Nový Opel Corsa nebude vážit ani tunu. Podívejte se, kde všude shodí nechtěná kila

17 komentářů

Elpin E. (Elpin)
16. dubna • 10:03

"To ovšem neznamená, že by Corsa nedostala pod kapotu i čtyřválec. Po vzoru Peugeotu 208 se očekává i nový vznětový čtyřválec o objemu 1,5 litru...."Apríl? :-D

Jarda
15. dubna • 22:30

Hmm...Corsa už nebude co dřív. Ale nový model je už dlouho třeba. Tohle 2 krát faceliftované dvojče Fiatu Grande Punto už je za zenitem. V roce 2006 jako auto roku v EU to byla špička..vývoj s Fiatem tomu moc pomohl. Bohužel pod frantíky se Opel trápí , odchod z GM nevypadá dobře..i když ekonomicky GM chápu.
Peugeot z Opelu udělá jen lacinější klony s francouzskou technikou..
Kdo chtěl německou alternativu VW jde nyní jinam.. proto Opel roně padá -20%
Hlavně děsné francouzské převodovky už deklasují nynější Corsu a např. Crossland.
Také francouzské benzínové tříválcové motory stojí za prd.
Diesly Opelu založeneé na JTD od Fiatu byly taky prověřené držáky..na budoucnost Opelu jsme zvědavý.
Naší Corsu máme od 2007 , a za nový Opel ji už bohužel nevyměníme.
Francouzské auto fakt nechceme.
Zřejmě vyhraje VW Polo nebo nový Ford Fiesta. 3-[

Joe Doe
15. dubna • 17:26

Woooow....Nebolo to tak davno, co zakladna Corsa bola len o 100 kil lahsia ako moja velmi slusne vybavana Mazda 3 s automatom.Holt, Mazda 2 sa dnes bez problemov zmesti pod tonu s 1.5 litrovym motorom. Ale je super vidiet, ze aj nemecko-francuzsky mozgovy trust sa cini ;)

stealth01
16. dubna • 9:20

Velmi slušně vybavená Mazda. Oxymoron?

Jirka.
15. dubna • 13:45

A při čelnim nárazu kdy průměrně váží 1.5 bude sranda se zpětným odrazem. Sám teď řeším co za pár mes když to vyjde chevrolet suburban 8.1 litrů je fajn a je ještě v hledáčku ford f 650 5 tun. Aby rodina byla v cajku.

stealth01
16. dubna • 9:15

Je fakt, ze pokud by byl schválen do provozu tank, tak ho rodině koupím a je mi úplně jedno, jestli si budu muset dělat na nej papíry. Kdo má děti, bude uvažovat vždy stejně. Takže na rozdíl od jiných, já s Jirkou souhlasím.

mpolan
15. dubna • 14:25

Kvůli pochybnému pocitu bezpečí si dělat řidičák na C? To už člověk musí být dobrá jitrnice.

Jirka.
15. dubna • 21:29

Za 3 roky 6 nezavinenych totalek a c mám kvůli práci. Těch debil už mám plný zuby. Budou umírat pod Fordem.

Kryšpín Sadílek
15. dubna • 23:01

Nezlob se, ale i kdyby jsi byl taxikář, totálka každých půl roku, neumíš řídit ty. Řidič je povinen předvídat. Kdybych jezdil arogantně, jen podle předpisů, bez ohledu na cokoliv dalšího, též budu mít 6 nezaviněných fotbálek za tři rok.

Jirka.
16. dubna • 6:26

Přijeď do Českých Velenice a okolí. Neví co je přednost v jízdě jestli potřebuješ bouchnout auto

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kryšpín Sadílek
16. dubna • 20:37

To je bohužel všude. Já už kolikrát musel zastavit, aby debil co mi měl dát přednost, mohl křižovatku projet pod plným plynem. Vjedou do křižovatky čtyřicítkou, mají dát přednost zprava, ale do křižovatky díky činžáku a zaparkovaným vozidlům vůbec nevidí. Kdybych s těmito lobotomiky nepočítal, mám auto na sračky každý měsíc, bohužel.

Kryšpín Sadílek
15. dubna • 23:02

Totálek, ne fotbálek :-))

Jirka.
15. dubna • 13:46

Váha ostatních aut.

Dix_
15. dubna • 13:33

Zůstane vyhřívaný volant a čelní sklo ?

OnlyTruth
15. dubna • 13:09

no a uz to nebudu rebadgovane buicky ale peugeoty , ale stou vahou sa mi to paci , uz robia nieco aj pre to - v malych mestkych vozidlach to nie je o sportovosti ale mensej spotrebe .. ale vedel by som si predstavit nejaku tu corsu GSi s 900kg a nejakou tou 1,6kou od peugeotu (topka by bola s kovanymi piestami ako ma p308Gti ale to asi nebude tak) a konecne sa tesim , ze opel nebude mat typicky americko /cisnky interier, ktory usa a cina miluje ale nieco krajsie ..

a
15. dubna • 21:23

To spíš některé Buicky byly poslední dobou rebadgované Oply (Insignia, Astra, Cascada).

OnlyTruth
17. dubna • 12:42

je to jedno ako to otocis , robil ich GM

Doporučujeme

Články odjinud