Nový Nissan Juke dorazil do Česka. Stojí nejméně 420.000 Kč, motor si nevyberete

Nissan Juke dlouhodobě patří mezi nejvýraznější městské crossovery. Novou generaci v Česku pořídíte s jediným motorem, stran výbav se ale můžete pořádně rozšoupnout.

Od světové premiéry nové generace Nissanu Juke uběhlo už více než čtvrt roku. Ostře sledovaný segment městkých crossoverů nabírá na síle a čím výraznější tvary karoserie a barevné kombinace, tím lépe. Juke v tomto ohledu nikdy nestál stranou, jeho první generace skvěle jezdila a zcela standardně, nikoliv ve speciální edici či jako derivát, nabídla motor 1.6 DIG-T o výkonu 140 kW (190 koní). Nismo mělo dokonce ještě o 20 kW více! Nástupce si o něčem takovém může nechat jenom zdát.

Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Nový Nissan Juke oficiálně: Excentrický crossover je větší a šokuje interiérem!

Zatímco minulá generace se po faceliftu (proběhl v roce 2014) uměla s přehledem dostat pod 300.000 Kč (1.6i/69 kW Visia), za novinku zaplatíte nejméně 419.990 Kč. Motor je přitom jasně daný – nic jiného než tříválec 1.0 DIG-T/86 kW totiž Nissan Juke aktuálně nenabízí a vám zbývá se jen rozhodnout, zda sáhnete po manuální, nebo automatické převodovce. Automat se sedmi stupni je přitom dostupný až od výbavy Acenta (druhá nejlevnější) a takový vůz už stojí téměř půl milionu korun.

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Nissan Juke jako sněžný skútr? V Japonsku se asi zbláznili

Už v základu najdete všechno, co můžete potřebovat. Juke Visia vyjíždí na 16palcových ocelových kolech, má LED světlomety, sportovní sedadla, manuální klimatizaci, rádio se čtyřmi reproduktory, multifunkční volant, elektricky ovládaná okna, tempomat s omezovačem rychlosti, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel, rozpoznávání dopravních značek či asistent rozjezdu do kopce.

Připlatit si ale můžete pouze za lak karoserie. Červený je zdarma, bílý za 7500 Kč, každý z osmi metalických odstínů stojí 15.000 Kč a bílá perleť je za 18.000 Kč. Na dvoubarevné lakování zapomeňte. To je standardem pro linii N-Design a volitelně pro linie N-Connecta a Tekna.

Humbuk kolem WLTP přežil i Nissan 370Z. V Česku je pořád za skvělou cenu

Humbuk kolem WLTP přežil i Nissan 370Z. V Česku je pořád za skvělou cenu

Juke s výbavou Acenta začíná na 454.990 Kč. Skok od linie Visia není velký, obzvláště vezmete-li v úvahu, že dostanete litá 17palcová kola, infotainment s 8palcovým dotykovým displejem a konektivitou Apple CarPlay a Android Auto, zadní parkovací kameru, hlasové ovládání, dvojitou podlahu v kufru či rezervní kolo. V sadě Comfort za 15.300 Kč najdete automatickou klimatizaci, dešťový senzor a vyhřívaná přední sedadla a vnější zpětná zrcátka (eletricky sklopná). Sada Design za 10.200 Kč pak zahrnuje zatmavená okna a LED mlhovky.

Výbava N-Connecta platí za základ linií Tekna a N-Design. Juke s ní stojí 498.990 Kč a ve standardu má automatickou klimatizaci, inteligentní klíč, zadní parkovací senzory, volbu jízdních režimů, zadní kotoučové brzdy, kožený volant a hlavici řadicí páky, přední LED mlhovky, anténu ve tvaru žraločí ploutve či elektronickou parkovací brzdu. Připlatit si můžete za navigaci (11.500 Kč), litá 19palcová kola (7700 Kč), dvoubarevné lakování karoserie (22.500 Kč) či sadu Warm, která zahrnuje vyhřívaná sedadla a čelní sklo.

Prvky výbav Tekna a N-Design nad rámec linie N-Connecta
Výbava Tekna - od 553.990 Kč Výbava N-Design - od 556.990 Kč
Litá 19palcová kola Litá 19palcová kola
Panoramatický kamerový systém Exteriérové ozdobné lišty
Vyhřívaná sedadla Dvoubarevné lakování karoserie
Udržování vozu v jízdním pruhu Zrcátka v barvě střechy
Inteligentní tempomat Personalizovaný interiér 
Rozpoznání únavy řidiče Vyhřívaná sedadla
Sledování slepého úhlu Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce
Upozornění na provoz za vozem ISOFIX na místě spolujezdce
ISOFIX na místě spolujezdce  

Také v případě linií Tekna a N-Design se můžete rozšoupnout s příplatky. Třeba za vyhřívané čelní sklo dáte 6900 Kč, sada Sound & Go s audiem Bose, osmi reproduktory (i v předních hlavových opěrkách) navigací stojí 19.400 Kč a za sadu Technology, která je balíkem bezpečnostních a asistenčních systémů, dáte u linie N-Design 30.600 Kč. 

Nissan Juke II: Technická data a české ceny
Motor 1.0 DIG-T
Zdvihový objem [cm3] 999
Válce/ventily 3/4
Největší výkon [kW/min] 86/5250
Točivý moment [N.m/min] 180(200*)/1750
Převodovka 6M(7A)
Max. rychlost [km/h] 180
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8(11,1)
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 - 6,0(6,1)
Provozní hmotnost [kg] 1257(1282)
Cena Visia [Kč] 419.990
Cena Acenta [Kč] 454.990
Cena N-Connecta [Kč] 498.990
Cena Tekna [Kč] 553.990
Cena N-Design [Kč] 556.390
*s funkcí Overboost, za automat se připlácí 40.000 Kč (kromě linie Visia)
TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků