Juke je stálice mezi lifestylovými crossovery, proto se jeho modernizace věnuje hlavně designu. Proběhly ale i funkční změny v interiéru, který vám teď padne ještě lépe.
Druhá generace Nissanu Juke se nachází v polovině životního cyklu, což je správný čas na modernizaci. V britském Sunderlandu je Juke čtvrtým nejpočetněji vyráběným vozem. Od jeho uvedení na trh v roce 2010 sjelo z výrobních linek na 1,3 milionu vozů. Jelikož je Juke stylovka, změny jsou hlavně kosmetického charakteru, ale zlepšila se i ergonomie interiéru a digitální výbava.
Největší novinkou na karoserii je návrat žlutého odstínu v reakci na přání zákazníků, kteří si jej oblíbili u předchůdce. Namíchaný bledší odstín doplňuje v případě nové výbavy N-Sport černá střecha a tmavé detaily karoserie včetně kol. Paletu dále obohacuje nově namíchaná bílá perleť a sytější černá. Každá úroveň výbavy má svůj design kol s možností připlatit za jinou sadu až do průměru 19 palců. Hybrid obouvá standardně 17palcovou sestavu obutou do pneumatik s nízkým valivým odporem.
Linie N-Sport přináší žlutou barvu také do interiéru. Objevuje se na palubní desce a Alcantarovém čalounění sedadel. Pohodlnější sezení nabízejí také linie N-Connecta, N-Design a Tekna. Zde je použit nový materiál z PVC a ozdobné prošívání.
Z technického hlediska je posunem vpřed programovatelný TFT přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. Kromě klasického vzhledu nabízí 3D grafiku se zvětšeným centrálním prostorem pro zobrazení navigace, multimédií, či jízdních dat. Volant pokrývá nový materiál podobný kůži.
Obrazovka multimediálního zařízení se stejnou úhlopříčkou je více natočená na řidiče. Systém má přehlednější domovskou obrazovku a prostředí lze personalizovat pomocí widgetů. Kromě zadané trasy zobrazuje navigace radary a ceny pohonných hmot. Hlasové ovládání lépe rozpoznává zadávání hovorovým jazykem, přehraje video z USB a samozřejmostí je bezdrátová konektivita Android Auto a Apple CarPlay. Nabíjecí vstupy USB-A a USB-C jsou dostupné pro přední i zadní cestující. Od výbavy N-Connecta je doplňuje plocha bezdrátového nabíjení.
Ergonomickou optimalizací prošla loketní opěrka. Má delší dosah, upravený tvar a je vybavena klipem pro uchycení třech kreditních karet. Juke dostává elektrickou parkovací brzdu a tlačítka e-Pedal a EV Mode mají u hybridu nové místo.
Ekologický Juke pohání spalovací motor (69 kW a 148 N.m) doplněný elektromotorem s dalšími 36 kW a 205 N.m točivého momentu. Pak je tu ještě 15kW startér-generátor. Hybrid má ve srovnání s litrovým tříválcem o čtvrtinu vyšší výkon a o 20 procent nižší průměrnou spotřebu. Ve městě je úspora prý 40 procent. Přeplňovaný litr DIG-T produkuje výkon 86 kW podpořených 180 N.m točivého momentu. Párování je možné se šestistupňovým manuálem nebo sedmirychlostním automatem.
Standardní výbavou se stává varování opouštění pruhu, přičemž jeho aktivní podoba je za příplatek, nebo standardem od úrovně Tekna. Rozlišení couvací kamery se zlepšilo na 1,3 megapixelu, takže poskytuje kvalitnější obraz i při slabém osvětlení. Za příplatek je možné objednat panoramatický pohled kolem celého vozu.