Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Chytrak  |  03. 09. 2019 20:51

Tak jak moc se mi nelíbila první generace, která byla vyloženě hnusná,humpolacká a nestylová tak toto je moc hezký a přitom originální. Na tvaru vozu je vidět ze si někdo dal moc záležet s vyladenim detailů. Velký překvapení.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  03. 09. 2019 21:13

Moja reč.Prvá generácia absolutna katastrofa ale tento model ked sa pekne nakonfiguruje a s tým 1.3 motorom a ked bude rozumná cena bude mat podla mna uspech.Ale obávam sa ceny pretože aj Micra je velmi pekné auto ale na svoju kategoriu dost drahé a preto aspon u nás ich behá strašne málo.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  04. 09. 2019 07:27

Pro takovýto městský crossover bych já osobně volil atmosféru a ne turbo.

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  04. 09. 2019 08:09

Z jakého důvodu ? I do města je z mé zkušenosti turbo daleko příjemnější než atmo - neřve, jede.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 08:34

Ve městě bude turbomotor trpět na úsady a zanášení karbonem. Turbům nejvíce svědčí dálkové přesuny.

Odpovědět  |   | 
TetaGizka  |  04. 09. 2019 08:44

Ten turbo by mal byť aj s nepriamym vstrekovaním. Takže bez problému.

Odpovědět  |   | 
Zádrapa  |  04. 09. 2019 11:33

Ne, je to nový motor vyvinutý Renaultem a Mercedesem (čtyřválec 1.3 a tříválec 1.0) s přímým vstřikováním a filtrem pevných částic.
Engine specsPower 117 hp @ 5250 rpm.
Torque 180 Nm @ 1750-4000 rpm.
Engine displacement 999 cm3
Number of cylinders 3
Cylinder Bore 72.2 mm
Piston Stroke 81.4 mm
Compression ratio 10.5
Number of valves per cylinder 4
Fuel System Direct injection
Turbine Turbocharger

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  03. 09. 2019 21:03

V prvom rade by mali opravit nazov modelu. Spravne sa ma volat Nissan Joke.
Je to obluda.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 08:34

To bylo trapné už při představení první generace.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  04. 09. 2019 10:09

Na to, ze Juke bol stvoreny ako vystredny automobil, sa nepredaval zle.

V rokoch 2011-2017 sa ho kazdy rok v Europe predalo v priemere 100-tisic kusov.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Juke...

Odpovědět  |   | 
fanda rs  |  03. 09. 2019 21:32

Ja teda nevim. Je to vzhledove lepsi nez driv? Trochu asi jo. Me to prislo zvenci vzdycky osklive.. takovy divny design. Zevnitr ale docela pekne. Moje mala fabia 2 RS taky neni nejhezci auto na svete ale dela mi pokazde usmev kvuli svemu vykonu. Kazdy vnima veci jinak nebo ma jine priority u aut

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 09. 2019 11:41

Není, ale v tom je jeho kouzlo. Záměrně postaven jako ošklivé výstřední auto v podstatě o ničem, jen o té ošklivosti a narozdíl od jiných pokusů o totéž, tohle vyšlo. Někomu se z toho chtělo a chce zvracet, jiný nechápe, ale dost lidí to z rozličných důvodů koupilo a zase koupí. Když to vezmete stejným metrem, tak BMW X6 a X7 jsou také mistři světa v ohyzdnosti a o jejich místě na slunci se nepochybuje. Spousta lidí to koupí právě pro tu obludnost.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  03. 09. 2019 21:50

Super, zachovali všechny znaky Juku a přitom to vypadá dobře.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 09. 2019 22:21

Že minulý Juke "skvěle jezdil"? Vždyť to byl největší pekáč pod sluncem.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  04. 09. 2019 10:44

ridil jsem predchozi model (nevlastnim ho), 1.2 preplnovany, 6. st , nevim vykon, ale na predjizdeni v pohode na silnicich 1. tridy, dalnice 140km/h taky cajk, sestka ale slaba, fakt jen na udrzovani dalnicni rychlosti, jinak se musi radit, spotreba mezi 6-9, podle jizdy, to je prvni minus. Jinak se v nem sedelo jak v obyvaku, clovek mohl ridit cely den, neuveritelne pohodlny, a zaroven, cemuz jsem neveril -> v zatackach zadny naklon. A klid od podvozku taky paradni. Jen teda pri 120km/h uz profukovalo od dveri (2. minus). To auto udelali asi pro me. Ovladaci prvky, hned jsem vse nasel..

Tohle si urcite vyzkousim.

Odpovědět  |   | 
duder  |  04. 09. 2019 05:54

Jsem v šoku!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 09. 2019 11:42

Koukni na Multiplu a šok z Juke je fuč.

Odpovědět  |   | 
TetaGizka  |  04. 09. 2019 06:33

Úplne šokantné. A ten kufor, väčší než embéčka. No ale toto. Idem, riešim. Redaktor potrebuje studený obklad, je v šoku.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  04. 09. 2019 06:39

V nadpisu píšete, že je šokující interier. V textu o tom ani slovo, ale naopak, že šokuje exterier. Přitom nejvíce šokující je neschopnost vybrat fotky, tak aby jich nebylo tolik, zvláště když jsou některé v podstatě úplně stejné.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  04. 09. 2019 06:46

presne tak, milion fotek svetel a rohu ze vsech uhlu, asi nejakej umnelec.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  04. 09. 2019 07:47

Taky jsem o předchozí přemýšlel ale o verzi nismo.Nebyla tak drahá a vypadala vcelku dobře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 08:39

Jak byl první Juke šokující a podivný, je nová verze až nebývale uhlazená. Zůstaly zachované všechny designové znaky Juke, ale nějak to "není ono".

Odpovědět  |   | 
Payah  |  04. 09. 2019 09:10

Celkově nový Juke nevypadá špatně, ale první generace byla stylovější. U nové se mi líbí předek a interiér, ale na zadek už asi nezbyla invence nebo čas V podstatě tam hodili zadek z Micry a to není ono. Chtělo to něco nápaditějšího. Jinak bych hodnotil tak 1-. Snad bude časem i větší výběr motorizací. Alespoň ta 1.33 by byla fajn.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 09. 2019 11:20

Takže jediný motor zdechlý tříválec. Tam kde konkurence začíná, Nissan končí.

Odpovědět  |   | 
Atom  |  04. 09. 2019 11:39

Jj, s tímhle chcípákem se mohou jít vyfotit do soutěže jsem slabý a podměrečný.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  04. 09. 2019 15:00

Zato u fobie byste z té trivalcove zdechliny uchcavali blahem,že...

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  04. 09. 2019 15:52

Ne, tříválec jako vrcholná motorizace je ostuda v jakémkoliv autě, ovšem čím je to auto větší, tím je větší i ta ostuda.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  04. 09. 2019 18:45

Juke je menší, než Fabia kombi. Takže je to OK a není to ostuda.

Odpovědět  |   | 
1.6 T  |  05. 09. 2019 20:25

Máme juka 1.6 dig_t a je to perfektní poměr spotřeba výkon super 190k/7l i ve městě. K moři dálnice 6.5 při 140km/h

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A