Nový Nissan Leaf má kompletní český ceník. Co nabídne za 850.000 Kč?

Oproti minulé generaci budou muset zájemci zaplatit o desítky tisíc korun více.

Zatímco první generace elektromobilu Nissan Leaf se u tuzemských dealerů prodávala za 730, případně 810 tisíc Kč, podle toho, jak velká baterie byla v útrobách namontovaná, nová verze tohoto auta je dražší. Základní cena činí 850.000 Kč.

Test Nissan Juke 1.6 DIG-T – Žába na divoko

Test Nissan Juke 1.6 DIG-T – Žába na divoko

Jedná se o vůz v nejnižším výbavovém stupni ze čtyř nabízených. V takovém voze pak bude namontováno šest airbagů, dále tempomat, omezovač rychlosti, zvuková signalizace pro chodce, hlídání vozů ve slepém úhlu, systém pro autonomní brzdění, systém udržování v jízdním pruhu, rádio s CD a čtyřmi reproduktory, startovací tlačítko, automatickou klimatizaci a multifunkční volant. Kola jsou šestnáctipalcová s velkoplošnými kryty.

České zastoupení se ještě rozhodlo zdarma přidat designovou sadu, která zahrnuje modře zbarvené lišty na přídi, zádi i bocích vozu, modré kryty zrcátek a koberečky. Ta by jinak stála 26 490 Kč.

Druhým stupněm výbavy pak je Acenta za 891 000 Kč. Navíc zahrnuje například navigaci, kožený volant, adaptivní tempomat a mlhovky.

Výbavový stupeň N-Connecta začíná na ceně 945 000 Kč. Zákazník pak uvnitř dále najde parkovací systém s monitorováním celého okolí auta, vyhřívání všech sedadel a sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Démon silnic už se chystá vyjet. 1200koňový Nissan GT-R je v ČR unikát

Démon silnic už se chystá vyjet. 1200koňový Nissan GT-R je v ČR unikát

Kdo si zvolí nejvyšší výbavu Tekna, bude muset zaplatit bez dvanácti tisíc rovný milion. Přední světla jsou diodová, vůz také disponuje systémem autonomního řízení ProPilot.

V současnosti je k dispozici pouze jedna verze pohonného ústrojí s baterií o kapacitě 40 kWh. To postačuje na dojezd 378 kilometrů. Maximální rychlost 449 centimetrů dlouhého vozu činí 144 km/h. Z nuly na 100 km/hod zrychluje za 8,6 sekundy.

 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků