Nový naftový motor Volkswagenu dostal také Sharan

Také model Sharan se dočkal nového naftového motoru. Pod kapotou Sharanu se tak nově objeví známý koncernový motor 2.0 TDI s výkonem 103 kW (140 k) a točivým momentem 310 Nm. Sharan s tímto motorem zvládá sprint na stovku za 12,2 s a dosáhne maximální rychlosti 192 km/h. Kombinovaná spotřeba bude činit pěkných 6,7 litru na 100 km.

Protože daný model u nás zatím není dostupný, není přesně známa jeho cena. Ve verzi Trendline stojí Sharan v Německu 29 750 Euro s motorem 1.9 TDI o výkonu 96 kW a 30 125 Euro s novým motorem 2.0 TDI. Celkově tedy o 375 Euro více. U nás stojí Sharan 1,9 TDI ve verzi Trendline přibližně 1 040 000 Kč a ve verzi s motorem 2.0 TDI by se měla cena pohybovat okolo 1 050 000 Kč. Zda bude příplatek za novější a silnější motor opravdu stejný jako v sousedním Německu, uvidíme v nejbližší době.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků