Nový Opel Insignia GSi je oficiálně tady. Má nový dvoulitr s výkonem Octavie RS

Karel.  |  09. 01. 2020 17:10

Za přeplňovaný benzínový dvoulitr palec nahoru, už jsem se bál, že se nevrátí a prdnou tam nějakou rachitickou 1.5-1.6.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  09. 01. 2020 18:20

2,0 Gsi nemal 4x4 a 280 hp?

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2020 23:27

To měl, ale jenom na začátku a potom zároveň s prodejem Opelu koncernu PSA tuhle verzi stáhli z nabídky a jako nejsilnější benzín zavedli 1,6 turbo (147 kW) FWD.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  10. 01. 2020 16:41

to je smutne, ked bol este opel americky aspon mal 2,0 a 4x4 .. FWD premna znamena 0 .. to si mozem kupit hocico smejdove take iste

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  10. 01. 2020 21:54

Starší motor 2.0 T SIDI byl stažen kvůli novým emisním normám. Kombinace 2.0 a 4x4 bude dostupná i po FL - zatím jen pro verzi GSi. Mimochodem za dob GM byl Opel 20 let ve ztrátě a bylo zastaveno mnoho projektů např. Omega B V8, Astra J GSi, Astra J OPC Extreme, dále Astra K GSi / OPC.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  11. 01. 2020 14:36

no aspon nieco, bez 4x4 to nema cenu ... hej to je urcite pravda a je to skoda.. ale zato vzniklo par dobrych modelov od roku 1929-2017 kde bol opel americky.. moje najoblubenejsi bol opel omega v anglickej verzii od Lotusu ( Carlton ) ale to podla poctiva zadnokolka ako sa na prave sportove auto patri

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 19:10

Opravdu byla ta Octavia v nadpisu nutná, vy bando nedostudovaných diletantů?

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  09. 01. 2020 19:23

Ano,byla.Je to právě kvůli lidem,jako jste vy.Jde o nálákání diskutujících pod článek.

Odpovědět  |   | 
Prdoch  |  09. 01. 2020 19:56

jj, mpolani vzdy zareaguji

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 01. 2020 21:28

Prave jsi zajistil dalsi takovy nadpis :)
Mas rozum?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 01. 2020 22:48

Na rozdíl od tebe stále ano.

Odpovědět  |   | 
Max  |  09. 01. 2020 19:33

Jakoze jedinej diesel je ten trivalec?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  09. 01. 2020 20:12

nesmí to kanibalizovat pažouta

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  09. 01. 2020 20:13

Později se objeví dvoulitrový naftový čtyřválec - je to v článku...

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  10. 01. 2020 18:28

Takže ano.

Odpovědět  |   | 
a  |  09. 01. 2020 23:34

Nový dvoulitrový benzín? Dobrá zpráva. Znamená to, že se ten motor objeví i v Peugeotu 508?

Odpovědět  |   | 
b  |  10. 01. 2020 07:59

Tipnul bych si, že ne, Peugeot si pojede dál své zakarbonované puretechy a nakonec je narve v další generaci i do Insignie.

Odpovědět  |   | 
a  |  12. 01. 2020 20:19

Taky jsem myslel, že to tak skončí, ale když teď mají údajně nový benzínový dvoulitr, tak se přece nabízí ho uplatnit i v jiných autech koncernu.

Odpovědět  |   | 
NoFear  |  12. 01. 2020 23:12

Nový benzinový motor 2.0 T pochází od GM - využívá ho např. Cadillac XT4, nový turbodiesel 2.0 bude taky od GM.
Auta na platformě PSA motory od GM nikdy nedostanou.
BTW: Základní motorizace pro Insignii FL jsou nejsilnější verze GM tříválců z Astry K FL

Odpovědět  |   | 
a  |  12. 01. 2020 23:20

Aha, díky. No to znamená, že „problém“ dědictví GM bude „vyřešen“ v nové generaci Insignie, která už bude na platformě PSA. Škoda, měl jsem Opel pod GM rád. Možná jednou ještě z nostalgie budu uvažovat nad dovozem současného Buicku Regal GS s motorem V6.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  10. 01. 2020 07:54

A kolik je to fábií a kolik fotbalových hřišť? Vy ten sponzoring od škodovky nacpete i do receptu na bábovku.

Odpovědět  |   | 
St.  |  10. 01. 2020 10:22

Auto se mi líbí, jen mě překvapuje, jak málo jich vidím na silnicích. Každý prahne po výkonné čtyřkolce, ale když přijde na věc, koupí si asi tu Škodu RS? Kdybych neměl relativně nové auto (AWD, 125 kW-znalci budou vědět), o GSi bych vážně přemýšlel (nejsem podnikatel, firma, takže obrat aut je u mě daleko v delším horizontu).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 01. 2020 10:52

Máš to slabší Subaru?Protože nikdo nechce co 400-500km stát na pumpě takže nakonec vyhraje nafta.

Odpovědět  |   | 
St.  |  10. 01. 2020 11:52

Silnější (slabší má už jen cca 110 kW). Ale dobře! Asi je to vše o firemních nákupech.

Odpovědět  |   | 
Michael  |  10. 01. 2020 10:53

Mimochodem takovym vykonem disponovala predchozi octavie 🤣🤣 mily autore, treba nissan mel dvoulitrove turbo s 280konma uz pred 20ti lety, tak si tu sdechlinu od skodovky sezer

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 01. 2020 11:20

Mě mojí 6letou zdechlinu kolega okomentoval že 250koní(t.p 220) když jsem tomu naložil a váha byla ca1600kg.

Odpovědět  |   | 
Michael  |  10. 01. 2020 11:25

Nikdo ti to nebere, jen te to pomer velikosti motoru vs vykonu 20let zpet. Viz s 2000, pulsar, xtrail gt apod. Mozna by se mel kolega svezt v necem, co odpovida dobe

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 01. 2020 12:37

2l od MB AMG má kolem 400koní.Ty dnešní motory musí jet v celém rozsahu otáček a pak ty servisní intervaly výměn oproti minulosti trochu natažené.

Odpovědět  |   | 
adv  |  11. 01. 2020 12:46

pokud chcete poznat něčí iq, pak stačí v "autooblasti" zavést diskuzi na objem a výkon "kdysi". Ti největší joudové s IQ pod 80 hned začnou vykřikovat jak auto X od automobilky Y mělo bambiliardu koní už před 200 lety...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A