Nový Nissan Qashqai byste přehlížet neměli. Už jsme se svezli, uvnitř je opravdu super

17 komentářů (17 nových)

Martin Bonko
29. září • 21:20

Čtyřválec 1.3 a výkon 140 až 158 koní 🤦😂. Sorry, ale to je otřesná srajda a může mít design jaký chce.

kolkyno
29. září • 18:47

tie ceny su akciove, teda u nas ich tak prezentuju, najvyssia vybava pri Epowery Tekna+ ma udajne normalne stat cca 45.000€, aktualne je 37.500€. A je to asi to jedine co by sa oplatilo kupit, tie trojhrnky co pouziva stelantis su fujky.

Ivan Ivanovič (Talepag)
30. září • 8:22

Jen faktická: Nissan patří Renaultu, nikoliv Stellantisu a ta 1,3 je čtyřválec. Je to dokonce napsáno v článku, tak to čtěte.

kolkyno
30. září • 11:17

mas uplnu pravdu, ja som to skomolil. To auto som mal uz v hladaciku od aprila a fakt ze dlho som sa venoval zistovaniu, porovnavaniu a uz v tom mam po par svk recenziach gulas, kedze niekde informovali ze bude cisto spalovak 4 valcovy bez mildu, a kde je? takze som to trosku sam pomotal. v kazdom pripade to auto i bez toho pohonu trpi na detske choroby stare tak 20 rokov a fora a diskusie o nissanoch su skupejsie na slovo viac nez sa zda. Cize to auto sa mi paci, ale stymi motorizaciami v akych sa ponuka ho nechcem.

Tomáš Provinský
29. září • 18:12

Autorovi: v článku máte drobný překlep, píšete tam něco o přirození :-)

Jozef Kostelansky
29. září • 17:39

Za takové ceny by dalo koupit i zcela nové auto. 😁😁

Hajzlík
29. září • 16:47

Kdo by si kupoval e-power s tříválcovým chcípákem, když má na výběr slušný čtyřválec, který pojede s o půl litru větší spotřebou, může mít 4x4, manuál i automat, utáhne násobně těžší přívěs, neudělá ostudu na dálnici (Vmax 170 je výsměch) a ještě ušetří na pořizovací ceně (i servisu)?

budman
30. září • 17:50

Jen tak za zvědavosti - proč je Vmax 170km/h výsměch? Po celé Evropě je to stále vysoce nad limitem povolených maximálních rychlostí, jedinou relevantní výjimkou je Německo (a i tam těch neomezených úseků ubývá), takže proč by to mělo většinu řidičů nějak omezovat?
Chápu, že pro lidi, kteří každý týden spolykají stovky kilometrů německých dálnic to význam mít může, ale kolik procent zákazníků to je?
IMHO nad tím mnohem víc brečí frustrovaní rádobyzávodníci, kteří svoji načipovanou Ochcávku jednou dostali nad 200 a pak rychle s hnědým pruhem v trenkách zpomalili, ale výprávě o maximálkách budou až do smrti. Běžný řidič v běžném autě střední třídy těch 200 nejezdí většinou ani v Německu...

Alda Alda
30. září • 22:08

Mně je 170 šumák. Ale znamená to, že je vůz laciněji proveden. Podvozek, ložiska, brzdy, ale i motorky na stěrače, zkrátka vše. Pak je otázka co životnost.

budman
1. října • 20:52

Upřímně pochybuji o tom, že by auta s Vmax 170-180 měla nějak výrazně horší komponenty oproti těm s Vmax 200-210, ten rozdíl v zatížení při provozu je marginální... samozřejmě se nebavím o autech s maximálkami 250+, tak už je to ale celkově jiná kategorie

Ivan Ivanovič (Talepag)
30. září • 8:25

Umíte číst s porozuměním? Zkuste to znovu, ta 1,3 je totiž v čtyřválec a v článku je to uvedeno.

Hajzlík
30. září • 12:22

A napsal jsem snad, že 1,3 je tříválec? Píši, že tříválec je v e-power, s tím porozuměním psaného textu tady má problém někdo jiný.

kolkyno
29. září • 18:50

mna uraza ten objem u 4-hrnku, a co ma najviac sklamalo ze nikto na slovensku ten motor a to iste epower nevyskusal nalozeny do kopca, ako to vobec vladze a najma aky to ma prejav. vkuse to len po rovine vsetci youtuberi skusaju. Mne sa to auto paci, ale kiez by tam davali 2.0 TSI.

borin7
5. října • 8:15

Kdyby to mělo 2.0 Tsi, tak to auto stojí daleko víc.

borin7
5. října • 8:15

Kdyby to mělo 2.0 Tsi, tak to auto stojí daleko víc.

Alda Alda
29. září • 23:39

Za pravdu automobilky banují a příště nemusí vyzkoušet ani po rovině. Recenze s půjčenými vozy jsou vždy nekritické.

kolkyno
30. září • 12:30

no nie vzdy tomu tak je, nieco dokazu zhodnotit aj na tej "rovinke", no zial ked niekto spravi video s novinkou na 10 minut a z toho 2 minuty uvadza seba a nazov auta, tak je jasne ze tam sa ani prd nedozviem. Je ale pravda ze tito "novinari" radsej ospevuju funkcnost noveho Volva EX30, no nespomenu ze bez aktualizacie sw to vozidlo po vyrobe bolo zivotu nebezpecne, a ani fakt ze Volvo cuvlo od uplnej elektrifikacie od roku 2030, alebo ked dostanu na ten nejaky koncernovy kusok, ze koncern ma mizerne predaje svojich EV ktore stale identifikuje ako ID...

Doporučujeme

Články odjinud