Nový naftový motor Volkswagenu dostal také Sharan

Také model Sharan se dočkal nového naftového motoru. Pod kapotou Sharanu se tak nově objeví známý koncernový motor 2.0 TDI s výkonem 103 kW (140 k) a točivým momentem 310 Nm. Sharan s tímto motorem zvládá sprint na stovku za 12,2 s a dosáhne maximální rychlosti 192 km/h. Kombinovaná spotřeba bude činit pěkných 6,7 litru na 100 km.

Protože daný model u nás zatím není dostupný, není přesně známa jeho cena. Ve verzi Trendline stojí Sharan v Německu 29 750 Euro s motorem 1.9 TDI o výkonu 96 kW a 30 125 Euro s novým motorem 2.0 TDI. Celkově tedy o 375 Euro více. U nás stojí Sharan 1,9 TDI ve verzi Trendline přibližně 1 040 000 Kč a ve verzi s motorem 2.0 TDI by se měla cena pohybovat okolo 1 050 000 Kč. Zda bude příplatek za novější a silnější motor opravdu stejný jako v sousedním Německu, uvidíme v nejbližší době.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků