Nový Opel Corsa nebude vážit ani tunu. Podívejte se, kde všude shodí nechtěná kila

OnlyTruth  |  15. 04. 2019 13:09

no a uz to nebudu rebadgovane buicky ale peugeoty , ale stou vahou sa mi to paci , uz robia nieco aj pre to - v malych mestkych vozidlach to nie je o sportovosti ale mensej spotrebe .. ale vedel by som si predstavit nejaku tu corsu GSi s 900kg a nejakou tou 1,6kou od peugeotu (topka by bola s kovanymi piestami ako ma p308Gti ale to asi nebude tak) a konecne sa tesim , ze opel nebude mat typicky americko /cisnky interier, ktory usa a cina miluje ale nieco krajsie ..

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 04. 2019 21:23

To spíš některé Buicky byly poslední dobou rebadgované Oply (Insignia, Astra, Cascada).

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  17. 04. 2019 12:42

je to jedno ako to otocis , robil ich GM

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  15. 04. 2019 13:33

Zůstane vyhřívaný volant a čelní sklo ?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 13:45

A při čelnim nárazu kdy průměrně váží 1.5 bude sranda se zpětným odrazem. Sám teď řeším co za pár mes když to vyjde chevrolet suburban 8.1 litrů je fajn a je ještě v hledáčku ford f 650 5 tun. Aby rodina byla v cajku.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 13:46

Váha ostatních aut.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 04. 2019 14:25

Kvůli pochybnému pocitu bezpečí si dělat řidičák na C? To už člověk musí být dobrá jitrnice.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 21:29

Za 3 roky 6 nezavinenych totalek a c mám kvůli práci. Těch debil už mám plný zuby. Budou umírat pod Fordem.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Sadílek  |  15. 04. 2019 23:01

Nezlob se, ale i kdyby jsi byl taxikář, totálka každých půl roku, neumíš řídit ty. Řidič je povinen předvídat. Kdybych jezdil arogantně, jen podle předpisů, bez ohledu na cokoliv dalšího, též budu mít 6 nezaviněných fotbálek za tři rok.

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Sadílek  |  15. 04. 2019 23:02

Totálek, ne fotbálek

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  16. 04. 2019 06:26

Přijeď do Českých Velenice a okolí. Neví co je přednost v jízdě jestli potřebuješ bouchnout auto

Odpovědět  |   | 
Kryšpín Sadílek  |  16. 04. 2019 20:37

To je bohužel všude. Já už kolikrát musel zastavit, aby debil co mi měl dát přednost, mohl křižovatku projet pod plným plynem. Vjedou do křižovatky čtyřicítkou, mají dát přednost zprava, ale do křižovatky díky činžáku a zaparkovaným vozidlům vůbec nevidí. Kdybych s těmito lobotomiky nepočítal, mám auto na sračky každý měsíc, bohužel.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 04. 2019 09:15

Je fakt, ze pokud by byl schválen do provozu tank, tak ho rodině koupím a je mi úplně jedno, jestli si budu muset dělat na nej papíry. Kdo má děti, bude uvažovat vždy stejně. Takže na rozdíl od jiných, já s Jirkou souhlasím.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 04. 2019 17:26

Woooow....

Nebolo to tak davno, co zakladna Corsa bola len o 100 kil lahsia ako moja velmi slusne vybavana Mazda 3 s automatom.

Holt, Mazda 2 sa dnes bez problemov zmesti pod tonu s 1.5 litrovym motorom. Ale je super vidiet, ze aj nemecko-francuzsky mozgovy trust sa cini ;)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 04. 2019 09:20

Velmi slušně vybavená Mazda. Oxymoron?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  15. 04. 2019 22:30

Hmm...Corsa už nebude co dřív. Ale nový model je už dlouho třeba. Tohle 2 krát faceliftované dvojče Fiatu Grande Punto už je za zenitem. V roce 2006 jako auto roku v EU to byla špička..vývoj s Fiatem tomu moc pomohl. Bohužel pod frantíky se Opel trápí , odchod z GM nevypadá dobře..i když ekonomicky GM chápu.
Peugeot z Opelu udělá jen lacinější klony s francouzskou technikou..
Kdo chtěl německou alternativu VW jde nyní jinam.. proto Opel roně padá -20%
Hlavně děsné francouzské převodovky už deklasují nynější Corsu a např. Crossland.
Také francouzské benzínové tříválcové motory stojí za prd.
Diesly Opelu založeneé na JTD od Fiatu byly taky prověřené držáky..na budoucnost Opelu jsme zvědavý.
Naší Corsu máme od 2007 , a za nový Opel ji už bohužel nevyměníme.
Francouzské auto fakt nechceme.
Zřejmě vyhraje VW Polo nebo nový Ford Fiesta.

Odpovědět  |   | 

"To ovšem neznamená, že by Corsa nedostala pod kapotu i čtyřválec. Po vzoru Peugeotu 208 se očekává i nový vznětový čtyřválec o objemu 1,5 litru...."

Apríl?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 67 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A