Nový nafťák pro Toyotu Avensis už i u nás

Toyota Avensis príde najneskôr v septembri na český aj slovenský trh s novým naftovým motorom s označením D-4D 125. Pôjde o 16-ventilový dvojlitrový štvorvalec so vstrekovaním Common-Rail, ktorý disponuje výkonom 93 kW (126 k) pri pomerne nízkych a u Toyoty klasických 3600 ot./min. Maximum krútiaceho momentu 300 Nm je rozložené do širokého pásma 2000-2800 ot./min. Ekológia agregátu pôjde v zažitých zvykoch rodiny vznetových motorov značky, a tak nie je žiadnym prekvapením, že bude na veľmi vysokej úrovni.

Rozšírenie ponuky naftových jednotiek bude u Toyoty Avensis určite prínosom, pretože motor tak vyplní výkonovú medzeru medzi dvojicou 2,0 D4-D 85 kW (115 k) a 2,2 D4-D 110 kW (150 k).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
    

 

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků