Mám ho tři roky a naprosto bez problému. Ještě jsem stihl motor 1,6 a jezdí skvěle. Manželka kdykoliv přijede jen řekne, "je to radost". Říkáme mu krasavec :)
Mám Qashqai 2009, 1,6 benzín a bez problému.Stojí venku a jezdí téměř denně.Baterka funguje dvanáctým rokem třeba...elektronika bez problému,jinak běžná údržba,oleje,filtry,svíčky po 90t km vše u " garážových" firem.Nájezd 110 t km.
Míval jsem Almeru 1.8, RV.2000. Qashqaie 1.6 jsem si šel vyzkoušet, když ho začali vyrábět. Takovou línou zdechlinu jsem nečekal. Myslel jsem, že v nízkých otáčkách nevyjedu kopec. Proti staré 1.8, která se ještě dávala do o generaci starší Primery to mělo asi jen o 10kw méně, ale rozdíl byl ohromný. Ve zkratce, mizerný motor, hodně mizerný. Věřím, že spolehlivý a trvanlivý, toť vše.
souhlas. ta 1.6 je v nizkych a strednich otackach tak nesmyslne emisne utlumena, ze podava pocitove sotva polovinu sveho vykonu. Hrozny,opravdu hrozny motor. Presne jak pisete, se starymi udernym japonskymi atmoskami se to neda vubec srovnavat.
Tenhle zázrak je třeba nahlásit . Okrádat sám sebe přece nikdo nechce. Tak pěkně povolat novináře a doložit všechny zmiňovaného skutečnosti. Hodně štěstí a ať to cinká v pokladně.Anebo........ lhát se nevyplácí ....
Co by jste asi chtěl za 420 t českých.S Mercedesem třídy s 500 za 4 M jsem jednoho krásného dne neodjel, odtahovačka a opra va za 20 k prkotiny.
Asi mám štěstí, že roboti nebo chlapi tehdy, před dvanásti lety nechlastali v tom Sunderlendu.
Roboti na odvykací ......Ano, jistě, honem tabletku, co lékař předepsal a brát pravidelně!!!
Asi mám štěstí, že roboti nebo chlapi tam tehdy, před dvanásti lety nechleatali v tom Sunderlndu.
Měl jsem tu čest! Perfektní kárka. Pohodlná, rychlá, spolehlivá, praktická. Věřím, že ani nová generace nezklame. Zakladatel kategorie je prostě jenom jeden. Ostatní jsou jenom více či méně povedené imitace. BRAVO NISSAN!
Mám 1.6 rok 2007 140000 najeto a absolutně bez problémů 👍
Copak jsme si dali ?
Nejspíš má za sebou dlouholeté trauma s koncernovými uber wageny, pak holt sednul do AUTA.
Copak jsme si dali ? Koncern jsou sračky, ale Nissan s Reaultem autě bohužel ještě větší.
Renault má nejlepší motory široko daleko už hodně dlouho. Rozhodně nikdy vyráběl principiálně defektní záležitost jménem TSi. Já vím, že dnes už je jinak, ale víc než deset let to bylo na žalobu. A jiný výrobce než protežovaný Koncern by kvůli tomu přišel na buben. Jako vypustit do světa defektní motory, které se potkávají častěji než báby na návsi a pak se dlouhá léta tvářit, že se nic neděje, to si žádný jiný výrobce nikdy nedovolil. Podvod jménem TDi už nemá vůbec cenu rozebírat.
"" Principianålně "" jsi na 0. Motor je dejme tomu 45% auta . Ostatní záležitosti doplňují celek. Pořád je kosočtverec přesně tam, co znázorňuje. A to koncern nesnáším.
3 litre spotreba ? Leda pri parkovaní. Že v motoristických článkoch píšete také bludy !
Prvně to chce si o systému E-Power něco přečíst a až potom psát.
Popros o výměnu pampers - plinky, velice znečištěné plinky. Pokud to šlo opravdu ústy, tenhle nesmysl, tak snad dobrovolně do sudu s kyselinou a odstranit. Takový blb nemá právo žít.
Před lety jsem si půjčil na Maltě nissan quashqai. Nic otresnejsiho jsem nikdy neridil. Japonci prostě zaspali. Už je asi predbehli korejci nebo cinani (nebo je to totéž?). A to ve vsem. Nejspis uz i v kvalite. A takovy to byly kary v 80. a 90. letech...
Do spojení s Renaultem.Ne každá spolupráce je výhodná. Renault je vykradl a pak donutil k výrobě hnusu
Bohužel ztratil veškeré sympatie kvůli velké poruchovosti a velice brzo začínající korozi.Kvůli těmto problémům se z něho stal skoro neprodejný artikl. Bude to mít těžké, znovu si získat přízeň. Nový design ala Juke tomu vůbec nepomáhá.
Bohuzel mas pravdu. Ani se nechce verit ze to kdysi bylo japonsky BMW se spickovou spolehlivosti. To veho ksem se obaval kdyz se kdysi spojili s renckem se do puntiku naplnilo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.