Nový Opel Corsa podruhé: Už známe nabídku spalovacích motorů, vrcholem je 130 koní

mijunior  |  26. 06. 2019 15:51

Opel palec nahoru za kokpit, volant i palubka tam kde mají být.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 06. 2019 19:05

A kdo rozhoduje o tom co kde má či nemá být ?

Odpovědět  |   | 
jaro  |  26. 06. 2019 21:19

dopyt, okrem Peugeotu to nemá žiadna značka

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  26. 06. 2019 21:27

...... a ? Nějak jste nedokončil větu, takhle nemá žádnou logiku.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  27. 06. 2019 08:07

A proto ten Peugeot v prodejich vytrvale roste...

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  27. 06. 2019 09:05

95 % predaných áut to nemá tak ako Peugeot, takže sa to veľmi neujalo, nehovoriac o tom že ani všetky Peugeoty to nemajú napríklad 301.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  27. 06. 2019 12:08

301 to nema, protoze je to uz vybehovy a levny model. A ze to nemaji ostatni, jejich chyba. Je to skvele reseni.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  26. 06. 2019 21:49

Rozhoduje o tom automobilka ale záleží jen na zákazníkovi zda na to slyší. mijunior je s rozhodnutím Opelu evidentně spokojený.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  27. 06. 2019 04:37

Už má jako objednáno ?

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  26. 06. 2019 20:58

Starý opel byl lepší.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 06. 2019 18:55

Segment malých vozů je teď vážně natřískanej. Jedno hezčí auto za druhým. 208, clio, corsa....trochu mě mrzí Fiat. Je velká škoda, že neumí dělat posledních 10 let nic jiného než 1000 variantu na 500.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  28. 06. 2019 06:11

Nojo... Fiat vytuneloval prachy ze vseho, co mel, aby zalepili stare diry, a ted nema na vyvoj. S velkou slavou se vydali ze zbytku penez, aby predstavili novou Alfu, a tim to zase na pet let zhaslo.
Fiat je mrtvola, nereaguje na aktualni vyvoj. Bez silneho partnera ztrati kontakt uplne a spadne kvalitativne nekam pod Dacii.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro