Nový nafťák pro Saab 9-3 sport sedan

19 komentářů

Miki
2. června • 21:08

Pro zájemce je tu ePortál ze světa sportovních aut:

http://www.supersportcars.net

Huhla
2. června • 21:19

Hmm, to je web. Design na urovni zs. články z autocaru, stary novinky (attack), uzivatelska pritulnost na urovni Vi, no fakt COOL web...

chtel bych videt v realu ten team co to delal .

Huhla

tibor
2. června • 20:32

ten stary 2,2tid je od opela a je to nic moc...pokud 9-3 tak min. s 1,8t,protoze ta 1,8i je na prd...to samy bych rekl o dieselu 1,9 88 kw...9-3 je velka a tezka,tudiz potrbuje odpovidajici motor a ne nejaky lenochyjinak ta spotreba vypada realne...Ale dnes se da sehnat saab9-3sportsedan ve verzi annyversary,speciani edice s motorem 1,8t a bohatou vybavou za 850,000,takze mate trosku predrazene cenya kcemu brat linear?!?

zet
3. června • 16:27

Nevim kdes to slysel Ale opel vektra ma podvozek saab a 2,2TDi je taky od saabu ... dobre sem si ten motor prohlizel a vsude na soucastkach je vyryty napis saab Nikde opel.. kdyz napr. kouknes so seatu 1,9tdi tak je tam vsude vyryto VW... kdyby to byl opel byla by tam znacka

2,2TDi je supes svezena, lepsi by byl se 6ti stupnovou prevodouvkou ale ta se dle nemcu a rakusaku sere tak uz ji nemontuji

tibor
3. června • 16:50

no nevim kdes to slysel,ale saab 9-3 sdlili stejnou podlahovou plosinu jako vectra.akorat je jinak nastavena,jiny zaveseni ale zaklad je stejnya ten 2,2tid je vyroben puvodne opelem,to,ze se muze montovat nekde u saabu je nepodstatny,vyvinuli ho opel inzenyri,proto bych saaba s nim nechtel

Martin
2. června • 20:51

Co to má v základu?

tibor
2. června • 23:47

Kuzi,drevo,hlinikovy kola16,CD system saab,ABS+tcs+asi pet dalsich systemu,central dalk.ovld,klima aj.coz za 850,000 neni drahy

xxl
2. června • 20:50

To ma netrapi, ak nechces "ropak" tak si kupis benzin Skor mi pri 9-3 chyba 4x4 a Kombi

tibor
2. června • 23:49

kombi uz bude do konce roku 9-3 sporthatch mrkni na saabturboclub.biza 4*4 sice chybi,ale treba saab 9-2 tedy saabaru je 4*4,ale knam se dovazet nejspis nebudeme treba 4*4 ale vubec netrapi

xxl
2. června • 20:24

Neviete ci to nie je uz motor 1.9 CDTi Ecotec Twinturbo?

Petr
2. června • 20:26

Twinturbo bude mít výkon nějakých 150 kW, takže asi ne.

xxl
2. června • 20:55

Mozno sa budu odvodzovat aj slabsie verzie ta 150kW je max. Je to skoda ze GM(Opel)+Fiat nieco zaujimave vyvinu a nez to daju do serivej vyroby tak to uz nebude taka bomba.

P.S: Kde inde by mali prezentovat novinky ako u Saaba

Pavel
3. června • 10:18

To skvele TWIN-Turbo byla spise prezentace technologickych moznosti. Co asi vykon 154 kW udela se zivotnosti? U kdyz Opel tvrdi, ze diky specialni uprave namahanych casti je shodna se soucasnymi seriovymi motory. Dalsi otazkou je, co technologicka slozitost a prave ty upravy udelaji s cenou.

Jen pro poradek, TWIN-Turba na rozdil od Biturba funguje na tom principu, ze motor ma take dve turba, ale jedno mensi a druhe vetsi. Zkracene receno, mensi taha v nizsi otackach, velke ve vyssich. To vsechno kvuli eliminaci "Turbo efektu" a vysokemu vykonu ve vysokych otackach.

Nejbliz seriove vyrobe je zrejme BMW 3.0L s 200 kW/650Nm.

Jo a tyhle motory (u Opelu, Saabu, Alfe Romeo, ...) jsou proste s jednim turbem. Twinturbo je takova hudba budoucnosti - na stejnem bloku motoru. Jinak uz to jezdilo, ve Vectre OPS. Tu vam ale asi neprodaji .

 

saus
20. července • 13:43

Twinturbo neznamená že tam jsou dvě turba (ikdyž to tak zní). V konstrukci turba jsou dva různě velké vstupní otvory pro výfukové plyny, zajišťující jejich plynulejší tok (vým to mám ho v autě ). Jinak je to dělaný opravdu k eliminaci "turbo efektu".

PeterL
4. června • 6:56

technológia 2 x sériové turbo je vynikajúca vec, akurát mám trochu obavy, že sa to po nejakom čase rozoserie (čo u opelu nie je nič výnimočné) a ani boh to nedá dokopy (zvlášť mechanici v tuzemsku).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dabel
4. června • 14:43

Ten motor 1.9CDTI 150k je pravdepodobne zhodny s motorom, ktory mal premieru v novej Astre. Saab len prebera dieslove motory od Opla resp. GM. Je to skoda, lebo potom si kazi image samymi poruchami (kamarat ma 9-5 3.0TiD, povodom Isuzu, a je s tym kazde 2 tyzdne v servise, o.i. po 50tkm odidene turbo).

Inak suhlasim s Petrom, ten system je este nevychytany a tak sa bude zo zaciatku asi dost rozosierat. To riadenie turboduchadiel je hodne narocne a tam prave cakam najviac problemob. BMW 535d je uz ohlasene do seriovej vyroby, tak uvidime...

MHPlus
7. června • 14:01

Vzpomínám si na diskuze asi tak 2 roky dozadu, jaký bude príma ten nový 3.0TiD, který vyvíjí Isuzu spolu se Saabem jako konkurenci Opelu 2.2DTI...

Pol
6. června • 10:24

Twinturbo uz se seriove vyrabelo - Toyota Supra, Subaru Legacy. Samozrejme jen pro japonsky trh.

PeterL
7. června • 7:51

no dobre, ale tu je reč o 2x turbo za sebou (nie klasické twinturbo, alebo biturbo), čo je technológia podstatne náročnejšia na celkové vyladenie.

Doporučujeme

Články odjinud