Schopnější verze nemají problém milionovou hranici překročit. Tu nejdražší specifikaci s maximálním dojezdem však Opel teprve uvede.
Druhá generace Opelu Grandland se nám oficiálně představila už letos na jaře. Technický sourozenec například Peugeotů 3008 a 5008 na sdíleném základu STLA Medium koncernu Stellantis ale zatím na český trh nedorazil. Určitou představu o tom, kolik bude výhradně hybridní a elektrická novinka stát, však nyní mohou částečně naznačit první cenovky pro německý trh.
Nejdostupnější variantou Grandlandu bude mild-hybrid se známou technikou ve formě tříválce 1.2 Turbo (100 kW/136 k), kterému vypomáhá malý elektromotor (21 kW/28 k), s pohonem předních kol a šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. U něj bude cenovka v Německu začínat na částce 36.400 eur (cca 921.000 Kč). Zatím blíže nespecifikovaný plug-in hybrid se systémovým výkonem 143 kW (195 k) a dojezdem čistě na elektřinu až 85 km posune cenovku na minimálně 40.150 eur (cca 1.016.000 Kč).
Elektrická varianta Grandland Electric bude u sousedů startovat od 46.750 eur (cca 1.183.000 Kč), přičemž jeho přední kola pohání elektromotor o výkonu 157 kW (213 k) a baterie o kapacitě 73 kWh mu zajistí dojezd až 523 km. Pro vyšší výbavu GS si poté Opel nechává větší 82kWh baterii zajišťující až 582 km – tato verze bude začínat od 51.950 eur (cca 1.314.000 Kč). Do budoucna nicméně značka plánuje uvést i třetí variantu s vůbec nejdelším dojezdem okolo 700 Km (baterie 97 kWh), u té však cenovku zatím neznáme.
Zajímavou výbavou nebude Opel u nového Grandlandu šetřit. Před řidičem najdeme plně digitální přístrojový štít (volitelně doplněný o head-up displej), zatímco infotainment zajistí širokoúhlá 10palcová (standardně) nebo ve vyšších výbavách 16palcová obrazovka. SUV nebudou chybět pro Opel známá ergonomická sedadla s certifikací AGR, dále volitelně pokročilé světlomety Intelli-Lux HD light nebo bohatý soubor asistentů včetně kamerového parkovacího systému s rozsahem 360 stupňů. Plug-in hybridní a elektrické verze nakonec dostanou standardně i nový adaptivní podvozek s technologií frekvenčně selektivního tlumení.