Nová Insignia přijede v roce 2022. Bude dalším Opelem, který pohltí Francouzi

tom  |  15. 08. 2019 11:14

škoda že takhle opel skončil, bývala to dobrá značka ale s francouzskou technikou to nedopadne dobře

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  15. 08. 2019 11:43

To eš jste mohl a měl napsat velké, nejenom kvůli začátku věty, tam by se to hodilo a svět se nezbořil. Opel býval v finančním mínusu a už není. Je spousta předvídačů a předpovídačů co všechno vědí, jenom ne vlastní budoucnost. To bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 08. 2019 12:09

Hlavne popravdě, opel poslední roky byl lowcoast. Si sedněte do té insignie, dyt to je otřes. Peugeoty jsou rozhodne hodnotnější... bohužel, at se to někomu líbí nebo ne

Odpovědět  |   | 
Al  |  15. 08. 2019 12:40

Tak to jsi hodně mimo chudáku.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 08. 2019 12:50

"lowcoast"

pozri si cost vs coast

Odpovědět  |   | 
D11 R  |  15. 08. 2019 12:54

Peugeoti jsou pohodlné vozy, akorát mají nejkratší poločas rozpadu. Vydrží 2x méně než vw. I hyundai staví trvanlivější vozy. Citroen a peugeot jsou nejméně trvanlivé vozy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 08. 2019 12:59

Píšeš kraviny.

Odpovědět  |   | 
D11 R  |  15. 08. 2019 13:05

Mpolane, všichni víme, že máš vyhlédnutého francouze, tím se realita neohne, víme? Ovšem, nutno také říci, že prvnímu majiteli většinou vydrží jakýkoliv vůz.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 08. 2019 19:20

Ale jo, jen si dál plácej svá hospodská moudra. Aspoň se díky tobě a podobným drží ceny lepších aut při zemi. A vám milerádi necháme předražený koncern.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 08. 2019 22:45

Mpolan: My nemuzem za to, ze jsi socka.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2019 08:03

V očích podřadných mi vůbec nevadí být socka. Ale chápu, vy si musíte svou pozici dokazovat nesmyslným utrácením za auta.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 08. 2019 09:44

Ty jsi vubec zvlastni postavicka. Porad vnucujes nekomu sva moudra.

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  15. 08. 2019 19:41

Jak mi teda vysvětlíš na novém VW vrzání brzdy, vrzání volantu, mlžení skel v interiéru, občasným zásekem infotainmentu..? Stejně nový Peugeot bez problémů a to nemluvím o lepších jízdních vlastnostech a kvalitnějších materiálech v interiéru.. Plus tříválec PSA oproti VW velmi kultivovaný, skoro až "charismatický" zvuk při vytočení, zatímco VW řve jak když kočku taháš za ocas..

Odpovědět  |   | 
D11 R  |  15. 08. 2019 20:08

Ale jo...když někdo hodně jezdí a dá za pět let 200tis km nebo více, měl by vsadit na koncern. Bude ti tam povrzávat interier, ale tím to končí. Jak jsem psal, prvnímu majiteli vydrží vše.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 08. 2019 21:21

a za 5let to někdo koupí s 60tkm na tachometru a jen se mu to sere,vrze a nadává na koncern.Octu mám od nova v tomhle věku i s kilometry a rezonuje mi nejvíc u střešních lampiček jen při tvrdé akceleraci a když občas i jinde tak rádio to snadno přebije.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 08. 2019 21:07

Co to máš? Nic takového neznám.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 08. 2019 19:56

To mi ted rekni jaky novy VW jsi koupil, ja jsem jich jezdil hodne (vic nez 10) a v jedom Golfu 6 co mel 150 tis najeto vrzala pristrojovka, kdyz jsi jel po kostkach, jinak nic z toho, co popisujes, jsem nikdy nezazil...

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  15. 08. 2019 12:55

Je vidět, že jsi Insignii viděl leda v časopise!

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 08. 2019 13:46

Ale vůbec ne, docela se mi líbila, ceny jsou, co si budeme povídat, hodně nízké. Ale když do toho sednete, tak je to plasťák, až hanba. Nebo si tady někdo myslí, že to někdo koupil, protože se té automobilce strašně dařilo? Dejte si vedle sebe insignii a 508 a ještě chvíli mi tvrďte něco o kvalitě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2019 08:05

Opel v nových generacích na interiérech zapracoval, aby z té bídy poskočil aspoň do průměru. Ale rozhodně to není žádná exkluzivita. Pořád jsou na spoustě míst tenoučké plasty, které se při silnějším doteku prohýbají a moc důvěry to nevzbuzuje.

Odpovědět  |   | 
homer  |  16. 08. 2019 09:36

spor dvou mrzáků kdo je na tom hůř...

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  15. 08. 2019 13:51

Opel som mal a bol to srot.
Ziadna skoda.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  15. 08. 2019 20:27

Nemluvě o cenách náhradních dílů jako u prémiových značek. Žádný zázkrak, v mainstreamu je mnoho lepších značek.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 08. 2019 16:39

opel bol od 1927 cely svoj zivot americka znacka takze o technike neviem neviem.. ale ajtak som zvedavy ako chcu implementovat model GSi ked PSA nema ziadny 2,0 benzin ani 4x4 .. ale uvidime

Odpovědět  |   | 
**  |  15. 08. 2019 12:03

to bude mít i noční vidění ne..?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 08. 2019 12:50

Jasne. Dvojmo :)

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  15. 08. 2019 14:32

Napsal to česky, ale nevíte někdo, kdo pohltil Fugleviče ? Nebo je to blbost, stejně jako takzvané pohlcování, co se nám tu čísi neviditelná ruka snaží namluvit, aby to nepříjemné konkurenci zavčasu pořádně namydlila ?

Odpovědět  |   | 
jakarte  |  15. 08. 2019 17:22

Opel ma ted v nabídce nejake 2.0 motory ??

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 08. 2019 20:09

Ještě pár let a všichni budou používat elektro míň či víc a to možná skomírajícímu Oplu zbrzdí pád na dno(tam už asi je).Kdo z vás má Opel a nebo kdy jste ho naposled někde viděli..

Odpovědět  |   | 
A  |  16. 08. 2019 07:54

Mám Insignii CT, protože byla po slevách levnější o 250tKč než Passat Alltrack.
Cca co 10tKm musím do servisu (palivová soustava, brzdy, mlžící se světla...) za necelý rok najeto 50tKm a nikdy mě nikde nenechala. I při velmi aktivním jízdním režimu bez spotřeby oleje.
Spotřeba nafty tak 1l vyšší než koncern při slabší dynamice.
Passat i Superb jsou lepší takřka ve všech ohledech. Když chci nadávat že je to šmejd, tak si vzpomenu na cenu a tak nějak se mi to lépe kouše.

Odpovědět  |   | 
Cinki  |  17. 08. 2019 18:24

Taky mám Insignii B Country Touter. Nafta, dvoulitr. Jo sleva... Najeto 30 tis. km, bez nějakého problému. Rád bych se pobavil o zkušenosti... Ozvěte se na cinki"zavinac"
.cz

Odpovědět  |   | 
Martin  |  17. 08. 2019 00:56

Evropský trh v období leden-květen 2019: Nejprodávanější auta podle značek
Poř. Značka Prodej 1-5/2019 [ks] Meziroční rozdíl [%] Tržní podíl [%]
1. Volkswagen 768.576 -4,6 11,1
2. Renault 461.964 -6,3 6,7
3. Peugeot 438.375 -1,3 6,3
4. Ford 428.679 -8,3 6,2
5. Opel/Vaxuhall 392.737 -2,9 5,7
6. Mercedes-Benz 374.493 -0,7 5,4
7. BMW 350.328 +2,4 5,1
8. Audi 335.176 -5,3 4,8
9. Škoda 329.047 +0,7 4,7
10. Toyota 317.223 -0,8 4,6
11. Fiat 316.911 -9,2 4,6
12. Citroën 295.756 +8,9 4,3
13. Dacia 256.806 +11,7 3,7
14. Hyundai 236.027 -1,1 3,4
15. Kia 221.126 +1,7 3,2
16. Seat 217.625 +6,0 3,1
17. Nissan 182.458 -23,7 2,6
18. Volvo 145.165 +9,2 2,1
19. Mazda 103.138 -1,0 1,5
20. Mini 86.417 -3,7 1,2
- CELKEM 6.935.028 -2,0

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 08. 2019 07:47

Dieselové ano

Odpovědět  |   | 
Jakarte  |  16. 08. 2019 08:18

Ale poslední benzín dvoulitr zařízli po půl roce. Teď zůstal jen Holden.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  16. 08. 2019 00:43

Nic nikdo nepohltí, jenom bude Opel používat jako základ vývoje stejné technické suroviny, stejně jako se to běžně dělá i u všech sousedů. Nic špatného na tom není vykřičník

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A