Nový Opel Astra míří na závodní okruhy. Představí se v sérii TCR

Nový Opel Astra míří na závodní okruhy. Představí se v sérii TCR

Nový Opel Astra zamíří na závodní okruhy. Automobilka připravuje závodní verzi, která se bude účastnit seriálu TCR. Vůz je ještě zatím ve vývoji a pokud vše dopadne tak, jak má, první testy odstartují v říjnu letošního roku.

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Nový Opel Astra teď už oficiálně: Mínus 200 kg a výbava z luxusních aut

Závodní Astra by měla (stejně jako všichni ostatní účastníci seriálu TCR) používat dvoulitrový přeplňovaný motor s výkonem 243 kW (330 k) a s vrcholem točivého momentu 410 Nm. Nic přesnějšího ale Opel ve své krátké tiskové zprávě na téma změn a technických detailů neuvádí. Pouze nám říká, že se vše dozvíme později.

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

VW Golf míří na závodní okruhy. V ostrém startu se představí už tento víkend

Mimochodem, není to tak dávno, co do stejného seriálu zamířil také Volkswagen s upraveným Golfem R. Ten dostal dvoulitr TSI, podvozek rozšířený o 40 cm a upravenou aerodynamiku. Na rozdíl od Opelu si už německý speciál vyzkoušel také první ostré závody. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků