Po originálu od Renaultu a sesterském Mercedesu třídy T zde máme i variantu s japonským nádechem.
Je tomu již nějaký pátek, co jsme si představili Nissan Townstar, což je nástupce prostorných modelů NV na alianční platformě CMF-C s tvary i technikou aktuálního Renaultu Kangoo. Townstar letos vstupil i na český trh, není tedy od věci si říci, co od něj můžete čekat. A hlavně za kolo.
Zatím co sesterské typy mají v nabídce pestřejší paletu motorů (včetně dieselu) a umí řadit i automaticky, civilní Townstar s označením Combi je k dostání s přeplňovanou čtyřválcovou třináctistovkou 1.3 DIG-T (jemuž ve Francii říkají H5Ht a v Německu M 282) o výkonu 96 kW (130 k) a s 240 Nm, spřaženou s šestistupňovou manuální převodovkou. Základní objem zavazadlového prostoru činí 775 litrů, celkový se sklopeným sedadlem spolujezdce až 3500 litrů.
Nissan se snaží zákazníky lákat především na bohatou výbavu. Základní stupeň Acenta za 639.000 Kč má 16“ ocelová kola, LED denní svícení, 360stupňové pokrytí okolí parkovacími senzory, zadní kameru, 8“ displej NissanConnect se zrcadlením chytrých telefonů, sedadla s polokoženým čalouněním, všechna okna v elektrice a manuální klimatizaci. Připlatit si u něj můžete 30.000 Kč za paket Design s 16“ litými koly, střešními nosiči a tónovanými zadními okny.
Vyšší výbava Tekna za 685.000 Kč zahrnuje například 16“ litá kola, automatickou dvouzónovou klimatizaci, 360stupňové kamery, parkovací asistent, automatická dálková světla, 15W bezdrátovou nabíječku telefonů, 8“ displej s navigací, vyhřívaná přední sedadla, tónovaná zadní skla a střešní nosiče. Připlatit si můžete 7000 Kč za šedý lak Urban nebo 15.000 Kč za jednu ze čtyř metalíz.
Townstar je k dostání i v užitkové verzi Van se základní cenou 489.000 Kč bez DPH. Prostřední výbava Acenta je o 10.000 Kč dražší a nejvyšší stupeň N-Connecta začíná na 519.900 Kč bez DPH.