Nový Opel Astra: další snímky, včetně interiéru

28 komentářů

Prudič
21. června • 11:18

Je škoda, že se nový Opel bude vyrábět v Polsku. Moji příbuzní v Polsku měli a mají v naší rozvětvené rodině několik Aster. Podle nich je Astra vyrobena v Polsku více odfláknuta než v Německu. A tak, i když se mi nová Astra hodně líbí budu přece jen zvažovat, zda dát přednost polské astře nebo moravskému Hyundai, který mám pod nosem.

Radek Ondrášík
21. června • 19:33

Odflaknutejsi vyroba v PL je dlouholety mytus, ktery se nese z minulosti, ale uz mnoho let neplati. Naopak, vyrobni linky v Opelu PL jsou daleko modernejsi, nez ty v DE. Maji vice roboticke vyroby, maji lepsi presnost, maji lepsi kvalitativni normy. Takze toliko k odflaknutejsim Astram z PL.

Astra
20. prosince • 18:17

..všichni ťápěte debilní řeči, to auto je super a interier Super na 2 hou.

perimaster
21. června • 18:07

v polsku sa bude vyrabat terajsia astra s oznacenim H namiesto G-ckovej, nova I-ckova sa bude vyrabat v nemecku

Michal
23. června • 14:36

My mame G-ckovu astru 1.6 z polska a nemam voci nej vyhrady...

miso 
20. června • 11:38

tak klobuk dolu krasne auticko - takto sa robi design B-]

neodborník
19. června • 13:02

Ještě chybí alespoň jeden časopisový odborník pídící se po víceprvkové zadní nápravě, protože bez ní, jen s "obyčejnou, nemoderní" to nebude ono, úplná katastrofa. Srovnávači podob už dorazili.Opel okopíroval i kulatá kola od všech ostaních výrobců aut.

Permon
19. června • 13:38

Nepokladam se za casopisoveho odbornika, ale tvarit se, ze viceprkova naprava neprinasi pridanou hodnotu, chapej lepsi jizdni vlastnosti, je hloupost.... Dokonce uz i VW to pochopil:-O na druhou stranu je zajimavy odklon Civicu od viceprvku.... :-/

lamal
19. června • 17:19

to ludom ktori to nikdy neocenia darmo vysvetlujes, bude si mliet svoje lebo to pre neho nic neznamena a nikdy to nevyuzije..

Radek Ondrášík
20. června • 9:53

Zadni viceprvkovou napravu bezny uzivatel nijak nepozna a neoceni. Prinos je pro nej nulovy. Ani pri nejak agresivni jizde viceprvek neni nic duleziteho a dobre odladena "zadni tuha" dokaze temer to same (dodavam temer). Realne rozdily jsou poznatelne v tak extremnich situacich, ze diskuse o tom, ze viceprvek je nutny a prinosny vedou hlavne ti, kteri svoji neschopnost maskuji za potreby lepsi techniky.

ceedar
20. června • 14:37

navyse povedz debilovi, ze opravovat viceprvkovu napravu a napr. beznu torznu tyc tak to nieje to iste hriste, dokonca ani ta ista liga...sakra, ved to nieje ani ten isty SPORT!desim sa ak treba napr. u passata spravit nieco na prednej naprave, to i pocitacovy technik ma jednoduchsiu robotu ako ta zmes klbov, tyci, hadiciek a elektroniky...a prinos pre uzivatela? NULOVY!
prinos pre VW? v casopise (je jedno akom) mu nameraju prechod zakrutou o 0.3 s rychlejsi a este to recenzent podfarbi ze odozva od riadenia bola istejsia, rychlejsia s sladcim nadychom v purpurovo-bledo-zelenej pudinkovej naplni..no a jozko, tupy jozko, precita casopis (ako napr. aj tento) a mu uz NIKTO nevyvrati ze VW passat je to prave orechove, ze on by napr. (ja neviem dosadte si XYZ) uz nemohol jazdit, lebo to ma historicku, len 4 prvkovu prednu napravu...a nie 35 prvkovu XYUZtakze tak, auta sa stavaju komplikovane a ich vydrz je prve 3 mesiace (6 ak mate stastie). A potom to opotrebenie a ta oprava - hroza des.ale jasne, vikendovi vodici to nikdy nepochopia, u nich prekrocenie 100 tisicovej hranice sa kona v dochodku... niektori z nas to najazdia za roknechcem zrovna V3S, ale uz by si par firiem malo uvedomit a vyrobit auta spartanske, tak ako niekedy, a nie napr. novy Mercedes E, kto videl vnutornosti vie ze by ho nebral ani zadarmo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
smudliky
20. června • 20:38

No jasně! Na co automatickou pračku, když je tu konstrukčně tak jednoduchá valcha? Vždyť na valše se nemůže skoro nic pokazit, ale kdo někdy viděl automatku zevnitř, tak by ji nebral ani zadarmo. A proto, zpátky k valchám a do jeskyň. Bože můj...

Permon
19. června • 13:37

Nepokladam se za casopisoveho odbornika, ale tvarit se, ze viceprkova naprava neprinasi pridanou hodnotu, chapej lepsi jizdni vlastnosti, je hloupost.... Dokonce uz i VW to pochopil:-O na druhou stranu je zajimavy odklon Civicu od viceprvku.... :-/

Martin
19. června • 18:47

je dobře, že se nepokládáš za odborníka:-D

Permon
19. června • 12:43

Neni mi jasne, co tu resite. V clanku nevidim JEDINOU FOTOGRAFII interieru! Vse je to pocitacova vizualizace! Takze kdo vi, jak bude vypadat skutecny interier!

mtp
27. června • 9:45

jj, ale i na tyhle vizualizaci jsou ty stribrny plasty osklivy, natoz jak to bude ve skustecnosti :-). Tak nejak jsem doufal, ze era stribrnych plastu brzo skonci ale nevypada to....

davadu
19. června • 12:52

Souhlas. :) Protože toto jsou opravdu jen vizualizace a vypadá skoro jako ta moje i30 uvnitř. :)

Riwal
19. června • 22:49

Ta tvoje i30 je korejský low end bez jakýchkoliv technických novinek, nová Astra je německý mainstream napěchovaný novou technikou... B-] A vůbec připadá mi, že tu jen děláš PR Hundaji. :-P

ToLa
19. června • 12:00

Ten střední tunel je vážně tragedie, za takovou oplastovanou hračku platit....:-/

Petr Švancar (Švany)
19. června • 21:40

Naprosta pravda, mely se vice drzet nejake ze skic, kde je tak akorat cudliku.

Jyrka von Volkshaus
19. června • 11:30

Fuj, jenom další UFOsračka

bukaj
19. června • 18:27

ale tototoototototottototto sem chtel prece rict ja :-))

Ceedar
19. června • 11:54

nuz tak ak toto je fuj tak mi daj tvojich top 3 predstavitelov segmentu Chlavne prosimta mi sem nehadz noveho Golfa, u nas to pokupili "susedia" ako zmyslov zbaveni a bolo zaujimave ich sledovat prve tyzdne...skoda reci, po case stale ostava zaujimavy i ked trocha nudny zadok a troska lepsi i ked totalne staromodny predok ale celkovo je auto rovnako sede ako predchodcovia... uz sa mi dokonca hnusi na neho pozeratkupit auto na 5-6 rokov ze zostarne po par mesiacov, arch...a preco GOLF? tak lebo v C segmente nieje iny vaznejsi konkurentC4 je chore s palubovkou, Megane ma tiez psychopaticky digitalny tachometer, Honda Civic je UFO nie toto a hodi sa len pre nadsencov Star Treku, Seat Leon je v roku 2000 a Ford Focus v roku 1990, Ceed je fajn ale odtial-potial, a i30 je proste skaredy...ale pan Jyrka von Volkshaus ma urcite nejakeho favorita, zeby čerkotka Alfa? no uz aj prezrad!tak tato Astra je bomba, skoda ze rozmerovo narastla do strednej triedy inak by to bolo vcelku slusne auto, takto je to dalsia tazkopadna raketa ;p

Jyrka von Volkshaus
19. června • 13:40

lepší než tohle je i Dacia Logan , Sandero nebo libovolná Lada B-]

-
19. června • 15:13

No tak jestli je tohle ta tvoje top3, tak uprimnou soustrast.

Jyrka von Volkshaus
19. června • 21:48

Nauč se číst ;-)

davadu
19. června • 12:49

Mám Hyundai I30 a podle fotek jsou rozdíly interiéru a exteriéru i30 a této Asty naprosto minimální.Zadní světla jsou rozdílné a napředu je jiný znak. :D --- Palubovka je prakticky úplně ta samá jako v i30, jsou tam kosmetické rozdíly. Budíky jsou podsvícené jinou barvou, výduchy jsou úplně stejné, jinde je ovládání světel a hlasitosti rádia a podobně.Poslední dobou mi to v automobilech začíná připomínat stav u výroby výpočetky. --- 3 firmy mají výrobní linky a na těch běží výroba většiny "značkových výrobců". A ti značkoví výrobci tomu dají maximálně jinou kastli. :)

sargis
19. června • 7:50

Siesta generacia?:)) Tak to som musel nieco zmeskat:)) Ale pekny interier a to ambientne osvietenie dvier a stredovej konzoly je pekne....

Doporučujeme

Články odjinud