Nový Opel Astra Irmscher: úpravce již brousí zbraně, zatím decentně

Nový Opel Astra, jehož podobu jsme poznali teprve před dvěma měsíci, se ve Frankfurtu neukáže jen ve svém běžném šatu, ale v expozici ladičské firmy Irmscher najdeme i jeho vzhledově upravenou verzi. Věrný tuner Opelu nabízí ve svém portfoliu úpravu pro takřka každý model této německé automobilky, a tak ani nová Astra nesmí být výjimkou, přičemž tentokrát si páni z Irmscheru dali trochu naspěch. To ale nutně neznamená, že výsledek nestojí za to.

Stylistické úpravy nového hatchbacku se opět nesou ve znamení decentnosti, takže kdo má rád extrémní úpravy, bude si muset počkat na nabídky jiných firem, nebo si vlastní doplňky „sbouchat“ doma v garáži. Kromě dynamicky tvarovaného bodykitu, nabízí Irmscher i sadu litých 18-ti a 20-ti palcových kol, speciálně navržených pro tento model. V kombinaci se sadou sportovního pružení a elektronických úprav řídící jednotky, které do nabídky brzo přibudou, bude svezení v nové Astře potěšením i pro dobrodružnější povahy. Úplnou nabídku včetně cen budeme mít k dispozici zřejmě až po frankfurtské premiéře.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Opel Astra Irmscher
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků