Nový Opel Astra bude stát 429 900 korun

Opel Astra je po Golfu a Octavii třetí nejdůležitější novinkou v nižší střední třídě na českém trhu. Český importér konečně zveřejnil cenu a výbavu základního modelu. Bude Astra důstojným soupeřem? (rozsáhlá fotogalerie + živé obrázky z Ženevy)
Nový Opel Astra bude stát 429 900 korun
Seznam kapitol
  1. Cena na českém trhu, fotografie z Ženevy
  2. Oficiální fotografie

Nový Opel Astra, který se začne na českém trhu prodávat v dubnu, bude v základní výbavě Essentia stát 429 900 korun. Základním motorem bude benzínový čtyřválec 1.4 16V 66 kW a v základní výbavě najdete autorádio, ABS, čtyři airbagy, centrální zamykání, elektricky ovládaná okna předních dveří a kuřáckou sadu.

Pro srovnání: nová Octavia bude stát s motorem 1.4 55 kW 424 900 Kč (v základu chybí el. ovládaná okna a autorádio), Golf se se stejným motorem prodává za zaváděcí cenu 414 900 Kč, ve výbavě je oproti Astře navíc poloautomatická klimatizace a šest airbagů. Srovnatelná motorizace s opelem, tedy 1.4 FSI 66 kW, vás už ale přijde na 469 900 Kč. Stále je tu ale výhoda klimatizace a hlavových airbagů.

Tip: Stáhněte si plakáty nové Astry

Se znalostí německých cen můžete bez problému odvodit i české ceny dalších verzí; např. verze 2.0T Enjoy by zde mohla stát okolo 600 tisíc korun.

Německý ceník

Astra Basis Enjoy Elegance Sport Cosmo
Benzínové motory
1.4 66 kW 15 200 € 15 735 € 16 615 € 16 770 € 16 915 €
1.6 77 kW 16 460 € 16 995 € 17 875 € 18 030 € 18 175 €
1.8 92 kW 17 010 € 17 545 € 18 425 € 18 580 € 18 725 €
2.0T 125 kW  - 20 900 € 21 215 € 21 150 € 21 515 €
Naftové motory
1.7 CTDi 59 kW 16 935 € 17 470 € 18 350 € 18 505 € 18 650 €
1.7 CDTi 74 kW 17 460 € 17 995 € 18 875 € 19 030 € 19 175 €

Poznámka: Je vhodné dodat, že na německém trhu má Astra jako obvykle vyšší výbavu než na trhu českém, např. další dvojici airbagů či ESP.

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek|

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Cena na českém trhu, fotografie z Ženevy
  2. Oficiální fotografie
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků