Corsa se mi hodně líbí, ale ta, která je nyní v prodeji, čili C po faceliftu s novými motory.Tam je velmi dobrý výhled šikmo vpřed.Doporučuji i ostatním současný model. Jenom se projeďte s A sloupkem, ve 14.30 po Ostravě, parádička.Zde jsou debilové ze všech stran, jezdí několik km po tramvajovém pruhu, zastavují v levém pruhu, aby vytrestali pomalejší řidiče, kteří tam jedou atd. V těhle situacích je výhled výhodou. Ovšem chápu, že výrobce nepočítá s těmito idioty. Ti jsou snad jenom tady.
Už corsa konečně dospěla?!Jenom aby to nebyl stejnej klumpl jako předchozí model.
Nejake konkretni vyhrady?
Taky by mě zajímaly
www.tipcars.com Poradna:ideální vůz pro ženu
To moc vypovídající hodnotu nemá.Ovšem komu vadí dát za 60tkm částku 7tKč u 1,4,nebo hlučné rozvody u 1,2 a "litru" tak to chápu.Jinak Corsa C je asi na 5.místě ve spolehlivosti všeobecně.Ono tam mají kolikrát dobrý hlody-viz Vectra B-při 60tkm odejdou ložiska(já je mám 135tkm a v pořádku),dále,že při kolísání otáček si mechanici s touto závadou neuměli poradit(stačí vyčistit klapku sání a krokový motorek,v horším případě vyměnit "krokáč")...
Tak jasně,že se to nesere u každýho auta,ale prostě ty auta na to víc trpí a to platí všeobecně u každý značky,ale u té corsi je tam toho na můj vkus moc.
U některé jo,u některé ne,zase je to o kusu.Na Corsu jsem spíše slyšel výtky na prostornost než na nespolehlivost.Ad GO alternátoru-to se dá řešit výměnou diodového můstku,dělat kvůli tomu GO altíku je blbost,na tohle spíš trpěli Zafiry.
To máme ale zatracenou smůlu, když těch cors máme ve firmě 7 a sere se jich 6
Co to znamená sere se?
Tak jsem několik minut porovnával fotky interiéru s Puntem a ta podobnost je větší než bych čekal. Středový panel je z 80% velmi podobný. Rozmístění ovládacích prvků (krom audiosoupravy) je na 100% stejný. Dokonce i rozdělený A sloupek je u obou modelů. Malinko mě to zklamalo a také to vysvětluje méně nápaditý interiér Punta. Díky spolupráci se na něm nemohlo asi tolik vyřádit. Zato z exteriéru dostali maximum co mohli, tam klobouk dolů...
Fiat si interier domrvil sam, viz plast v barve laku.
Vcera jsem se byl na Punto III osobne podivat a interier me zaujal dokonce vice nez vnejsek. Barevne prvky jsou naprosto fantasticke, navic z velmi kvalitniho materialu.Osobne jezdim Audi A6, ale nove Punto koupim asi manzelce a bud ho take vyuzivat pri jizdach po Praze. V porovnani napr. s Cliem III interier Punta budi emoce e neni samoucelne preplacan.Pokud nekdo uvazuje o aute z tohoto segmentu, Punto patri mezi viteze. Kam se na nej z hlediska designu a pocitu z rizeni napr. Fabia nebo Polo. Fiat proste umi mala auta:)) i kdyz v Puntu mam pocit vetsiho vozu nez napr. v Megane.
No barvu laku v interieru muzu u Coupe, tam je to naprosto paradni, ale v Puntu je to bohuzel o nicem a spis na skodu. Nekomu se to ale libit muze, to chapu.
Ja som sa tiež bol pozrieť na nové Punto. Na jednej strane pocit so skvelého auta, aby som pravdu povedal, po dlhom čase prvý Fiat, nad ktorým by som bol ochotný uvažovať. Bohužiaľ ale nové Punto nie je tak dokonalé, ako vyzeralo na obrázkoch:1.) veľmi zlý výhľad šikmo dopredu, vďaka masívnym A stĺpikom. Dokonca prekonáva etalóny "sleposti", Golf Plus a Opel Meriva.2.) veľmi vysoká zadná hrana kufra, žena dvíhajúca 6pack minerálok či zložený kočík sa veru zapotí. Chýbajúce madlo alebo iný dzindzík na kufri, za ktorý by sa dvere dali chytiť.3.) sedačky fajn, ale len vpredu. Vzadu som sedel ako na dereši, nevedel som si nastaviť hlavovú opierku tak, aby som sa cítil príjemne. Keďže sa vzadu nevozím, tak toto nevidím problém. Ale vzadu bolo miesta kráľovsky! Akurát trocha kazili dojem z perfektného spracovania vytŕčajúce koľajnice či úchyty predných sedadiel zasahujúce dosť dozadu.4.) prístrojovka - subjektívny pocit, ale fuj fuj fujtajbl. Ten modrý (v mojom prípade) plast na prístrojovej doske mi tam proste kole oči, nemôžem si pomôcť. Vadí mi tam. Naopak niekomu sa páči. Rovnako mi, resp. môjmu kolenu vadí aj ľavý dolný roh stredovej konzoly, myslel som, že v tomto je prieborník Fabia. Ee, už je to minulosť, zosadilo ju z trónu nové Punto. Nebol som schopný nájsť za volantom takú polohu, aby som sa kolenom nedokýtal toho bakelitu. Neviem si predstaviť tú akupresúru, ísť na dlhšiu cestu.5.) cenník a divné počty - napr do Dynamicu stojí dualzone klíma 52tisíc Sk, Emotion má v cene obyčajnú klímu, príplatok za dualzone je 24tisíc. Ok fajn, ale samotná obyčajná klíma stojí 42tisíc. 42+24 je ale 24 a nie 52. Nejak mi to nejde do palice. A ešte som si všimol ďaľšiu "pálku" v cenníku - kontrola tlaku pneu za 9900 Sk. Dosť vysoká cena za ďaľšiu feature v RJ ABS! Pýtal som sa, je to na rovnakom systéme, ako má aj VW group, t.j. sníma sa cez otáčky kolesa. Pre porovnanie, Škoda to má za príplatok 2200 Sk...Z celého auta mám ale naozaj veľmi dobrý dojem. Teším sa na skúšobnú jazdu, kedy budem môcť lepšie posúdiť aj jazdné vlastnosti a skusím si aj nájsť tú správnu polohu za voalntom. Fiat ma prekvapil, príjemne! Nové Punto má veľkú šancu stať sa autom roka 2007, ale obávam sa, že to nevyjde - môj typ 1.) Civic 2.) Punto 3.) niekto ďaľší
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.