Opel oficiálně uvedl na český trh omlazenou Corsu a samozřejmě k tomu zveřejnil i ceník. Hned na úvod přichází s akčními zaváděcími cenami a pokud využijete financování, dokáže prodejce cenu nové Corsy srazit pod 190 000 korun. Ceníkový základ je jinak 219 900 korun za třídveřovou verzi. Za pětidveřovou si připlatíte 15 000 korun.
V pětidveřové verzi tak stojí nový Opel Corsa úplně stejně jako základní Škoda Fabia, tedy 234 900 korun. Otázkou je, co v Corse dostanete v základu a za co si budete muset připlatit. Na to si ale hned odpovíme.
Základní výbava Selection má samozřejmě povinné ESP, přední, boční i hlavové airbagy, úchyty ISOFIX, manuální deaktivaci airbagu spolujezdce, asistent rozjezdu do kopce, elektrická přední okna, ve dvou osách nastavitelný volant, dálkový centrál, elektricky nastavitelná zrcátka v barvě auta a kontrolu tlaku v pneumatikách.
Další výbava nové Corsy se jmenuje Enjoy a přidává navíc mimo jiné výškově nastavitelné sedadlo řidiče, tempomat s omezovačem, palubní počítač a dělené zadní sedadlo 60/40. Z výbavy Enjoy pak vychází výbava Color Edition, která má navíc hliníkové 16" ráfky, kožený multifunkční volant a audiosystém.
Teprve až od výbavy Sport dostanete aspoň manuální klimatizaci v základu. Jinak si za ni u předchozích třech výbav připlatíte 25 000 korun (je v nabídce i v rámci výhodnějších balíčků). Ve výbavě Sport jsou navíc třeba sportovní přední sedadla, dešťový senzor, samozatmavovací zpětné zrcátko či vyhřívaná vnější zrcátka.
Nejvyšší výbava Cosmo má navíc vedle spousty optických detailů a ozdobných prvků třeba bi-xenonové světlomety, denní LED světla, komfortní sedačky částečně čalouněné kůží a 15" hliníkové ráfky. Plně automatická klimatizace je u výbav Cosmo a Sport za příplatek 10 000 korun, jinak je za 35 000 korun.
Pokud nechcete v nové Corse řadit, Opel vám prodá automat jen k motoru 1.4 (66 kW). Buď můžete mít robotizovanou pětistupňovou převodovku EasyTronic ve všech výbavách krom té základní, nebo šestistupňový automat s měničem v nejvyšší výbavě Cosmo.
|
Selection |
Enjoy |
Color Edition |
Sport |
Cosmo |
1.2 (70 k) |
219 900,- |
225 900,- |
|
276 900,- |
|
1.4 (90 k) |
234 900,- |
240 900,- |
263 900,- |
|
|
1.4 (90 k) EasyTronic |
|
265 900,- |
288 900,- |
316 900,- |
323 900,- |
1.4 (90 k) 6AT |
|
|
|
|
338 900,- |
1.0 Turbo EcoFlex (90 k) |
269 900,- |
275 900,- |
298 900,- |
326 900,- |
333 900,- |
1.0 Turbo (115 k) |
|
285 900,- |
308 900,- |
336 900,- |
343 900,- |
1.4 Turbo (100 k) |
259 900,- |
265 900,- |
288 900,- |
316 900,- |
323 900,- |
1.3 CDTI (95 k) |
|
310 900,- |
|
361 900,- |
368 900,- |
1.3 CDTI (95 k) EcoFlex |
319 900,- |
325 900,- |
348 900,- |
|
|
V tabulce technických údajů ještě najdeme motory 1.4 (55 kW / 75 k) a slabší diesel 1.3 CDTI (55 kW / 75 k). V ceníku ovšem nefigurují. Ještě si přiblížíme základní technické údaje nabízených motorů pro pětidveřovou verzi. Hodnoty třídveřového modelu se prakticky neliší.
motor |
objem/
válců |
výkon
kW/k |
toč. m.
Nm |
0-100 km/h
s |
max. rychl.
km/h |
spotřeba
l/100 km |
hmotnost
kg |
1.0 Turbo* |
999 / 3 |
66/90 |
170 |
11,9 |
180 |
4,4 |
1214 |
1.0 Turbo* |
999 / 3 |
85/115 |
170 |
10,3 |
195 |
4,9 |
1214 |
1.2 |
1229 / 4 |
51/70 |
115 |
16,0 |
162 |
5,3 |
1178 |
1.4 |
1398 / 4 |
55/75 |
130 |
14,0 |
167 |
5,1 |
1178 |
1.4 (6AT) |
1398 / 4 |
66/90 |
130 |
13,2 (13,9) |
175 (170) |
5,1 (5,9) |
1178 (1214) |
1.4 (5ET)* |
1398 / 4 |
66/90 |
130 |
13,2 (13,9) |
175 (175) |
4,9 (4,7) |
1178 (1178) |
1.4 Turbo* |
1364 / 4 |
74/100 |
200 |
11,0 |
185 |
5,1 |
1252 |
1.3 CDTI* |
1248 / 4 |
55/75 |
190 |
14,8 |
164 |
3,7 |
1252 |
1.3 CDTI* |
1248 / 4 |
70/95 |
190 |
11,9 |
182 |
3,3 |
1331 |
*verze se systémem Start/stop