Nový Nissan Micra odhalen v čínském tisku, známe i nové podrobnosti

Na nový Nissan Micra je již jistě mnoho fanoušků vhodně navnaděno, čemuž pomohly první odhalené rendery a obrysy, díky nimž jsme si věděli utvořit vcelku jasnou představu o tom, jak bude tento prcek vypadat. Po shlédnutí první „špionážních“ fotografií, které se nyní objevily v čínském tisku, už ale nadšení z nového modelu poněkud opadlo. Je sice jasné, že zobrazený kousek přece jen není úplně kompletní, ale své základní a podstatné rysy už těžko změní. Nicméně posouzení vzhledu necháme na každém z vás.

Krom těchto fotografií také víme, že nová Micra bude stát na nové tzv. „V platformě” a bude disponovat agregáty od 0,9 po 1,2 litru, přičemž výkonnější verze budou zcela jistě disponovat turbodmychadlem. Vrcholem pak má být sportovní verze s přeplňovanou „jedna-pětkou“ pod kapotou.
Novinka bude taktéž konstrukčně jednodušší. Dozvěděli jsme se třeba i to, že palubní deska bude poskládána pouze z 28 a ne 56 dílů jako u předchozí generace. K redukci součástek došlo i v případě sedadel, kde jich je zhruba o 35 kusů méně. Všechny tyto postupy se pak v pozitivní míře podepsaly pod snížení hmotnosti. Zda to ale bude znamenat vyšší kvalitu a komfort, ukáže až praxe.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Utajována podoba nového Nissanu Micra
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků