Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

30 komentářů

1.6 T
5. září • 20:25

Máme juka 1.6 dig_t a je to perfektní poměr spotřeba výkon super 190k/7l i ve městě. K moři dálnice 6.5 při 140km/h

1,2 tce
20. října • 19:18

1,2 tce, pri 140 img cca 9 litrov.Slabé, úzke a uzrane

Kamil
4. září • 11:20

Takže jediný motor zdechlý tříválec. Tam kde konkurence začíná, Nissan končí.

Josef Buřt
4. září • 15:00

Zato u fobie byste z té trivalcove zdechliny uchcavali blahem,že...

Kamil
4. září • 15:52

Ne, tříválec jako vrcholná motorizace je ostuda v jakémkoliv autě, ovšem čím je to auto větší, tím je větší i ta ostuda.

mpolan
4. září • 18:45

Juke je menší, než Fabia kombi. Takže je to OK a není to ostuda.

Atom
4. září • 11:39

Jj, s tímhle chcípákem se mohou jít vyfotit do soutěže jsem slabý a podměrečný. :-D

mpolan
4. září • 8:39

Jak byl první Juke šokující a podivný, je nová verze až nebývale uhlazená. Zůstaly zachované všechny designové znaky Juke, ale nějak to "není ono".

Payah
4. září • 9:10

Celkově nový Juke nevypadá špatně, ale první generace byla stylovější. U nové se mi líbí předek a interiér, ale na zadek už asi nezbyla invence nebo čas ;-) V podstatě tam hodili zadek z Micry a to není ono. Chtělo to něco nápaditějšího. Jinak bych hodnotil tak 1-. Snad bude časem i větší výběr motorizací. Alespoň ta 1.33 by byla fajn.

Michal
4. září • 7:47

Taky jsem o předchozí přemýšlel ale o verzi nismo.Nebyla tak drahá a vypadala vcelku dobře.

Jig
4. září • 6:39

V nadpisu píšete, že je šokující interier. V textu o tom ani slovo, ale naopak, že šokuje exterier. Přitom nejvíce šokující je neschopnost vybrat fotky, tak aby jich nebylo tolik, zvláště když jsou některé v podstatě úplně stejné.

Eurohujer
4. září • 6:46

presne tak, milion fotek svetel a rohu ze vsech uhlu, asi nejakej umnelec.

TetaGizka
4. září • 6:33

Úplne šokantné. A ten kufor, väčší než embéčka. No ale toto. Idem, riešim. Redaktor potrebuje studený obklad, je v šoku.

duder
4. září • 5:54

Jsem v šoku!

jogurt
4. září • 11:42

Koukni na Multiplu a šok z Juke je fuč. :-D

.
3. září • 22:21

Že minulý Juke "skvěle jezdil"? Vždyť to byl největší pekáč pod sluncem.
https://www.youtube.com/watch...

Pavel
4. září • 10:44

ridil jsem predchozi model (nevlastnim ho), 1.2 preplnovany, 6. st , nevim vykon, ale na predjizdeni v pohode na silnicich 1. tridy, dalnice 140km/h taky cajk, sestka ale slaba, fakt jen na udrzovani dalnicni rychlosti, jinak se musi radit, spotreba mezi 6-9, podle jizdy, to je prvni minus. Jinak se v nem sedelo jak v obyvaku, clovek mohl ridit cely den, neuveritelne pohodlny, a zaroven, cemuz jsem neveril -> v zatackach zadny naklon. A klid od podvozku taky paradni. Jen teda pri 120km/h uz profukovalo od dveri (2. minus). To auto udelali asi pro me. Ovladaci prvky, hned jsem vse nasel..Tohle si urcite vyzkousim.

Kankunen
3. září • 21:50

Super, zachovali všechny znaky Juku a přitom to vypadá dobře.

fanda rs
3. září • 21:32

Ja teda nevim. Je to vzhledove lepsi nez driv? Trochu asi jo. Me to prislo zvenci vzdycky osklive.. takovy divny design. Zevnitr ale docela pekne. Moje mala fabia 2 RS taky neni nejhezci auto na svete ale dela mi pokazde usmev kvuli svemu vykonu. Kazdy vnima veci jinak nebo ma jine priority u aut

jogurt
4. září • 11:41

Není, ale v tom je jeho kouzlo. Záměrně postaven jako ošklivé výstřední auto v podstatě o ničem, jen o té ošklivosti a narozdíl od jiných pokusů o totéž, tohle vyšlo. Někomu se z toho chtělo a chce zvracet, jiný nechápe, ale dost lidí to z rozličných důvodů koupilo a zase koupí. Když to vezmete stejným metrem, tak BMW X6 a X7 jsou také mistři světa v ohyzdnosti a o jejich místě na slunci se nepochybuje. Spousta lidí to koupí právě pro tu obludnost.

aaabbbccc
3. září • 21:03

V prvom rade by mali opravit nazov modelu. Spravne sa ma volat Nissan Joke.
Je to obluda.

Joe Doe
4. září • 10:09

Na to, ze Juke bol stvoreny ako vystredny automobil, sa nepredaval zle.V rokoch 2011-2017 sa ho kazdy rok v Europe predalo v priemere 100-tisic kusov.https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Juke...

mpolan
4. září • 8:34

To bylo trapné už při představení první generace.

Chytrak
3. září • 20:51

Tak jak moc se mi nelíbila první generace, která byla vyloženě hnusná,humpolacká a nestylová tak toto je moc hezký a přitom originální. Na tvaru vozu je vidět ze si někdo dal moc záležet s vyladenim detailů. Velký překvapení.

Peter
3. září • 21:13

Moja reč.Prvá generácia absolutna katastrofa ale tento model ked sa pekne nakonfiguruje a s tým 1.3 motorom a ked bude rozumná cena bude mat podla mna uspech.Ale obávam sa ceny pretože aj Micra je velmi pekné auto ale na svoju kategoriu dost drahé a preto aspon u nás ich behá strašne málo.

Karlos
4. září • 7:27

Pro takovýto městský crossover bych já osobně volil atmosféru a ne turbo.

Rossi
4. září • 8:09

Z jakého důvodu ? I do města je z mé zkušenosti turbo daleko příjemnější než atmo - neřve, jede.

mpolan
4. září • 8:34

Ve městě bude turbomotor trpět na úsady a zanášení karbonem. Turbům nejvíce svědčí dálkové přesuny.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TetaGizka
4. září • 8:44

Ten turbo by mal byť aj s nepriamym vstrekovaním. Takže bez problému.

Zádrapa
4. září • 11:33

Ne, je to nový motor vyvinutý Renaultem a Mercedesem (čtyřválec 1.3 a tříválec 1.0) s přímým vstřikováním a filtrem pevných částic.
Engine specsPower 117 hp @ 5250 rpm.
Torque 180 Nm @ 1750-4000 rpm.
Engine displacement 999 cm3
Number of cylinders 3
Cylinder Bore 72.2 mm
Piston Stroke 81.4 mm
Compression ratio 10.5
Number of valves per cylinder 4
Fuel System Direct injection
Turbine Turbocharger

Doporučujeme

Články odjinud