Nový Opel Astra bude stát 429 900 korun

Opel Astra je po Golfu a Octavii třetí nejdůležitější novinkou v nižší střední třídě na českém trhu. Český importér konečně zveřejnil cenu a výbavu základního modelu. Bude Astra důstojným soupeřem? (rozsáhlá fotogalerie + živé obrázky z Ženevy)
Nový Opel Astra bude stát 429 900 korun
Seznam kapitol
  1. Cena na českém trhu, fotografie z Ženevy
  2. Oficiální fotografie

Nový Opel Astra, který se začne na českém trhu prodávat v dubnu, bude v základní výbavě Essentia stát 429 900 korun. Základním motorem bude benzínový čtyřválec 1.4 16V 66 kW a v základní výbavě najdete autorádio, ABS, čtyři airbagy, centrální zamykání, elektricky ovládaná okna předních dveří a kuřáckou sadu.

Pro srovnání: nová Octavia bude stát s motorem 1.4 55 kW 424 900 Kč (v základu chybí el. ovládaná okna a autorádio), Golf se se stejným motorem prodává za zaváděcí cenu 414 900 Kč, ve výbavě je oproti Astře navíc poloautomatická klimatizace a šest airbagů. Srovnatelná motorizace s opelem, tedy 1.4 FSI 66 kW, vás už ale přijde na 469 900 Kč. Stále je tu ale výhoda klimatizace a hlavových airbagů.

Tip: Stáhněte si plakáty nové Astry

Se znalostí německých cen můžete bez problému odvodit i české ceny dalších verzí; např. verze 2.0T Enjoy by zde mohla stát okolo 600 tisíc korun.

Německý ceník

Astra Basis Enjoy Elegance Sport Cosmo
Benzínové motory
1.4 66 kW 15 200 € 15 735 € 16 615 € 16 770 € 16 915 €
1.6 77 kW 16 460 € 16 995 € 17 875 € 18 030 € 18 175 €
1.8 92 kW 17 010 € 17 545 € 18 425 € 18 580 € 18 725 €
2.0T 125 kW  - 20 900 € 21 215 € 21 150 € 21 515 €
Naftové motory
1.7 CTDi 59 kW 16 935 € 17 470 € 18 350 € 18 505 € 18 650 €
1.7 CDTi 74 kW 17 460 € 17 995 € 18 875 € 19 030 € 19 175 €

Poznámka: Je vhodné dodat, že na německém trhu má Astra jako obvykle vyšší výbavu než na trhu českém, např. další dvojici airbagů či ESP.

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek|

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cena na českém trhu, fotografie z Ženevy
  2. Oficiální fotografie
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků