Nový Nissan Skyline GT-R překvapuje na Nürburgringu skvělými časy

Ačkoli je Nissan Skyline GT-R stále ve fázi testování, svým soupeřům nahání pořádnou hrůzu. Na legendární Severní smyčce totiž zajíždí skvěle časy na úrovni 7 minut 30 sekund. Čísla jsou to sice neoficiální, ale nemáme důvod jim nevěřit.

Co to znamená? Skyline je tak o dvě vteřiny rychlejší než Porsche 911 Turbo a o celých osm vteřin poráží Lamborghini Gallardo Superleggera. Vyrovnaným soupeřem mu tak zřejmě bude jen Porsche 911 GT2, které zajezdilo časy téměř stejné.

Podle časů však na Nordschleife nyní jezdí nejostřejší ze Skylinů, který nese označení Evo-Spec. Jde o odlehčenou verzi lehčí o cca 100 kg, přičemž výkon přeplňovaného osmiválce dosáhne hodnoty přibližně 530 koní. Její cena ovšem nemá překročit hranici 94 tisíc dolarů. Jen pro zajímavost, Lamborghini si za Gallardo Superleggera řekne o 220 tisíc dolarů, GT2 pak stojí přes dvojnásobek Skylinu, přesně 191 tisíc USD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Nissan Skyline GT-R na Nordschleife

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků