Nový Opel Insignia dorazí za rok. Bude prostornější než Škoda Superb

Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě. Zřejmě se schyluje k boji o nejprostornější auto ve střední třídě.
Nový Opel Insignia dorazí za rok. Bude prostornější než Škoda Superb

Ve Frankfurtu uvidíme novou generaci Astry a ta zahájí ofenzívu zásadně modernizovaných modelů, které mají především výrazně snížit emise CO2. Dalším takovým bude i Opel Insignia, jehož produkčne verze se představí možná už za rok na autosalonu v Paříži.

Opel vyvíjí novou Insignii na modernizované platformě, která nese označení E2XX. Vychází ze současné platformy Epsilon II, ale využívá nové materiály a je pevnější a lehčí. Umožní také stavbu delšího rozvoru a vozy na ní postavené nabídnou více vnitřního prostoru.

Ojetiny | Testy | Opel | Ford | Srovnávací testy | Volkswagen | Volkswagen Passat | Ford Mondeo

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

To by mělo být hlavním atributem nové Insignie a i když Opel ještě všechno tají, informace naznačují, že německá automobilka porovnává prototypy nové Insignie přímo se Škodou Superb. Zřejmě se tu schyluje k boji o nejprostornější auto ve třídě. Insignia má drtit Superb i velikostí kufru.

Ze špionážních fotek, které zveřejnil britský Autocar, je patrné, že zadní část Insignie doznala výrazných změn při cestě za větším prostorem pro cestující. Sedan asi už v nabídce nebude, očekává se pouze praktičtější liftback a kombi.

Retro | Opel | Život řidiče | Sedany | Fascinace

Opel Commodore C (1982) nás odvezl proti proudu času

Pokud jde o motory, revoluce se konat nebude. Opel nasadí podle všeho posílené nové motory 1.6 CDTI včetně verze s dvojitým přeplňováním a také downsizované benzínové jednotky 1,4 a 1,6 l s přeplňováním. Chystá se i nový osmistupňový automat. Opel Insignia by měl mezigeneračně zhubnout o 100 až 150 kg.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků