Nový Nissan 350Z přijde za dva roky

Úspěšný sporťák Nissanu, model 350Z, přijde v na trh nové generaci. Doposud se „zetko“ dočkalo dvou faceliftů, ale ani jeden nebyl nijak zásadní. To se však brzy změní.

Co se týče agregátu, jsou tu dvě možnosti. První je zachování stávajícího šestiválce 3,5 l, který by se ovšem podrobil řadě úprav a modernizaci. Druhou alternativou je, že u Nissanu sáhnou po šestiválci s objemem 3,7 l k sesterské automobilce Infiniti. V obou případech však bude na zadní kola posílán výkon kolem 350 koní.

Nissan již začal s testy nové generace na Nürburgringu. Proslýchá se, že vzorem Nissanu není nic jiného, než respektovaný model Cayman od Porsche. Právě ten by měl být podle automobilky největším soupeřem „Zetka“. Další novinkou, která novou generaci potká, je verze coupé-cabrio s pevnou skládací střechou. Stávající generace používá střechu klasickou plátěnou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Testovací mula nové 350Z poblíž Nürburgringu

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků