Nový Opel Astra ST vs. Škoda Octavia a ostatní. Je uvnitř pořád nejmenší?

99 komentářů

Jirka
12. května • 13:40

Článek zajímavej, díky redakci za něj.
Jako obvykle ale diskuze mnohem zábavnější. Člověk se tady dozví neuvěřitelný perly - jako třeba, že dlouhý auta jsou aerodynamičtější, nebo co maj homobuzny v kapsách :-)kingem diskuze je ale exot KErb
škoda, že tady nejdou dát ranky jako v garáži. Dostal by hodnost "mistr světa - květen 2016". A to protože:
- měl oktávku, 81kw. tehdy mu stačila, ale teď už je to utrpení
- pozná v autě i 50 kg
- 77kw je k smíchu a k pláči
- maj doma dvě auta (jeho tatínek s maminkou)prostě hustej borec, co na Ar zapadne jak prdel na hrnec. Tak ať mu to píše
:-P

kErb
12. května • 17:45

Koukám že jsem Lolíííka docela nasral B-]
Omlouvám se.
77kW v Oktávě je sen každého chlapa lidi! :-P
3 hrnek je naprosto dostačující motorizace! Klidně i do Superbu nebo nového Kodiaqua (to je slovo - krásné samozřejmě) :-DRodiče do diskuze nezatahuj Hujere, protože se obávám, že i moje maminka má lepší káru než ty. Ale je fakt že ona si na to vždycky docela potrpěla a autům v míře pro ni potřebné i rozumí :-P P.S. nedá mi to... :-) pokud nepoznáš, že v kufru Oktávky 77kW vezeš pytel cementu, tak to spíš ty jsi ten opravdový, s autem naprosto srostlý, borec na květen (né borec a kretén, neboj ;-):-D)Myslím, že jsme si toho k Astře řekli už dost tak se tu mějte tvrďáci. Jdu se projet :-P

Jirka
12. května • 19:48

Nevím koho jsi nasral, ale já se bavím...
A máme tu další perly:
- jeho máma má lepší káru než já
- je to expert na vození cementu v kufru
- jde se projet (a určitě to všem nandá)prosím piš dál. netrpělivě čekáme na další perly. Dobrý by třeba bylo, kdybys napsal kam si se jel projet a komu všemu jsi to cestou nandal, nebo jakej je dolní limit toho co poznáš v kufru. Je nám všem jasný, že cement pozná každej, ale co takový mlíka? Poznáš třeba karton plnotučnýho?PS: skoro se bojím napsat, že Goes tu má rivala (i když samozřejmě vím, že v reálu na něj tohle mladý máslo nemá).

KErb
12. května • 20:52

Tak se omlouvám. Našli se 2 podobní zoufalci co se nemůžou dočkat až jim zase někdo napíše :-D
Stejné řeči a asi i podobné IQ... Ale mám dobrou náladu hochu tak:
- jj moje mama ma lepší káru než ty. Podle projevu té tipuji na zakomplexovaneho chudáka takže ani kdybys pár let spořil tak si na nic moc nešetříš.
- demagogické kecy ala loliiiik
- to si piš sragoro. Jak jinak. :-D co na tuhle sračku napsat, že...Zbytek zase rádoby vtipný kecy ala 13 let. Možná spíš 10. Ale že tě napadly mimo cement zrovna mléka??! Asi ti ještě teče po bradě a tady se snažíš zaujmout. Normálně se chudáčkům nesměji ale u tebe dělám výjimku.
jestli je tahle země plna takových tragédů tak se nedivím ze to tu tak vypadá :-D
A tohle ma volební právo :-D

Jirka
12. května • 21:09

Ano, je to hustej borec. Teď už o tom nemůže být nejmenších pochyb. Pokud někomu unikla poznávací znamení, zde jsou přehledně shrnuta:
- ostatní oslovuje hochu
- ví přesně kdo má jaké auto a jak je zakomplexovaný
- několikrát zdůrazní, že jeho maminka má lepší vůz
- používá sofistikované výrazy jako "srágoro", "sračku"...
- NIKDY - opakuju nikdy nekupuje mlíko (to mu kupuje maminka) B-]takže konec srandy, srágory, v garáži je novej drsoň. Sice mě trochu zklamalo, že nenapsal koho pozávodil (když už nám sdělil, že se jel projet), ale věřím že ten čas přijde.
Takže jen houšť. Zasypávej nás dalšími drsnými příspěvky, ať tě můžeme lépe poznat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fogel1
12. května • 21:15

Jirka: dík, geniální :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-Dale na toho Goese nemá. tohle je fakt nějakej lokální ťuňta. Goes byl drsnej i když jezdil favoritem. A teď když má maserati, tak se mamánek může snažit zbytečně jak chce. Ne nadarmo už má Goes rank "všude byl všechno zná" ;-)

Poršákista
12. května • 22:03

Hele vy se smějete, ale von má praudu - to potvrzuje i moje historka z ringu. Hele takhle jedem asi podvacátý na ring (vzadu už mám těch samolepek aspoň patnáct) a když to se svým poršákem rozjedu, začnu ˇjako vobvykle předjíždět jeden sporťák za druhým. A najednou koukám, přede mnou lambo. tak si říkám že ho dál zprava jako obvykle na d1, ale vono nic. keramika mi skoro svítí, meziplyny do vejfuku ládujou nálože a furt ho nemůžu dohnat.
Tak se zastavil, vočíh auto a nic. Dokonce sem čeknul i lístek z pumpy, esli sem natankoval tu prémijovou naftu vod šelu a né nějakou vobyč pro socky. Ale všechno cajk. Tak se poraženej vracím třístovkou po dálnici domu a pak sem to zjistil. Moje stará si nechala udělat do pupku pírcing. A na tom vokruhu je fakt všechno znát. Fakt dobrej fíra pozná každý deko v autě navíc.
Takže stará dostala kopačky a příští tejden jedu na ring znova. Bez ní bych moh udělat i ty vejrony, ty jsou prej špice...

KErb
12. května • 23:02

ty jsi taky materiál B-] co je tohle za sektu ... B-] Felicia forever? :-DB-]

adv
13. května • 7:45

co je to za sektu nikdo neví, všem je ale jasný, že si tu dělaj prdel z tebe. A to nezměníš ani když dáš do příspěvku 20 smajlíků...

zsdretrt
12. května • 13:01

Dalsia afera pre folskvagon kvoli hrdzaveniu. norsko uz bude presetrovat koncern.
http://www.dinside.no/936553/volkswagen-har-hat... ...
dole kliknite na cerveny panel na ukazanie debaty.
u vidíme známky uvoľňovanie zinku, ktoré sa môžu vyvinúť do hrdze, vysvetľuje Fossli. Vozidlo na obrázku je Škoda Yeti od roku 2012 s 57.000 km na pult. (Foto: KNUT ARNE Marcussen)v clanku je aj niekolko odkazov na predosle o hrdzaveni.
dve najvacsie leasingove spolocnosti maju velke problemy z hrdzavenim koncernovych aut.
stastny majitel pasatu 2006 :"Lykkelig eier" av en Passat fra 2006 som ikke er kjørt spesielt langt for alderen eller i typisk områder som saltes mye. Oppdaget rust rundt på bilen, bl.a skjermene for en tid tilbake. Dårlig kvalitet er vel ikke usannsynlig forklaring.:-D:-DA to sa v velkom norsku nesolii alebo je zakazane solit, cely sever. vynimocnych pripadoch sa soli. lebo ked tam mrzne celu zimu tak sol nema vyznam a pouzivaju sa pneu z hrotmi .
naozaj aj ja mozem potvrdit ze lakovanie aut je coraz horsie .automobilkypouzivaju rozne eco-laky a vosky ale tie nestacia. mozno pre celorocnu suchu klimu ako je juh eurumpy.
proste sa to odr ava :-/:-/

Ota
13. května • 8:17

tvl . resit u 10letyho auta, ze rezne .. to je snad na ustav, ne?
a k tomu soleni... zajimavy, ze u primorskejch statu, kde je sul ve vzduchu, tohle nevadi.. rezne to jen diky soleni v zime :-D

Toky
13. května • 9:22

No nechcem drístať ale vzdušná vlhkosť obsahujúca soľ v prímorskom štáte podľa mňa určite menej poškodzuje auto ako technická soľ v kryštáľoch vysypaná na vozovke. Predsa je vo forme malých kamienkov a má okrem slanosti zároveň aj solídny abrazívny účinok.
Môj názor, ale ja som laik, tak možno kecám.

Antiautomat
12. května • 14:54

No ved a naco ma kasna vydrzat, ked motor bude po par rokoch tak ci tak v haji. Mame o.i v rodine 16rocnu feldu a jedinym problemom su (zatial len okrajovo) rozkvitnute lemy a zadny dekel. Dalsich 5 rokov to v pohode vydrzi. O motore sa ani nema vyznam bavit, ten, pokial to nik nerozbije, pobezi do aleluja. O mojom pekaci (jednotkova jednoducha benzinova kokta z poslednych serii) detto. Ale ekologia spociva v inom. Auto ma vydrzat 3-4 roky, aby sa muselo nasledne zosrotovat a aby sa mohli vyrabat len a len nove, coraz viac a coraz zlozitejsie. V tom je ta prava ekologia.

Antiautomat
12. května • 8:17

Opel ma ale nieco co koncern nema: naslapany maly diesel.
Mam za to ze asi podstatnejsie ako par litrov hore dolu v interieri.

mikes
15. května • 16:57

Tady jsou vsichni na prasky z downsizingu a najednou je vyhodou maloobjemovy diesel :-D

kErb
12. května • 8:54

Asi tak, ale v Čechách bude pořád modla Škodovka, protože bude mít vždy o pár litrů větší kufr... Že v tom budou naprosto neadekvátní motůrky, které tu "ložnou plochu ultimátního zavazadlového prostoru" dovolí využít max. na převoz polystyrenu (+ max 2 lidi, protože na trase jsou i kopce) už se nějak neřeší.
Potom bude republika plná věčně nasraných lidí bez nálady, protože jízda v tomhle je opravdu o nervy...

space
12. května • 9:29

Tak troška soudnosti... neadekvátní motůrky....s výběrem cca. 110 - 240HP...

Loleek
12. května • 10:09

na tohle je zbytečný reagovat. prostě jen další retard, co se pokouší trolit... a moc mu to nejde...

KErb
12. května • 10:37

Píšeš že je zbytečně reagovat a stejně reaguješ. Asi děláš dost zbytečných věci :-D možná kdybys trochu upravil efektivitu tak tu nemusíš obhajovat neobhajitelné...

KErb
12. května • 10:07

No jo no. Vyber by byl. Jenže on začíná na 3 válci. Jsme v Čechách - většina lidi půjde po ceně tzn. ten 3 válec. Max nějaký dýchavičný diesel jako např. 1,6 77kW. S tím občas musím jet a je to střídavě k smíchu/ k pláči :-D
RS si moc lidí nekoupí. Navíc za ty peníze kupovat škodovku je masochismus.
Lidi koukají na velikost kastle ale nějak opomíjejí že auto děla i motor.

Loleek
12. května • 10:11

aha, takže nejdřív nenabízí, pak nabízí.
a ještě před pár rokama bylo auto se 100k něco normálního a teď je to k smíchu/ k pláči.
Ty budeš prostě superzkušenej řidič. Takže všichni netrpělivě čekáme, jaké další moudro z tebe vypadne... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KErb
12. května • 10:32

Tak já žiji v současnosti. Ne před x lety chytrolíne :-D navíc auta jsou čím dál těžší a projev např těch 77kW motorů tomu "výkonu" moc neodpovídá. Měl jsem kdysi 81kW oktávku a ta mi přišla v pohodě. Ale možná je to tím ze TEHDY to stačilo. Po 10 letech by člověk čekal nějaký posun a ne v podstatě degeneraci.
Nevím proč se vždycky nějaký hrdý majitel nižší střední tak vytočí když někdo napíše jak to je.

Loleek
12. května • 12:04

Jasně, dřív měly auta 50 kila a teď maj 2 tuny. A zároveň se na silnicích trápěj milióny řidičů s autama s výkonem pod 77kw...člověče ty bys měl jít do "na stojáka". Já myslel že jsi troll a ty jseš zatím komik. Tak nám ještě něco napiš... :-D

KErb
12. května • 12:59

A ty můžeš z fleku do politiky ty komiku. Text nechápající demagog s IQ velikosti bot :-D psal jsem ze auta jsou dnes o 1950 kilo těžší? Chudáčku mam pro tebe novinu. Ono je poznat i blbych 50 kg. Na těch tvých opěvovaných 77kW tím tuplem. A nárůst hmotnosti je řekl bych i větší. Tzn to hůř jede. To neokecáš. Ale nerozčiluj se. Tobě to určitě stačí. A v hospodě budeš za kinga :-D
Autům rozumíš jak koza petrželi ale urážky a hospodský moudra ze sebe sypeš jak zavšivený pes blechy. To je zvířátek v jednom souvětí co? Skoro jsem o tobě napsal bajku:-D
A poučení - namachrovaný chudák se přesvědčit nedá :-D

Loleek
12. května • 13:27

Ano, já jsem nechápající demagog. A ty jsi nikdy nenapsal "...auta jsou čím dál těžší..." a není pravda, že třeba jedničková oktávka váží +/- stejně jako trojková. A navíc ty poznáš rozdíl v autě 50 kilo.... a já píšu hospodský moudra a autům rozumím jak koza petrželi....
ááááááááááá prosím už dost. Já se smíchy potrhám. Ty jseš fakt jednoznačnej talent. Taková Iva Pazderková autorevue... :-D

KErb
11. května • 20:35

Jak tady čtu to dohadování jestli kufr na kočár pivo atd. nebo sedan protože je hezčí a nesmrdí z nej do auta propocené ponozky (to mě pobavilo) :-D tak mám asi řešení:
1. auto kombi/SUV + 2. auto něco řidičsky zajímavějšího B-]
My to tak máme a spokojenost...

Pete
14. května • 17:45

Hlásim sa. Na zábavu mám 20 ročný starý sedan, na robotu nový kombík (služobák) a pre ženu nový hatch. Suv mi k srdcu neprirástlo, ale nad novou Vitarou som krátko uvažoval, pre manželku, ženám sa malé suv páčia.

mpolan
11. května • 21:11

Není mnoho lidí, kteří si mohou dovolit takhle hloupě rozhazovat peníze. Nebo třeba nechtějí...

KErb
11. května • 21:35

No rozhazování peněz si představuji jinak... :-D Ale každý jsme jiný. Nicméně 2 auta v rodině mi dnes přijdou jako standard. A Když se rozhlédnu po okolí tak je to možná spíš minimum :-D

mpolan
12. května • 7:15

Dvě auta možná... ale málokdy je to "jedno transportní a druhé pro zábavu", takže jsi krásně popřel svůj úvodní příspěvek.

kErb
12. května • 8:06

Psal jsem jak to máme my.
Nepsal jsem že si to tak má zařídit každý, jen že my jsme spokojení.
Ty jsi hned kňučel, že na to každý (potrefená husa?) nemá :-D a jak hloupě vyhazujeme peníze (zatímco ti co tu řeší ptákoviny zbytek peněz asi chytře investovali) :-D

qecUIghd756
11. května • 18:00

Kombik vypada jak truhla. V zatackach se krouti jak Babis na tiskovce o capim hnizde.

fogel
11. května • 17:43

Řešíte tady milimetry a mililitry.Mám klasický sedan, tašky s nákupem se mi tam vejdou a pokud chci něco převézt tak to hodím na vozík a tam neřeším jestli mi to čouhá metr nebo dva.Osobní auto mám pro lidi a ne abych tam vozil bordel,trubky,fošny,skříně,seno,cement,hnůj na zahrádku......A jestli mi kola zmoknou na střeše nebo na nich zmoknu na cestě je mi fuk.Pokud kombík někdo fakt využívá nemám nic proti tomu,ale mít ho za každou cenu ,ne.

bzzz
12. května • 9:56

Tak ono se ale jinak jezdi s koly uvnitr nebo na strese - nejen rychlost ale takove stromy/bvetve v blizkosti cest resp nizko nad cestou dokazi sve...

Toky
12. května • 10:40

No to možno áno. Ale keď ti mám pravdu povedať povedzme pri búračke by som nechcel sedieť v aute obložený bicyklami alebo troma pármi lyží a lyžiarok.

AjtaKrajta
11. května • 16:36

Je hrozně legrační, jak retardovaný zaprděnci kritizují důležitost velikost kufru. A přitom stačí
1) mít chatu kam člověk jezdí na víkend
2) bejt aspoň trochu sportovně založenej
3) mít prachy a užívat si je
4) mít rodinu a stačí aspoň dva body ze čtyř a oceníte každej litr kufru.To tady fakt diskutují jen sockoidní homobuzny co furt sedí jen doma?

Jkhqdu8&%^0
11. května • 17:54

ad 1) Chata je pro socky, ktere miluji sedet na samote u lesa a rozplyvat se, jak je tam krasne. Kdo ma prachy, viz 3), leta (ne jezdi) treba na Maledivy. A klidne i jen na vikend.ad 2) Tak jasne, kdyz je clovek lyzar, kanoista, mozna i cyklista a co ja vim jeste, tak potrebuje stehovak. Kdyz nad tim ale tak premyslim, kuft vetsiny sedanu staci treba i takovym fotbalistum a hokejistum. O plavcich, kuzelkarich, sachistech, atletech, kulturistech atd. ani nemluve ... Zvlastni kategorii jsou automobilovi sportovci, tem neni kufru treba vubec.ad 3) Vy skutecne mate kodrcani po silnich v kombiku, stani v kolonach a buzeraci policajtu spojene s pocitem uzivani si penez? Podle meho, je to snad ten nejhorsi zpusob traveni volneho casu a uzivani si penez.ad 4) Radsi se Vas ani nebudu ptat, jakou spojitost ma rodina a kufr. Napadne mi to pripomina spojeni Fritzl a sklep. ;-)

dpcstb
13. května • 0:20

a kto povedal ze musis byt na tej chate sam? naopak, skvele miesto na oslavy, uzivanie si velkej spolocnosti

mpolan
11. května • 18:37

Lyžař, kanoista či cyklista potřebuje větší prostor, než mohou nabídnout kombi nižší střední třídy, mnohdy i střední třídy. Jo, znával jsem týpka, co vyskládal na závod sjezďáka za téměř dvěstě tisíc ze stodvacítky, ale pak to vždycky půl hodiny montoval a zkoušel, než to bylo v pohodě... ble.

AjtaKrajta
11. května • 19:23

tak nevím. do outbacku se vejdou 4 páry lyží, 2 wakeboardy a ještě výbava na víkend k vodě. A to ten kufr nějak velkej není velkej. Ale je fakt, že když jedem parta, pivo musí brát někdo jinej B-]

mpolan
11. května • 21:12

Hmmm... a lidi se tam vejdou kam? Ať počítám, jak počítám, moc mi to nevychází.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
AjtaKrajta
11. května • 21:56

omg jak kam? sklopí se levá část zadního sedadla a tam se jebnou lyže. vedle nich 2 lidim wkb do kufru naštorc. no problema...

AjtaKrajta
11. května • 18:13

jsou chvíle, kdy bych fakt ocenil filtr, který by umožnil přístup na internet pouze lidem s IQ80 a vyšším. ad 1) ano, chata je pro socky. každá socka má minimálně půl mega na chatu, další prachy na její vybavení a dojíždění. A všichni ve vatě lítaj na víkend Maledivy. Protože je hustý strávit v pátek a v neděli večer hodiny na letišti... myslím, že by někdo měl omezit sledování telenovel
ad 2) pokud někdo dá rovnítko mezi pojem "sportovně založenej" a šachy, potažmo kuželky, zaslouží si vypolstrovanou místnost v bohnicích a ledosý střiky 3x denně
ad 3) užívání si peněz = nakupování, cestování. netuším kde jezdíte, ale podle buzerace policie, kodrcání a stání v kolonách to bude někde v rusku...
ad 4) nevím jestli homobuzny můžou adoptovat děti, ale pokud jo, časem ti bod 4 dojde....

J-*/1e+JKghd78%23
17. května • 18:27

:-D :-D :-D Jednoduse uzasne! :-D :-D :-Dad 1) On si tady skutecne nekdo mysli, ze pul mega a par litru benzinu k tomu, dela z cloveka bohace? :-) On tady nekdo nepochopil, ze bohati lide litaji privatnimi bizjety a nemuseji cekat hodiny a hodiny na letistich jako socky?ad 2) He he, Wikipedia zaslouzi ledovy striky v Bohnicich. :-) Ale vazne: Kdyz muze byt F1 sport, tak kuzelky zcela jiste take.ad 3) Kdybyste nebyl uplnej lamer, odkud pisu byste zjistil z me IP adresy. Ale ze jste lama, je Vam IP adresa prd platna.

mpolan
11. května • 18:35

"jsou chvíle, kdy bych fakt ocenil filtr, který by umožnil přístup na internet pouze lidem s IQ80 a vyšším." To byses sem ale nedostal...

AjtaKrajta
11. května • 19:16

mpolan: ano, pokus o humor, máš bod...

HJgc6$*(73g
11. května • 17:35

"Sockoidni homobuzny co furt sedi jen doma" ... Delate si zrejme srandu, ze? "Sockoidni homobuzny" mozna, ale doma urcite nesedime. ;-) Kde se stala chyba, ze jste zatim nepochopil ucel automobilu? :-P

AjtaKrajta
11. května • 18:27

HJgc6$*(73g: účel automobilu je převézt náklad (z bodu A do bodu B. Pro normální lidi (viz bod 1-4) je pro ten převoz velkej kufr důležitej.
Ale chápu, že buzny moc kufr nevyužijou. Hadříky se jim vejdou na zadní sedačku a vazelínu daj do kapsy.. B-]

IKHxc757#@
17. května • 18:09

Buznou zrejme myslite homosexualni muze, ze. Kdyz nad tim tak premyslim, napada mne, ze tihle lide asi maji 'vetsi diru v zadku'. To je ovsem presne to, na co Vy kladete tak zasadni duraz. Skutecne nevim, nevim, jak je to ve Vasem pripade s temi buznami. :-P

Toky
12. května • 11:02

Sockoidni homobuzny vláčia celú domácnosť na chatu so sebou a potom späť. Normálny človek si chalupu postaví tak, aby nerobil večne sťahováka, vybaví ju raz a kompletne, vrátane ošatenia.
To berte s nadsázkou len som sa nechal vyprovokovať do zbytočnej reakcie.
Samozrejme ak niekto často prenáša kočiar lebo má polročného prcka, bicykle do Tatier, sudy piva na chatu, či svorku bulteriérov k veterine - kombi je určite lepšie ako sedan s debilným prístupom do kufra.
Mám ženu a 11 ročného syna, máme chalupu pri vode (plne vybavenú - dokonca aj s pračkou a myčkou), normálne športujeme (ja 3x týždne posilka a 2x týždenne futbal alebo plávanie), bývame v paneláku, na dovču jazdievame do HR a ten sedan nám úplne vyhovuje. Pomerne často vozievam vzadu rodičov, vtedy sa mi zíde veľký rázvor sedanu (corolla oproti aurisu o cca 10cm viac). Zatiaľ všetko bez problémov, aj života si užijeme, ani buznosocky niesme.
To aj všetci majitelia passatov bmw audi sedanov sú buznosocky čo sedia na ricke doma? Tyjo, si pekne mimo.

neodborník
11. května • 15:26

Jenom nesmylné teoretické porovnávání schované za nějaká čísla, zdánlivě objektivní, typu hamty hamty, abych toho měl nejvíc, i když to ani nepotřebuju, pro český vobyčejný lidičky. Normálně uvažující člověk si sedne kam potřebuje a zjistí, vejdu se - nevejdu se, vyhovuje mi - nevyhovuje mi a hlavně, má vlastní názor

mpolan
11. května • 14:56

Nejlepší fór je, jak ty úžasné, šestisetlitrové kufry najednou nepoberou ani dvě třetiny z udávaného objemu, když jde o pravidelná tělesa... Vyloženě výsměch je pak Octavia, na šířku až 153 cm, ale jinak docela tragická.

ixb1
11. května • 14:43

Můžete v rozměrech interiéru uvádět jednoduše vzdálenost mezi předním a zadním opěradlem?

řidič
11. května • 12:44

Já u kufru beru to disciplínu "teoretická velokost kvádru" protože to, že ve velmi omezeném prostoru uložím napříč 1,5 metrů širokou věc, je blbost. navíc u Octavie mi tam brání plastové kaslíky... co je pro mne více, je rovná nakládací plohcha, takže Octa a Hyundai s tím schodem u zámku u mne nebodují...

Toky
11. května • 13:22

A vidíš to, mne napríklad rovná nakladacia plocha v picasse vadila, večne sa mi pri otvorení kufra vysypal na cestu nákup. Nejako neprevážam veľké krámy, takže sedan je ok. Každému čo jeho je. Každý nech sa vozí na čom chce. Všetko má svoje výhody - mne v sedane nesmrdia prepotené veci uložené v kufri keď idem z posilovne. Ako to bolo v picasse.
Dokonca sa mi podarilo previezť aj skriňu kúpenú v Asko, samozrejme rozloženú v kartónových dvoch obaloch. Jeden z nich mal 2,3x0,7x0,1m. Stačilo sklopiť sedadlá a šlo to. Za tri roky sa mi nestalo, žeby som do neho niečo nedostal. Ale je treba povedať že objemnejšie veci som ním viezol fakt len zo 4x - 2xrebrík, 1x4 kolesá, tú skriňu. Potom už len dovča v HR 3x a v pohode. Je to o tom či potrebuješ bežne voziť.

KO
12. května • 16:14

On je rozdíl rovná podlaha, která se bere většinou po sklopení zadních sedaček, kde nevzniká schod. A mezipodlaha v kufru, která netvoří schod s nakládací hranou.Mne irituje oboje, pokud to auto má.

řidič
11. května • 13:49

Tak sedan se sklopným opěradlem je bezesporu dobrá věc. Ale fakt já používám háčky tam navěším co uložím.A háčky už mají snad všichni.

Toky
12. května • 10:32

Ono to je o tom, že drobnosti do kufru dávam možno obdeň, na väčší nákup idem raz za dva-tri týždne. A v kufri mám háčik od výroby jeden, našťastie sedan ako vravím má vyššiu hranu kufra takže aj keď nákup mám v piatich igelitkách, jednu zavesím a ostatné sa mi nevysypú na cestu. V picasse háčik nebol žiaden, len prepravka s takým fixačným popruhom.:-D

mpolan
11. května • 13:26

Hm, na tvůj problém existují pomůcky ve formě háčků, sítí či rozkládacích beden... a nic se nikam nesype. Stačí praktické myšlení...

Toky
11. května • 13:39

Háčiky nebo kde zakvačiť a bedničku som mal. Ale občas som šiel na väčší nákup, tak raz za dva týždne, a všetko sa mi do tej bedničky nevošlo ani náhodou.

řidič
11. května • 13:50

moc papáš :-D, a navíc pivo kupuj vždy celou basu, ta se ti nevysype :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toky
12. května • 10:29

Ano, ano, papať lúbim, našťastie sa mi to nelepí na pupek lebo to zo seba dostanem športom. Pivo som nepil už dlhé roky. :-P

space
11. května • 8:45

Kombi se kupuje kvůli:
a) kufru
b) vzhledu
c) aerodynamice
d) jízdním vlastnostema) pokud vynechám extrémy, tak dostatečný kufr je s velkým otvorem, pravidelným tvarem a objemem nad 450l. Tam se dá poskládat vše, jednou za čas převěst sekačka na trávu, nová myčka, skříňky z Ikey...
Jestli to má dalších +200l pro mě není kritériem výběru.
b) třeba nový Sup
c) takřka vždy má delší auto lepší koeficiet
d) jak už někdo uvedl, mě by to ani nenapadloJe jasné, že samotný článek je o hledání konkurenční výhody Octávky, která se z poctivého auta stává naleštěným prdem.

Antiautomat
12. května • 21:39

@space: dovolim si tvrdit ze v bode *c* si na omyle. Lepsiu aerodynamiku bude mat sedan. Preto maju kombiky o.i. nizsiu mensiu MR ako sedan toho isteho modelu.
Bavime sa samozrejme o rovnakom modeli, len roznom prevedeni. Kolmo useknuty zadok pri vyssich rychlostiach auto brzdi, viac *kvapkovity* profil sedanu je tu vyhodnejsi. Napríklad O1 sedan 1.6 100k je v reale o cca 5-10 kmh v priamke rychlejsi ako kombi. Vyskusane. Rozdiel je ale tak zanedbatelny ze ho pri normalnom pouzivani to /v porovnani s praktickou strankou veci, kde vedie kombik/, nepoznate, takze nik asi riesit nebude. bod *d* ide od modelu k modelu, v neposlednom rade pri kombikoch moze pomoct aj pevnejsia kasna /samozrejme, krabicovity tvar je od prirody pevnejsia struktura/. Problem je aj ze niektore modely sedanov dnes sa zacinaju nepekne vzadu zvazovat, cim ma cestujuci vzadu malo miesta na hlavu. O nijakej estetike alebo nebodaj aerodynamike /pochybny to dovod je snad kazdemu jasne/, nemoze byt rec. Snaha je usetrit na materiale pri zachovani porovnatelnej pevnosti s kombikom, stacia kratsie /zakonite stabilnejsie usporiadanie/ stlpiky. Je to cele vec vkusu. Mne sa napriklad viac paci klasicky staromilsky sedan, aj ked existuju /co do gusta/ velmi podarene kombiky, trebars Mazda6. Hadat sa co je lepsie a krajsie je ako diskusia o vajci a slepici.

Toky
13. května • 9:13

tak ja si zas myslím, že lepšiu tuhosť karosérie má sedan oproti kombíku. Má výstuž skrytú pod zadným oknom. Aspoň ten môj to má.

Antiautomat
14. května • 20:23

No, ved preto tam je, kombik taketo nieco nepotrebuje. Staci si vziat krabicu a potom taku podobnu, ale so skosenou jednou stranou. Je jasne, ktora bude pevnejsia. Napriklad je to vidiet z toho, ze v sedane sa pomerne casto objavuju pazvuky od zadnych sedadiel, presne odtial, kde su zamknute pri sklapani. Kombik tento problem nepozna. Inak staci tam dat gumovu podlozku a je klud, ale kasna sedanu pracuje viac.Skratka oboje ma vyhody aj nevyhody.

Jiri
17. května • 5:45

Obecne řečeno ,,kombi rozhodne nemá vyšší tuhost karoserie než kombi. To je nesmysl.

AjtaKrajta
11. května • 16:31

omg, to c) - jak nízký iq může mít člověk, kterej tohle napíše?Základní fyzikální znalosti snad mají všichni, kdo absolvovali zš?
:-/

space
12. května • 9:15

Vysoké IQ může mít i člověk, co neumí číst a psát. Proto se nikdy v IQ testu neobjevují otázky vědomostního typu, ale typu tvořivého s minimálním požadavkem rozlišit kružnici od čtverce.Prokousal by ses ke druhé otázce??? :-P

Toky
11. května • 9:18

Tak ono podla mňa kupovať kombi preto že raz za uhorský rok treba preniesť myčku alebo stolík Jangstreäm z Ikea je blbosť. Ale ak je treba prevážať kočík tak kombi je ideálne, hatchback ani sedan taký komfort pri nakladaní neposkytnú.

homer
11. května • 12:53

nekombi je prostě míň auta - už jsi třeba někdy převážel vlčáky k veterináři v sedanu?

KALIMERO
11. května • 15:39

Vozit čokla v autě, to je stejnej hnůj, jako si tam zapálit retko B-]

Aladin
11. května • 13:19

Ano a v pohodě. :-) Strčili čumák k zadnímu k výdechu klimošky a byl klid. Ale pak vysát ty chlupy, které byly všude, to byla práce na hodinu. Kombík se hodí pro dětský kočárek, pro velké psy, možná pro cyklistu. Pravdou zůstává, že hodně lidí ho má zbytečně. Z těch samých důvodů co jiní suv. Já to beru tak, že kombi se hůře vytopí/vychladí. Hůře se s ním parkuje. A jsou vyloženě silně nevzhledné. Občas se najde vyjímka. Třeba V60. To se tvarově hodně povedlo.

Toky
11. května • 13:12

No to by im asi nebolo práve fajnovo. Párik vlčiakov sú kategória kočík. Potreba častého prevozu neskladného materiálu. Kombi ako stvorené. Ale nie každý má dve psiská a 8 mesačného spratka, prípadne chatu 10km od civilizácie a večnú chuť na basu piva či tonu leča.

mpolan
11. května • 13:24

V ČR je to "co kdyby náhodou". Já tohle vyřešil kombíkem od malého auta, čímž mám slušný zavazadlový prostor (využívám docela často) a přitom nijak monstrózní auto.
Stejně... dva bajky do kufru bez částečného rozložení tak či tak nedáš, pokud nemáš kombi z vyšší střední třídy. Takže buď na kouli, nebo na střechu a v té chvíli už je jedno, jak velké auto člověk má.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lazywriter
11. května • 16:29

Asi jak které. Mám jenom střední třídu (Passat) a dvě kola se tam vejdou.

wind
11. května • 20:20

asi mam iny passat, lebo dam iba jeden bike - dvadsatdevinu, a navyse predne kolo musi ist dole. Druhy bike by siel iba ak polozit na seba.To nepripada do uvahy.

mpolan
11. května • 18:33

Bez jakékoli manipulace? Tj. ani zasunout sedlo, nic? Dva bajky, devětadvacítky? No, to chci tedy vidět... nebo snad radši ani ne, ubohá kola.

space
11. května • 9:27

Tak to máš pravdu, kočárek jsem už dlouho v ruce neměl a ten prostorové nároky zvýší výrazně...

Jim
10. května • 20:09

Typické "čecháčkovství". Když si chcete honit ego objemem kufru (mimochodem z 95% cest prázdným) tak si kupte dodávku. U nás se bohužel žije v domnění, že čím větší kufr, tím lepší auto. Není to ani k smíchu, ale spíše k pláči. Primitivy lituji.

Pete
14. května • 17:35

Trochu moc kádrovania, pan kolega. Ale niečo na tom bude. Keď chodím po salónoch a výstavách, väčšina sa vzrušuje nad kufrom, ale za volant sadne málokto. Do preplneného mesta je ideál 4,3 metrový kompakt. Chladničku, práčku a tv vám aj tak domov dovezú z obchodu a na dve - tri veľké dovolenky ročne sa na hatchback dá naložiť truhla, prípadne netreba sťahovať v lete do Chorvátska/Čiernej hory/Grécka pol domácnosti ;). A na zimu existujú požičovne lyží a boardov.

steny
12. května • 13:27

Čecháčkovská je naopak starost o to, co si kupuje někdo jiný :)

AjtaKrajta
11. května • 16:26

Typické čecháčkovství. Jim je tlustý vyžraný prase, který jezdí tak max o víkendu do kauflandu, takže mu stačí i kufr v jeho hjundé i10. A všichni ostatní si nad velkým fufrem jen honí ego B-]

Smet
10. května • 23:49

mas pravdu, ale jednou za rok proste potrebuju treba odstehovat kamaradku nebo odvezt ctyri chlapi i s bagazi, prevest sekacku na chatu, odvezt treba dva pivni sety (stul + dve lavicky) a xx dalsich prilezitosti kde velkou loznou plochu vyuziji. Obcas si vzadu i ustelu kdyz treba neni zbyti. Pak se kazdy litr hodi. Ale pro mne hraji i jine veci roli - napr jestli je po sklopeni lozna plocha rovna atd ...

mikes
10. května • 22:44

Typicke cechackovstvi je kadrovani ostatnich v diskusich a chytrolinovani co by meli nebo nemeli chtit pro sve potreby a za sve penize...

Pedro
11. května • 14:04

Tento test aj s komentami bol potrebny. Aspon si niektori uvedomia, kam Octavia skutocne patri. Pchat Octu. do vyssej triedy len na zaklade dojmov teraz asi mnohich zaboli.

mikes
11. května • 19:40

Hlavnim hrdinou testu je Opel, proc mas zakomplexovanou potrebu psat o pchani Octavie do nejake tridy? :-D

Pedro
11. května • 23:15

Pretoze konecne niekto ukazal na realnych cislach, ze Octavia patri k autam, ako je Astra, Focus a pod. a nikto s tym nic neurobi. (Nech sa marketing Skody akokolvek snazi)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mikes
11. května • 23:31

Co Skoda tvrdi? Konkretne prosim...

Pedro
12. května • 9:47

Co tvrdi? Doteraz si kde bol? Ved sa neustale snazia tlacit Octaviu do vyssej triedy a v nadvaznosti na to aj Superb do este vyssej triedy. Necitas testy a statistiky predajnosti? Alebo nechces vidiet realitu. Prosim, naozaj trochu viac sudnosti.

mikes
13. května • 13:15

Já byl doted v ČR, kde ty? :-D Trochu soudnosti předvedeš když sem dáš par odkazu kde Škoda pise to co tu tvrdis.

Pedro
16. května • 14:37

http://m.autorevue.cz/cesi-maji-stale-radeji-be...
Napr.v tomto clanku SDA radi Rapid do nizsej strednej a Octaviu do strednej triedy.
Stale malo?

mikes
22. května • 14:02

Takze za cely tyden jsi byl schopny vypotit jen jeden łink o tom jak SDA neco nekam řadí? Tak to je slabota, zkus na sobe jeste zapracovat :-D Kde to pise Škoda? Šup se s tim... Takovych linku musi byt prece tuny :-D

Jookee
15. června • 20:33

Kolega má pravdu. Završeno je to srovnáváním Rapidu s nižší střední a Oktávie s vozy typu Mondeo. Souhlasím s otázkou, kde jsi posledních pár let byl. V ČR určitě ne...
Civic jim zatnul tipec s velikostí kufru, tak si rychle vymysleli, že jsou přeci jen mnohem větší - po sklopení sedaček - tak přece jezdíme denně :)
Na jejich obranu musím říct, že je to logické - protože prodávají auto nižší střední za cenu střední třídy, tak se to musí snažit omluvit. Ani Golf to nedělá - ví totiž kam patří a navíc je kuriozně levnější než Oct (mimo základní výbavy a navíc dává slevy z ceny).

Freddka
10. května • 21:29

Nojo na jednu stranu jo, dneska maji i kompakty poradny kufry, se sklopenymi sedadly mas vic nez kombi bez zklopenych (pokud se da sedadlo sklopit jakz takz rovne)
Ale na druhou stranu kombi je dobra vec, hodis tam kufry a jedes na dovolenou ve ctyrech. Nebo tam das dve jizdni kola a jedes nekam do prirody (a kolo zustane cisty i za deste).
A pak tu mame liftbacky jako Octavia nebo Mondeo, tam uz je vazne otazka, jestli je to kombi potreba...A jeste jedna zajimava - kombi ma casto lepsi jizdni vlastnosti, ma lepsi rozlozeni hmoty nez hatchback, ale hodne zalezi i nastaveni auta / podvozku. Treba Golf je ma podle me lepsi jizdni projev v kombi nez kratky (osobni zkusenost 6 i 7 gen).

Karel
13. května • 11:39

kombi je dobrá věc pro kamarády nebo příbuzné, když potřebují odvézt něco objemného.

Toky
11. května • 8:50

Ešte si zabudol na sedany, ktoré majú podľa mňa lepšie jazdné vlastnosti ako kombíky aj hatchbacky. Ale závisí to od modelu, použitej nápravy atď. Povedzme mám corollu sedan. novú, má jednoduchú zadnú nápravu - skúšal som jazdné vlastnosti porovnať s krátkym aurisom ktorý má vzadu viacprvkovú a teda musím povedať, že keď do kufra corolly niečo naložím tak sa správa porovnateľne ba dokonca trochu lepšie ako ten auris s viacprvkom. Ten má ale aj o cca 10čísel kratší rázvor čo sa možno nezdá ale hrá to podľa mňa pomerne dôležitú úlohu pri prechode priečnych nerovností.

mpolan
11. května • 18:31

Takže vlastně srovnáváš dvě naprosto nesrovnatelná auta a v nesrovnatelných podmínkách... to má fakt váhu.

Toky
12. května • 10:50

A porovnávať kombi a kompakty, to ti nepríde ako porovnávanie nesrovnatelných aut?
Keď na to príde, porovnať sa dá hocičo, čím viac rozdielov tým lepšie na porovnávanie, či? ;-)

Doporučujeme

Články odjinud