Nový nafťák pro Saab 9-3 sport sedan

V současné době se Saab 9-3 sport sedan nabízí pouze s jedním naftovým motorem 2.2 TiD s výkonem 92 kW (125 k). Základní cena na českém trhu je 888 000 korun za verzi Linear, která má v základu např. šest airbagů, manuální klimatizaci, dálkově ovládaný centrál, el. ovládání bočních oken a zrcátek, palubní počítač či ABS. Pokud vás nezaujme nafťák, můžete zvolit jeden ze čtyř benzínů: 1.8 90 kW, 1.8T 110 kW, 2.0T 129 kW a 2.0TS 154 kW (poslední tři jsou přeplňované turbem).

Novinkou, která byla představena na autosalonu v Birminghamu, je naftový čtyřválec o objemu 1.9 l a dvěma výkony: 88 a 110 kW; ve standardu je filtr pevných částic (více v dnešním článku o filtrech pevných částic). Slabší verze dosahuje maxima točivého momentu 280 Nm, silnější 315 Nm. Kombinovaná spotřeba činí 5,9, resp. 6,3 l na sto km, maximálka činí 200 km/h, resp. 210 km/h. Oba motory jsou kombinované se šestistupňovou manuální převodovkou, silnější verze může mít za příplatek automat. Obě verze splňují normu Euro 4 a budou se nabízet ve sport sedanu už tento měsíc (alespoň na německém trhu).

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků