, jen si dál plácej svá hospodská moudra. Aspoň se díky tobě a podobným drží ceny lepších aut při zemi. A vám milerádi necháme předražený koncern.

Petr
15. srpna • 22:45

Mpolan: My nemuzem za to, ze jsi socka.

mpolan
16. srpna • 8:03

V očích podřadných mi vůbec nevadí být socka. Ale chápu, vy si musíte svou pozici dokazovat nesmyslným utrácením za auta.

Petr
16. srpna • 9:44

Ty jsi vubec zvlastni postavicka. Porad vnucujes nekomu sva moudra. :-D

Joe Doe
15. srpna • 12:50

"lowcoast"pozri si cost vs coast

Al
15. srpna • 12:40

Tak to jsi hodně mimo chudáku.

Doporučujeme

Články odjinud