Nový naftový motor Volkswagenu dostal také Sharan

Také model Sharan se dočkal nového naftového motoru. Pod kapotou Sharanu se tak nově objeví známý koncernový motor 2.0 TDI s výkonem 103 kW (140 k) a točivým momentem 310 Nm. Sharan s tímto motorem zvládá sprint na stovku za 12,2 s a dosáhne maximální rychlosti 192 km/h. Kombinovaná spotřeba bude činit pěkných 6,7 litru na 100 km.

Protože daný model u nás zatím není dostupný, není přesně známa jeho cena. Ve verzi Trendline stojí Sharan v Německu 29 750 Euro s motorem 1.9 TDI o výkonu 96 kW a 30 125 Euro s novým motorem 2.0 TDI. Celkově tedy o 375 Euro více. U nás stojí Sharan 1,9 TDI ve verzi Trendline přibližně 1 040 000 Kč a ve verzi s motorem 2.0 TDI by se měla cena pohybovat okolo 1 050 000 Kč. Zda bude příplatek za novější a silnější motor opravdu stejný jako v sousedním Německu, uvidíme v nejbližší době.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků