Nový Opel Astra oficiálně: To jsme mohli čekat. Je poslední se spalovacími motory

Názory k článku

JK  |  13. 07. 2021 11:01

Po designové stránce je to "hezkej Golf" (na rozdíl od současného Golfa). Milovníci konzervativních HB mají minimálně v designu nový etalon. Tohle se Opelu docela povedlo. Uvidíme, jestli ten kabátek nezařízne technikou, což by bylo škoda. Interiér bych nevydržel, pokud nebude i ve "fosilně analogové verzi" - to patlání je strašný, ale architekturou to vypadá zatím nejlíp ze všech těch matlacích stanovišť řidiče. Tak jsem zvědav na recenze ergonomie.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Assasin  |  13. 07. 2021 11:06

Další parádní Opel. Současná Astra vypadá jako kupa neforemných křivek. Nevyvážené proporce. Zvláštní, že po převzetí koncernem PSA to najednou jde. Bravo.

 |   |  Odpovědět
Jjjj  |  13. 07. 2021 12:04

Měl jsem eFkovou 1.8i osmiventil v kombíku. Super auto, kdyby mi neshnilo, měl bych ho snad pořád. HOWGH.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Moik  |  13. 07. 2021 14:04

Po designové stránce z fotek pecka. Tohle bude určitě trhák, protože nic jinýho než design dnes snad ani neprodává...

 |   |  Odpovědět
Gumídek  |  13. 07. 2021 16:08

Tak hlavně aby měla dyspleje. Hodně, hodně velkejch a jasnejch dysplejů. Protože čím víc velkejch a jasnejch dysplejů, tím lepší kárka. To vám potvrdí jedenáct z deseti markeťáků.

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
_Info_  |  13. 07. 2021 19:22

Ty se nevyjadřuj, co jsi mohl čekat.
O autech a automotive znáš ..... Nic.
Opisovači článků a trapnyr Google překladači. Marnost nad marnost.

 |   |  Odpovědět
avatar
13. 07. 2021 21:24

Interiér sa mi moc nepáči. Ale zaujal ma dizajnový odkaz na Kadet D a E pri riešení okien v zadných bočných dverách plus plastový výlisok vytvárajúci dojem falošného, väčšieho okna.
Pre porovnanie Kadet E:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2... ...

 |   |  Odpovědět
Optimista  |  13. 07. 2021 21:42

ptám se proč vlastně směřujeme k jednomu jedinému typu dopravního prostředku ? za 10 let bude jen jedna ETA 1 LUX do zásuvky, jen se na každý ten klump nalepí jiný odznáček a uvnitř se budou lišit velikostí OLED hruzy ? proč by pak vlastně mělo být na výběr ?

 |   |  Odpovědět
Petr  |  13. 07. 2021 23:34

S dvěma sty benzínových koní pod kapotou by to mohlo být fajn auto a snad bych strávil i ten Star Trek uvnitř

 |   |  Odpovědět
DM  |  14. 07. 2021 17:17

Co je to za nesmysl, že je to 11. cta generace? Já bych řekl, že snad šestá.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Rejpal  |  15. 07. 2021 09:48

Dalo by se říci, že konečně se na trhu objevilo auto značky akceptovatelné většinou české populace (tedy německé), které má zároveň jak kvalitní techniku, tak kvalitní design, a také i přijatelnou cenu.

 |   |  Odpovědět
Polo  |  17. 08. 2021 10:24

No jo. Na fotkách to vypadá hezky. Ale to je tak pokaždý. S velkýma hezkýma kolama a maximální výbavou. Jenže to bude zas tak 800 tisíc. V základu to bude vypadat o dost hůř.

 |   |  Odpovědět
INFO  |  31. 08. 2021 07:06

Zaznamenal místní klub nadšenců německých technologií, že Opel byl v roce 2017 prodán PSA Peugeot Citroën a od té doby jsou jeho vozy stavěny na této "francouzské" platformě? Včetně tohohle EV?

 |   |  Odpovědět
viac_ako_boh  |  31. 08. 2021 07:15

tie displeje musia byt neskutocne lacne ze ich pchaju vsade. sa divim ze nieje aj miesto volantu.. zeby sme po nom pri riadeni patlali ako na hrach na mobiloch. ved otocne ovladace ako je aj volant uz davno niesu in!

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor