Nový Mustang Mach-E GT je v řadě věcí ten nejlepší Ford. Známe i českou cenu

12 komentářů

Black
12. července • 17:21

Radši jsem koupil ještě rychle 5.0 V8. Svět jde do hajzlu. Nic proti elektromobilům ve městě a na nákup. Ale všude jako nařízení? No to zlaty CCCP.

ZdenalGT
13. července • 10:28

Taky jsem koupil 5.0V8 ale přirovnávat elektro auta k CCCP s gulagy může jen uplný dement.

Optimista
12. července • 13:56

v Goodwoodu se to moc nepředvedlo, celkově byl vidět ten extremní rozdíl mezi Autem a elektroparodii na auto, sporták se zvukem vysavače nezachrání ani 2000 PS :-D

Gumídek
12. července • 10:02

Bombová kárka, škoda, že je na elektriku.

OnlyTruth
12. července • 8:54

kolko ma toto vysoke hebedo kil? vaha sa preco uz nikde nepise? Ako aj napr mercedes vyhodil vahu z informacii a takisto aj objem motora ked zacal davat 1,3ku do Ccka... zaroven tieto vynikajuce vyhody baterii, ze auta maju generacne viac a viac kil je "krasa" a ovladatelnost, ze sa bude zhorsovat nikoho nezaujima vsak mate za rovnaky alebo vacsi vykon mensiu spotrebu... ale fyziku nikto nikdy neoklame...

Jedna Bedna
12. července • 23:50

protože ta kila vám sice při akceleraci energii žerou, ale při brzdění naopak vrací, takže na nich zas až tak moc (spíš skoro vůbec) nezáleží

homer
14. července • 13:29

z rovnice se ti ztratilo tření a valivy odpor

OnlyTruth
13. července • 9:00

viac kil znamena vacsinou horsiu ovladatelnost

Jan Taraba
13. července • 14:05

S 500kg baterií těsně nad zemí? Tak to právě naopak, těžiště i podélné a příčné rozložení hmotnosti naprosto ideální.

OnlyTruth
13. července • 15:22

to je pravda, ze baterie su rozlozene dobre ale stale tam pri vacsej hmotnosti bude odstrediva sila

abc
12. července • 19:19

k tomu este cim dalej tym uzsie pneu (treba setrit, co2...) pomaly balonoveho profilu, aby to aspon trosku pruzilo, a ovladatelnost je ... tam

Zelí
12. července • 8:15

Potěší pak, že se z 10 na 80 procent kapacity dostane akumulátor za 7 minut při výkonu 1 MW.....:-D

Doporučujeme

Články odjinud