Máme juka 1.6 dig_t a je to perfektní poměr spotřeba výkon super 190k/7l i ve městě. K moři dálnice 6.5 při 140km/h
1,2 tce, pri 140 img cca 9 litrov.Slabé, úzke a uzrane
Takže jediný motor zdechlý tříválec. Tam kde konkurence začíná, Nissan končí.
Zato u fobie byste z té trivalcove zdechliny uchcavali blahem,že...
Ne, tříválec jako vrcholná motorizace je ostuda v jakémkoliv autě, ovšem čím je to auto větší, tím je větší i ta ostuda.
Juke je menší, než Fabia kombi. Takže je to OK a není to ostuda.
Jj, s tímhle chcípákem se mohou jít vyfotit do soutěže jsem slabý a podměrečný. :-D
Jak byl první Juke šokující a podivný, je nová verze až nebývale uhlazená. Zůstaly zachované všechny designové znaky Juke, ale nějak to "není ono".
Celkově nový Juke nevypadá špatně, ale první generace byla stylovější. U nové se mi líbí předek a interiér, ale na zadek už asi nezbyla invence nebo čas ;-) V podstatě tam hodili zadek z Micry a to není ono. Chtělo to něco nápaditějšího. Jinak bych hodnotil tak 1-. Snad bude časem i větší výběr motorizací. Alespoň ta 1.33 by byla fajn.
Taky jsem o předchozí přemýšlel ale o verzi nismo.Nebyla tak drahá a vypadala vcelku dobře.
V nadpisu píšete, že je šokující interier. V textu o tom ani slovo, ale naopak, že šokuje exterier. Přitom nejvíce šokující je neschopnost vybrat fotky, tak aby jich nebylo tolik, zvláště když jsou některé v podstatě úplně stejné.
presne tak, milion fotek svetel a rohu ze vsech uhlu, asi nejakej umnelec.
Úplne šokantné. A ten kufor, väčší než embéčka. No ale toto. Idem, riešim. Redaktor potrebuje studený obklad, je v šoku.
Jsem v šoku!
Koukni na Multiplu a šok z Juke je fuč. :-D
Že minulý Juke "skvěle jezdil"? Vždyť to byl největší pekáč pod sluncem.https://www.youtube.com/watch...
ridil jsem predchozi model (nevlastnim ho), 1.2 preplnovany, 6. st , nevim vykon, ale na predjizdeni v pohode na silnicich 1. tridy, dalnice 140km/h taky cajk, sestka ale slaba, fakt jen na udrzovani dalnicni rychlosti, jinak se musi radit, spotreba mezi 6-9, podle jizdy, to je prvni minus. Jinak se v nem sedelo jak v obyvaku, clovek mohl ridit cely den, neuveritelne pohodlny, a zaroven, cemuz jsem neveril -> v zatackach zadny naklon. A klid od podvozku taky paradni. Jen teda pri 120km/h uz profukovalo od dveri (2. minus). To auto udelali asi pro me. Ovladaci prvky, hned jsem vse nasel..Tohle si urcite vyzkousim.
Super, zachovali všechny znaky Juku a přitom to vypadá dobře.
Ja teda nevim. Je to vzhledove lepsi nez driv? Trochu asi jo. Me to prislo zvenci vzdycky osklive.. takovy divny design. Zevnitr ale docela pekne. Moje mala fabia 2 RS taky neni nejhezci auto na svete ale dela mi pokazde usmev kvuli svemu vykonu. Kazdy vnima veci jinak nebo ma jine priority u aut
Není, ale v tom je jeho kouzlo. Záměrně postaven jako ošklivé výstřední auto v podstatě o ničem, jen o té ošklivosti a narozdíl od jiných pokusů o totéž, tohle vyšlo. Někomu se z toho chtělo a chce zvracet, jiný nechápe, ale dost lidí to z rozličných důvodů koupilo a zase koupí. Když to vezmete stejným metrem, tak BMW X6 a X7 jsou také mistři světa v ohyzdnosti a o jejich místě na slunci se nepochybuje. Spousta lidí to koupí právě pro tu obludnost.
V prvom rade by mali opravit nazov modelu. Spravne sa ma volat Nissan Joke.Je to obluda.
Na to, ze Juke bol stvoreny ako vystredny automobil, sa nepredaval zle.V rokoch 2011-2017 sa ho kazdy rok v Europe predalo v priemere 100-tisic kusov.https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Juke...
To bylo trapné už při představení první generace.
Tak jak moc se mi nelíbila první generace, která byla vyloženě hnusná,humpolacká a nestylová tak toto je moc hezký a přitom originální. Na tvaru vozu je vidět ze si někdo dal moc záležet s vyladenim detailů. Velký překvapení.
Moja reč.Prvá generácia absolutna katastrofa ale tento model ked sa pekne nakonfiguruje a s tým 1.3 motorom a ked bude rozumná cena bude mat podla mna uspech.Ale obávam sa ceny pretože aj Micra je velmi pekné auto ale na svoju kategoriu dost drahé a preto aspon u nás ich behá strašne málo.
Pro takovýto městský crossover bych já osobně volil atmosféru a ne turbo.
Z jakého důvodu ? I do města je z mé zkušenosti turbo daleko příjemnější než atmo - neřve, jede.
Ve městě bude turbomotor trpět na úsady a zanášení karbonem. Turbům nejvíce svědčí dálkové přesuny.
Ten turbo by mal byť aj s nepriamym vstrekovaním. Takže bez problému.
Ne, je to nový motor vyvinutý Renaultem a Mercedesem (čtyřválec 1.3 a tříválec 1.0) s přímým vstřikováním a filtrem pevných částic.Engine specsPower 117 hp @ 5250 rpm. Torque 180 Nm @ 1750-4000 rpm.Engine displacement 999 cm3 Number of cylinders 3 Cylinder Bore 72.2 mmPiston Stroke 81.4 mmCompression ratio 10.5 Number of valves per cylinder 4 Fuel System Direct injection Turbine Turbocharger
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.