Nový nafťák pro Saab 9-3 sport sedan

Nový nafťák pro Saab 9-3 sport sedan

V současné době se Saab 9-3 sport sedan nabízí pouze s jedním naftovým motorem 2.2 TiD s výkonem 92 kW (125 k). Základní cena na českém trhu je 888 000 korun za verzi Linear, která má v základu např. šest airbagů, manuální klimatizaci, dálkově ovládaný centrál, el. ovládání bočních oken a zrcátek, palubní počítač či ABS. Pokud vás nezaujme nafťák, můžete zvolit jeden ze čtyř benzínů: 1.8 90 kW, 1.8T 110 kW, 2.0T 129 kW a 2.0TS 154 kW (poslední tři jsou přeplňované turbem).

Novinkou, která byla představena na autosalonu v Birminghamu, je naftový čtyřválec o objemu 1.9 l a dvěma výkony: 88 a 110 kW; ve standardu je filtr pevných částic (více v dnešním článku o filtrech pevných částic). Slabší verze dosahuje maxima točivého momentu 280 Nm, silnější 315 Nm. Kombinovaná spotřeba činí 5,9, resp. 6,3 l na sto km, maximálka činí 200 km/h, resp. 210 km/h. Oba motory jsou kombinované se šestistupňovou manuální převodovkou, silnější verze může mít za příplatek automat. Obě verze splňují normu Euro 4 a budou se nabízet ve sport sedanu už tento měsíc (alespoň na německém trhu).

bazar

Saab 9.5 2
Rok výroby: 2006
Stav: 226 164 km
Cena: 88 000 Kč
Saab 9.3 2,2
Rok výroby: 2000
Stav: 221 586 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků