Nový Opel Insignia GSi je oficiálně tady. Má nový dvoulitr s výkonem Octavie RS

Modernizovanou Insignii nám už Opel ukázal. Teď ovšem přináší pohled na nejsilnější variantu GSi a upřesňuje kompletní paletu motorizací modelu.

Opel na začínajícím autosalonu v Bruselu již kompletně odhaluje podrobnosti o modernizaci Insignie. Přehled nové výbavy a úprav designu liftbacku Grand Sport a kombi Sports Tourer nám automobilka ukázala nedávno. Nyní se během oficiální premiéry zaměřuje především na techniku pod kapotou, která je zbrusu nová, a rovněž odhaluje nejsilnější verzi GSi.

Opel Insignia má po faceliftu. Zaujme novými LED světlomety a lepší výbavou

Opel Insignia má po faceliftu. Zaujme novými LED světlomety a lepší výbavou

Insignia GSi i nadále přijíždí jako sportovně střižená výbava s nevýkonnější motorizací, v tomto případě s nově vyvinutým přeplňovaným benzinovým čtyřválcem o objemu dvou litrů a novou devítistupňovou automatickou převodovkou. GSi nabídne výkon 169 kW (230 koní) a točivý moment 350 N.m. To jsou mimochodem stejné hodnoty, jakými disponovala minulá Škoda Octavia RS TSI, když v modernizované verzi dorazila na trh.

Standardně dostává GSi také pohon všech kol se systémem vektorování točivého momentu, adaptivní podvozek FlexRide, ostřeji naladěné řízení a čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny. V rámci jízdních režimů Standard, Tour, Sport a Competiton se pak kromě tuhosti podvozku upravuje i odezva plynového pedálu a citlivost řízení.

Plug-in hybridní Opel Grandland X v další verzi. Pohon 4x4 doplní i levnější předokolka

Plug-in hybridní Opel Grandland X v další verzi. Pohon 4x4 doplní i levnější předokolka

Co se týče zbývající nabídky motorů modernizované Insignie, rovněž u ní mluví Opel o zbrusu nové generaci, stejně jako u nedávno vylepšené Astry. Základem Insignie tak bude naftový tříválec 1.5D o výkonu 90 kW (122 koní) a lehce výkonnější volbou bude benzinový tříválec 1.4T o síle 107 kW (145 koní).

Výše pak stojí benzinový čtyřválec 2.0T o výkonu 147 kW (200 koní), který je pro nejvýkonnější Insignii GSi naladěn na zmíněných 169 kW (230 koní). Nové benzinové dvoulitry jsou také prvními motory Opelu, které pracují s funkcí deaktivace válců pro úsporu paliva a nižší produkci emisí.

Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

Opel Astra po modernizaci má české ceny. Nabízí pouze tříválce, i jako diesely

Opel uvádí, že nabídku později doplní i další naftový motor, přesněji dvoulitrový čtyřválec. V závislosti na motorizaci se v Insignii objeví klasický šestistupňový manuál, výše uvedená devítistupňová automatická převodovka nebo i bezestupňový automat CVT (v Astře je nabízen u motoru 1.4T).

V Belgii už je modernizovaný Opel Insignia v prodeji. Na trh Česka určitě zavítá v následujících týdnech či měsících. O cenách budeme informovat.

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 10 příspěvků