Nový Opel Astra oficiálně: To jsme mohli čekat. Je poslední se spalovacími motory

22 komentářů

viac_ako_boh
31. srpna • 7:15

tie displeje musia byt neskutocne lacne ze ich pchaju vsade. sa divim ze nieje aj miesto volantu.. zeby sme po nom pri riadeni patlali ako na hrach na mobiloch. ved otocne ovladace ako je aj volant uz davno niesu in!

INFO
31. srpna • 7:06

Zaznamenal místní klub nadšenců německých technologií, že Opel byl v roce 2017 prodán PSA Peugeot Citroën a od té doby jsou jeho vozy stavěny na této "francouzské" platformě? Včetně tohohle EV?

Polo
17. srpna • 10:24

No jo. Na fotkách to vypadá hezky. Ale to je tak pokaždý. S velkýma hezkýma kolama a maximální výbavou. Jenže to bude zas tak 800 tisíc. V základu to bude vypadat o dost hůř.

Rejpal
15. července • 9:48

Dalo by se říci, že konečně se na trhu objevilo auto značky akceptovatelné většinou české populace (tedy německé), které má zároveň jak kvalitní techniku, tak kvalitní design, a také i přijatelnou cenu.

DM
14. července • 17:17

Co je to za nesmysl, že je to 11. cta generace? Já bych řekl, že snad šestá.

_Info_
15. července • 8:24

Šest prstů máš na ruce

Petr
13. července • 23:34

S dvěma sty benzínových koní pod kapotou by to mohlo být fajn auto a snad bych strávil i ten Star Trek uvnitř

Optimista
13. července • 21:42

ptám se proč vlastně směřujeme k jednomu jedinému typu dopravního prostředku ? za 10 let bude jen jedna ETA 1 LUX do zásuvky, jen se na každý ten klump nalepí jiný odznáček a uvnitř se budou lišit velikostí OLED hruzy ? proč by pak vlastně mělo být na výběr ? :-D

Jozef Kostelansky
13. července • 21:24

Interiér sa mi moc nepáči. Ale zaujal ma dizajnový odkaz na Kadet D a E pri riešení okien v zadných bočných dverách plus plastový výlisok vytvárajúci dojem falošného, väčšieho okna.
Pre porovnanie Kadet E:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2... ...

_Info_
13. července • 19:22

Ty se nevyjadřuj, co jsi mohl čekat.
O autech a automotive znáš ..... Nic.
Opisovači článků a trapnyr Google překladači. Marnost nad marnost.

Gumídek
13. července • 16:08

Tak hlavně aby měla dyspleje. Hodně, hodně velkejch a jasnejch dysplejů. Protože čím víc velkejch a jasnejch dysplejů, tím lepší kárka. To vám potvrdí jedenáct z deseti markeťáků.

viac_ako_boh
31. srpna • 7:16

netreba zabudat na leskle dyspleje, lebo co nieje leskle, nieje predsa luxusne

Juraj K.
15. července • 15:15

A bude aj nízka spotreba, keď budú zízať do displejov a zabudnú na plynový pedál ;-)

Luke
13. července • 16:48

Pro vůz zacílený na cenu ideál. Pokud máš na to si připlatit za Hondu, Toyotu nebo Mazdu, budou i tlačítka.

Prpič
13. července • 17:33

Není nad ocelovou logiku.

Moik
13. července • 14:04

Po designové stránce z fotek pecka. Tohle bude určitě trhák, protože nic jinýho než design dnes snad ani neprodává...

Jjjj
13. července • 12:04

Měl jsem eFkovou 1.8i osmiventil v kombíku. Super auto, kdyby mi neshnilo, měl bych ho snad pořád.B-] B-] B-] HOWGH.

Juraj K.
15. července • 15:12

Tak ti treba.
Nemal si ho parkovať hnojůvce ;-)

Assasin
13. července • 11:06

Další parádní Opel. Současná Astra vypadá jako kupa neforemných křivek. Nevyvážené proporce. Zvláštní, že po převzetí koncernem PSA to najednou jde. Bravo.

JK
13. července • 11:01

Po designové stránce je to "hezkej Golf" (na rozdíl od současného Golfa). Milovníci konzervativních HB mají minimálně v designu nový etalon. Tohle se Opelu docela povedlo. Uvidíme, jestli ten kabátek nezařízne technikou, což by bylo škoda. Interiér bych nevydržel, pokud nebude i ve "fosilně analogové verzi" - to patlání je strašný, ale architekturou to vypadá zatím nejlíp ze všech těch matlacích stanovišť řidiče. Tak jsem zvědav na recenze ergonomie.

julo19
14. července • 11:27

interiér je celkom v pohode narozdiel od seatu

JK
14. července • 11:47

Tak Seat v nových modelech žádný interiér ani nedodává podle toho jak to v nich vypadá. Seat je na interiéry hodně nízko položená laťka - horší už je jen Tesla.

Doporučujeme

Články odjinud