Nový Opel Corsa nebude vážit ani tunu. Podívejte se, kde všude shodí nechtěná kila

OnlyTruth  |  15. 04. 2019 13:09

no a uz to nebudu rebadgovane buicky ale peugeoty , ale stou vahou sa mi to paci , uz robia nieco aj pre to - v malych mestkych vozidlach to nie je o sportovosti ale mensej spotrebe .. ale vedel by som si predstavit nejaku tu corsu GSi s 900kg a nejakou tou 1,6kou od peugeotu (topka by bola s kovanymi piestami ako ma p308Gti ale to asi nebude tak) a konecne sa tesim , ze opel nebude mat typicky americko /cisnky interier, ktory usa a cina miluje ale nieco krajsie ..

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 04. 2019 21:23

To spíš některé Buicky byly poslední dobou rebadgované Oply (Insignia, Astra, Cascada).

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 12:42

je to jedno ako to otocis , robil ich GM

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  15. 04. 2019 13:33

Zůstane vyhřívaný volant a čelní sklo ?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 13:45

A při čelnim nárazu kdy průměrně váží 1.5 bude sranda se zpětným odrazem. Sám teď řeším co za pár mes když to vyjde chevrolet suburban 8.1 litrů je fajn a je ještě v hledáčku ford f 650 5 tun. Aby rodina byla v cajku.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 13:46

Váha ostatních aut.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2019 14:25

Kvůli pochybnému pocitu bezpečí si dělat řidičák na C? To už člověk musí být dobrá jitrnice.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 21:29

Za 3 roky 6 nezavinenych totalek a c mám kvůli práci. Těch debil už mám plný zuby. Budou umírat pod Fordem.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Sadílek  |  15. 04. 2019 23:01

Nezlob se, ale i kdyby jsi byl taxikář, totálka každých půl roku, neumíš řídit ty. Řidič je povinen předvídat. Kdybych jezdil arogantně, jen podle předpisů, bez ohledu na cokoliv dalšího, též budu mít 6 nezaviněných fotbálek za tři rok.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Sadílek  |  15. 04. 2019 23:02

Totálek, ne fotbálek

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  16. 04. 2019 06:26

Přijeď do Českých Velenice a okolí. Neví co je přednost v jízdě jestli potřebuješ bouchnout auto

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Sadílek  |  16. 04. 2019 20:37

To je bohužel všude. Já už kolikrát musel zastavit, aby debil co mi měl dát přednost, mohl křižovatku projet pod plným plynem. Vjedou do křižovatky čtyřicítkou, mají dát přednost zprava, ale do křižovatky díky činžáku a zaparkovaným vozidlům vůbec nevidí. Kdybych s těmito lobotomiky nepočítal, mám auto na sračky každý měsíc, bohužel.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 04. 2019 09:15

Je fakt, ze pokud by byl schválen do provozu tank, tak ho rodině koupím a je mi úplně jedno, jestli si budu muset dělat na nej papíry. Kdo má děti, bude uvažovat vždy stejně. Takže na rozdíl od jiných, já s Jirkou souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 04. 2019 17:26

Woooow....

Nebolo to tak davno, co zakladna Corsa bola len o 100 kil lahsia ako moja velmi slusne vybavana Mazda 3 s automatom.

Holt, Mazda 2 sa dnes bez problemov zmesti pod tonu s 1.5 litrovym motorom. Ale je super vidiet, ze aj nemecko-francuzsky mozgovy trust sa cini ;)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 04. 2019 09:20

Velmi slušně vybavená Mazda. Oxymoron?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  15. 04. 2019 22:30

Hmm...Corsa už nebude co dřív. Ale nový model je už dlouho třeba. Tohle 2 krát faceliftované dvojče Fiatu Grande Punto už je za zenitem. V roce 2006 jako auto roku v EU to byla špička..vývoj s Fiatem tomu moc pomohl. Bohužel pod frantíky se Opel trápí , odchod z GM nevypadá dobře..i když ekonomicky GM chápu.
Peugeot z Opelu udělá jen lacinější klony s francouzskou technikou..
Kdo chtěl německou alternativu VW jde nyní jinam.. proto Opel roně padá -20%
Hlavně děsné francouzské převodovky už deklasují nynější Corsu a např. Crossland.
Také francouzské benzínové tříválcové motory stojí za prd.
Diesly Opelu založeneé na JTD od Fiatu byly taky prověřené držáky..na budoucnost Opelu jsme zvědavý.
Naší Corsu máme od 2007 , a za nový Opel ji už bohužel nevyměníme.
Francouzské auto fakt nechceme.
Zřejmě vyhraje VW Polo nebo nový Ford Fiesta.

Odpovědět  |   | 

"To ovšem neznamená, že by Corsa nedostala pod kapotu i čtyřválec. Po vzoru Peugeotu 208 se očekává i nový vznětový čtyřválec o objemu 1,5 litru...."

Apríl?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo