Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Chytrak  |  03. 09. 2019 20:51

Tak jak moc se mi nelíbila první generace, která byla vyloženě hnusná,humpolacká a nestylová tak toto je moc hezký a přitom originální. Na tvaru vozu je vidět ze si někdo dal moc záležet s vyladenim detailů. Velký překvapení.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 09. 2019 21:13

Moja reč.Prvá generácia absolutna katastrofa ale tento model ked sa pekne nakonfiguruje a s tým 1.3 motorom a ked bude rozumná cena bude mat podla mna uspech.Ale obávam sa ceny pretože aj Micra je velmi pekné auto ale na svoju kategoriu dost drahé a preto aspon u nás ich behá strašne málo.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  04. 09. 2019 07:27

Pro takovýto městský crossover bych já osobně volil atmosféru a ne turbo.

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  04. 09. 2019 08:09

Z jakého důvodu ? I do města je z mé zkušenosti turbo daleko příjemnější než atmo - neřve, jede.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 08:34

Ve městě bude turbomotor trpět na úsady a zanášení karbonem. Turbům nejvíce svědčí dálkové přesuny.

Odpovědět  |   | 
TetaGizka  |  04. 09. 2019 08:44

Ten turbo by mal byť aj s nepriamym vstrekovaním. Takže bez problému.

Odpovědět  |   | 
Zádrapa  |  04. 09. 2019 11:33

Ne, je to nový motor vyvinutý Renaultem a Mercedesem (čtyřválec 1.3 a tříválec 1.0) s přímým vstřikováním a filtrem pevných částic.
Engine specsPower 117 hp @ 5250 rpm.
Torque 180 Nm @ 1750-4000 rpm.
Engine displacement 999 cm3
Number of cylinders 3
Cylinder Bore 72.2 mm
Piston Stroke 81.4 mm
Compression ratio 10.5
Number of valves per cylinder 4
Fuel System Direct injection
Turbine Turbocharger

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  03. 09. 2019 21:03

V prvom rade by mali opravit nazov modelu. Spravne sa ma volat Nissan Joke.
Je to obluda.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 08:34

To bylo trapné už při představení první generace.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 09. 2019 10:09

Na to, ze Juke bol stvoreny ako vystredny automobil, sa nepredaval zle.

V rokoch 2011-2017 sa ho kazdy rok v Europe predalo v priemere 100-tisic kusov.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Juke...

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  03. 09. 2019 21:32

Ja teda nevim. Je to vzhledove lepsi nez driv? Trochu asi jo. Me to prislo zvenci vzdycky osklive.. takovy divny design. Zevnitr ale docela pekne. Moje mala fabia 2 RS taky neni nejhezci auto na svete ale dela mi pokazde usmev kvuli svemu vykonu. Kazdy vnima veci jinak nebo ma jine priority u aut

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 09. 2019 11:41

Není, ale v tom je jeho kouzlo. Záměrně postaven jako ošklivé výstřední auto v podstatě o ničem, jen o té ošklivosti a narozdíl od jiných pokusů o totéž, tohle vyšlo. Někomu se z toho chtělo a chce zvracet, jiný nechápe, ale dost lidí to z rozličných důvodů koupilo a zase koupí. Když to vezmete stejným metrem, tak BMW X6 a X7 jsou také mistři světa v ohyzdnosti a o jejich místě na slunci se nepochybuje. Spousta lidí to koupí právě pro tu obludnost.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 09. 2019 21:50

Super, zachovali všechny znaky Juku a přitom to vypadá dobře.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 09. 2019 22:21

Že minulý Juke "skvěle jezdil"? Vždyť to byl největší pekáč pod sluncem.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 09. 2019 10:44

ridil jsem predchozi model (nevlastnim ho), 1.2 preplnovany, 6. st , nevim vykon, ale na predjizdeni v pohode na silnicich 1. tridy, dalnice 140km/h taky cajk, sestka ale slaba, fakt jen na udrzovani dalnicni rychlosti, jinak se musi radit, spotreba mezi 6-9, podle jizdy, to je prvni minus. Jinak se v nem sedelo jak v obyvaku, clovek mohl ridit cely den, neuveritelne pohodlny, a zaroven, cemuz jsem neveril -> v zatackach zadny naklon. A klid od podvozku taky paradni. Jen teda pri 120km/h uz profukovalo od dveri (2. minus). To auto udelali asi pro me. Ovladaci prvky, hned jsem vse nasel..

Tohle si urcite vyzkousim.

Odpovědět  |   | 
duder  |  04. 09. 2019 05:54

Jsem v šoku!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 09. 2019 11:42

Koukni na Multiplu a šok z Juke je fuč.

Odpovědět  |   | 
TetaGizka  |  04. 09. 2019 06:33

Úplne šokantné. A ten kufor, väčší než embéčka. No ale toto. Idem, riešim. Redaktor potrebuje studený obklad, je v šoku.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  04. 09. 2019 06:39

V nadpisu píšete, že je šokující interier. V textu o tom ani slovo, ale naopak, že šokuje exterier. Přitom nejvíce šokující je neschopnost vybrat fotky, tak aby jich nebylo tolik, zvláště když jsou některé v podstatě úplně stejné.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  04. 09. 2019 06:46

presne tak, milion fotek svetel a rohu ze vsech uhlu, asi nejakej umnelec.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 09. 2019 07:47

Taky jsem o předchozí přemýšlel ale o verzi nismo.Nebyla tak drahá a vypadala vcelku dobře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 08:39

Jak byl první Juke šokující a podivný, je nová verze až nebývale uhlazená. Zůstaly zachované všechny designové znaky Juke, ale nějak to "není ono".

Odpovědět  |   | 
Payah  |  04. 09. 2019 09:10

Celkově nový Juke nevypadá špatně, ale první generace byla stylovější. U nové se mi líbí předek a interiér, ale na zadek už asi nezbyla invence nebo čas V podstatě tam hodili zadek z Micry a to není ono. Chtělo to něco nápaditějšího. Jinak bych hodnotil tak 1-. Snad bude časem i větší výběr motorizací. Alespoň ta 1.33 by byla fajn.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 09. 2019 11:20

Takže jediný motor zdechlý tříválec. Tam kde konkurence začíná, Nissan končí.

Odpovědět  |   | 
Atom  |  04. 09. 2019 11:39

Jj, s tímhle chcípákem se mohou jít vyfotit do soutěže jsem slabý a podměrečný.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  04. 09. 2019 15:00

Zato u fobie byste z té trivalcove zdechliny uchcavali blahem,že...

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 09. 2019 15:52

Ne, tříválec jako vrcholná motorizace je ostuda v jakémkoliv autě, ovšem čím je to auto větší, tím je větší i ta ostuda.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 18:45

Juke je menší, než Fabia kombi. Takže je to OK a není to ostuda.

Odpovědět  |   | 
1.6 T  |  05. 09. 2019 20:25

Máme juka 1.6 dig_t a je to perfektní poměr spotřeba výkon super 190k/7l i ve městě. K moři dálnice 6.5 při 140km/h

Odpovědět  |   | 
1,2 tce  |  20. 10. 2019 19:18

1,2 tce, pri 140 img cca 9 litrov.

Slabé, úzke a uzrane

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro