Opravdu se to povedlo! Což jsem nečekal, protože 350 i 370 jsou prostě hnusný. A jezděj s tím divný lidi.
Zase je to mega opuchlé. Proč je to delší než 370 nechápu. A ty přední světla a detail kolem nich - to se budu tvářit že jsem to neviděl. Teplouš design roku.
je fakt blbost dnes hovorit na co vsetko sa to auto podoba resp co vsetko kopiruje. Ale jednoducho neda mi... aston martin, z4, stare nissanacke zetka..., vzadu 300ZX, embecka 120, fotd gt a radiator v narazniku.
Nádhera. Kdyby se to takto dostalo do série, vážně bych uvažoval o koupi. Jak mi Nissan není moc sympatický, tak Zetka se mi vždy líbila.
Nechaj si zájsť chuť. V Európe nebude.
Jak kdyby se auto nedalo dovézt odjinud.
No ten předek už horší být nemůže, vypadá jak sešlápnutá krabice. Vedle Caymana vypadá jak homelessák.
S tím, co za designové divočiny se představuje v posledních dnech je to až nečekaně střídmé a elegantní auto, uvnitř i venku. Kdyby tohle provedení došlo až do série, vůbec bych se nezlobil.
Upřimně jsem čekal trošku uhlazenější předek, něco ve stylu právě 240Z. Tohle je takový moc sterilní za mě, ale vzhledem k tomu, že už je na 90% potvrzeno, že se to nepodívá do Evropy, může nám to být asi jedno.
Infinity Q60 Coupe - neexistuje, takovou znacku aut neznam :-|
Infinity Q60 coupé mají amíci s V4 a V6 s 300 a 400koňmi.Zapni si internet a najdeš.
Infinity proste neexistuje. A pro info ja mel Infiniti Q50 3.0V6 405koni a stejnej motor je i v Q60 i v EU do brezna tohoto roku bezne k dispozici s tim ze v Eu byl u tohodle motoru u Q50 jen nahon na zadek zatimco Q60 i AWD
Jsi měl napsat hned že jsi skalní fanda Infiniti.Stejně je to jedno jakou má motorizaci když si to nikdo až na pár výjimek nekoupí.
Motor V4 používa Infiniti? :-O
Spíš narážel na to, že správně je "Infiniti". To by si měl pamatovat i podprůměrný automobilní novinář.
Helejse, Stanyslave, nepruď laskavě, jó...
Ježiš to je krabice, ta maska, tam něco zapomněli dolepit, ne? Zlatej hundaj včera...
Neměj obavy, to není auto pro tebe.
Smíšené pocity. Není to špatný, ale... Na první dobrou to působí až příliš sterilně, vlastně jako elektromobil. Super je manuál, ale mohli v kapličce zachovat v takovém autě něco "analogového", ten displej tomu nesluší. Alespoň kdyby kapličku vytvarovali "jako by" z horní strany do dvou tubusů s odkazem na původní Datsun. Takhle je to až nehodně levné řešení do takového typu auta.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.