Rozměrný pracant využívá techniku Renaultu Master čtvrté generace, nabídne rychlonabíjení i sklápěcí korbu.
Nissan v alianci se značkou Renault uvádí na evropské trhy model Interstar, který je v souladu se strategií automobilky nabízet elektrifikované verze všech svých užitkových vozů do roku 2027 k dispozici i v elektrických variantách.
Základní model má 40kWh baterii, určen je tedy převážně do městského provozu a na krátké pojížďky, umět by měl zhruba 200 km. Provedení s větším 87kWh akumulátorem zvládá až 460 km, v základní verzi se oba modely nabíjejí střídavě 11 kW a volitelně 22 kW, rychlonabíjení stejnosměrně umí až 130 kW.
Pokud uživatelé elektřině nehoví, k dostání bude i s naftovým motorem M920 s výkonem až 125 kW a točivým momentem 380 Nm, který slibuje spotřebu 7,4 l/100 km. Ten je možné kombinovat buď s šestistupňovým manuálem nebo devítistupňovou automatickou převodovkou.
Z hlediska kapacity nabídne nový Interstar v závislosti na rozvoru nákladový prostor až 3855 mm, provedení se spalovacím motorem uveze až 1925 kilogramů, elektromobil pak až 1625 kilogramů. Jako samotné šasi pak nabídne 2150 kilogramů s naftovým motorem nebo 1925 kilogramů na baterie.
Přímo z výroby bude vůz k dispozici s praktickými nástavbami, kromě dodávky ve dvou různých rozvorech a výškách, také jako sklopka. V závislosti na verzi se průměr otáčení snížil až o 1,2 metru oproti předchozímu provedení, řidič se uvnitř může těšit na Apple CarPlay i Android Auto nebo až 135 litrů úložného prostoru v kabině. Záruka platí na pět let nebo 160.000 kilometrů u spalovacího motoru, u elektrické verze pak na osm let.