Nový nafťák pro Saab 9-3 sport sedan

V současné době se Saab 9-3 sport sedan nabízí pouze s jedním naftovým motorem 2.2 TiD s výkonem 92 kW (125 k). Základní cena na českém trhu je 888 000 korun za verzi Linear, která má v základu např. šest airbagů, manuální klimatizaci, dálkově ovládaný centrál, el. ovládání bočních oken a zrcátek, palubní počítač či ABS. Pokud vás nezaujme nafťák, můžete zvolit jeden ze čtyř benzínů: 1.8 90 kW, 1.8T 110 kW, 2.0T 129 kW a 2.0TS 154 kW (poslední tři jsou přeplňované turbem).

Novinkou, která byla představena na autosalonu v Birminghamu, je naftový čtyřválec o objemu 1.9 l a dvěma výkony: 88 a 110 kW; ve standardu je filtr pevných částic (více v dnešním článku o filtrech pevných částic). Slabší verze dosahuje maxima točivého momentu 280 Nm, silnější 315 Nm. Kombinovaná spotřeba činí 5,9, resp. 6,3 l na sto km, maximálka činí 200 km/h, resp. 210 km/h. Oba motory jsou kombinované se šestistupňovou manuální převodovkou, silnější verze může mít za příplatek automat. Obě verze splňují normu Euro 4 a budou se nabízet ve sport sedanu už tento měsíc (alespoň na německém trhu).

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků