Nový Nissan Qashqai konečně dorazil do ČR. Postaví český Nissan zase na nohy?

24 komentářů

Tom
29. června • 10:08

Mám ho tři roky a naprosto bez problému. Ještě jsem stihl motor 1,6 a jezdí skvěle. Manželka kdykoliv přijede jen řekne, "je to radost". Říkáme mu krasavec :)

Vladimír
5. června • 18:20

Mám Qashqai 2009, 1,6 benzín a bez problému.Stojí venku a jezdí téměř denně.Baterka funguje dvanáctým rokem třeba...elektronika bez problému,jinak běžná údržba,oleje,filtry,svíčky po 90t km vše u " garážových" firem.Nájezd 110 t km.

Luke
6. června • 21:10

Míval jsem Almeru 1.8, RV.2000. Qashqaie 1.6 jsem si šel vyzkoušet, když ho začali vyrábět. Takovou línou zdechlinu jsem nečekal. Myslel jsem, že v nízkých otáčkách nevyjedu kopec. Proti staré 1.8, která se ještě dávala do o generaci starší Primery to mělo asi jen o 10kw méně, ale rozdíl byl ohromný. Ve zkratce, mizerný motor, hodně mizerný. Věřím, že spolehlivý a trvanlivý, toť vše.

JardaP
8. června • 6:50

souhlas. ta 1.6 je v nizkych a strednich otackach tak nesmyslne emisne utlumena, ze podava pocitove sotva polovinu sveho vykonu. Hrozny,opravdu hrozny motor. Presne jak pisete, se starymi udernym japonskymi atmoskami se to neda vubec srovnavat.

_Info_
5. června • 19:26

Tenhle zázrak je třeba nahlásit . Okrádat sám sebe přece nikdo nechce. Tak pěkně povolat novináře a doložit všechny zmiňovaného skutečnosti. Hodně štěstí a ať to cinká v pokladně.
Anebo........ lhát se nevyplácí ....

Vladimír
5. června • 22:39

Co by jste asi chtěl za 420 t českých.S Mercedesem třídy s 500 za 4 M jsem jednoho krásného dne neodjel, odtahovačka a opra va za 20 k prkotiny.

Vladimír
6. června • 0:02

Asi mám štěstí, že roboti nebo chlapi tehdy, před dvanásti lety nechlastali v tom Sunderlendu.

_Info_
6. června • 6:05

Roboti na odvykací ......
Ano, jistě, honem tabletku, co lékař předepsal a brát pravidelně!!!

Vladimír
5. června • 23:56

Asi mám štěstí, že roboti nebo chlapi tam tehdy, před dvanásti lety nechleatali v tom Sunderlndu.

Honzys
4. června • 21:27

Měl jsem tu čest! Perfektní kárka. Pohodlná, rychlá, spolehlivá, praktická. Věřím, že ani nová generace nezklame. Zakladatel kategorie je prostě jenom jeden. Ostatní jsou jenom více či méně povedené imitace. BRAVO NISSAN!

Patrik
5. června • 10:03

Mám 1.6 rok 2007 140000 najeto a absolutně bez problémů 👍

_Info_
4. června • 21:40

Copak jsme si dali ?

Rumun
5. června • 7:26

Nejspíš má za sebou dlouholeté trauma s koncernovými uber wageny, pak holt sednul do AUTA.

_Info_
5. června • 10:23

Copak jsme si dali ?
Koncern jsou sračky, ale Nissan s Reaultem autě bohužel ještě větší.

šulínek
5. června • 14:38

Renault má nejlepší motory široko daleko už hodně dlouho. Rozhodně nikdy vyráběl principiálně defektní záležitost jménem TSi. Já vím, že dnes už je jinak, ale víc než deset let to bylo na žalobu. A jiný výrobce než protežovaný Koncern by kvůli tomu přišel na buben. Jako vypustit do světa defektní motory, které se potkávají častěji než báby na návsi a pak se dlouhá léta tvářit, že se nic neděje, to si žádný jiný výrobce nikdy nedovolil. Podvod jménem TDi už nemá vůbec cenu rozebírat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
_Info_
5. června • 15:21

"" Principianålně "" jsi na 0. Motor je dejme tomu 45% auta . Ostatní záležitosti doplňují celek. Pořád je kosočtverec přesně tam, co znázorňuje. A to koncern nesnáším.

LACO
4. června • 21:02

3 litre spotreba ? Leda pri parkovaní. Že v motoristických článkoch píšete také bludy !

R. Rock
5. června • 20:38

Prvně to chce si o systému E-Power něco přečíst a až potom psát.

_Info_
5. června • 21:11

Popros o výměnu pampers - plinky, velice znečištěné plinky. Pokud to šlo opravdu ústy, tenhle nesmysl, tak snad dobrovolně do sudu s kyselinou a odstranit. Takový blb nemá právo žít.

David
4. června • 19:29

Před lety jsem si půjčil na Maltě nissan quashqai. Nic otresnejsiho jsem nikdy neridil. Japonci prostě zaspali. Už je asi predbehli korejci nebo cinani (nebo je to totéž?). A to ve vsem. Nejspis uz i v kvalite. A takovy to byly kary v 80. a 90. letech...

_Info_
4. června • 19:33

Do spojení s Renaultem.
Ne každá spolupráce je výhodná. Renault je vykradl a pak donutil k výrobě hnusu

_Info_
4. června • 19:26

Bohužel ztratil veškeré sympatie kvůli velké poruchovosti a velice brzo začínající korozi.
Kvůli těmto problémům se z něho stal skoro neprodejný artikl.
Bude to mít těžké, znovu si získat přízeň. Nový design ala Juke tomu vůbec nepomáhá.

Ef
5. června • 5:18

Bohuzel mas pravdu. Ani se nechce verit ze to kdysi bylo japonsky BMW se spickovou spolehlivosti. To veho ksem se obaval kdyz se kdysi spojili s renckem se do puntiku naplnilo

Ef
5. června • 5:17

Bohuzel mas pravdu. Ani se nechce verit ze to kdysi bylo japonsky BMW se spickovou spolehlivosti. To veho ksem se obaval kdyz se kdysi spojili s renckem se do puntiku naplnilo

Doporučujeme

Články odjinud