Ford Mustang Mach-E GT je vrcholnou specifikací elektrického crossoveru nesoucí jméno legendárního amerického bouráku.  Zdroj: Ford

Ford Mustang Mach-E GT je vrcholnou specifikací elektrického crossoveru nesoucí jméno legendárního amerického bouráku.  | Zdroj: Ford

Kouzlo nejostřejší verze tkví ve dvojici elektromotorů, které dávají kombinovaný výkon 358 kW (487 koní) a točivý moment 860 N.m, což je mimochodem největší krouťák v historii produkčních fordů pro Evropu. Zdroj: Ford

Kouzlo nejostřejší verze tkví ve dvojici elektromotorů, které dávají kombinovaný výkon 358 kW (487 koní) a točivý moment 860 N.m, což je mimochodem největší krouťák v historii produkčních fordů pro Evropu. | Zdroj: Ford

Přední elektromotor pohání přední kola s ohledem na co nejlepší akceleraci a chování v zatáčkách. Zadní olejem chlazený elektromotor je zcela nový a dokáže dosáhnout maxima točivého momentu za půl sekundy.  Zdroj: Ford

Přední elektromotor pohání přední kola s ohledem na co nejlepší akceleraci a chování v zatáčkách. Zadní olejem chlazený elektromotor je zcela nový a dokáže dosáhnout maxima točivého momentu za půl sekundy.  | Zdroj: Ford

Specifikem vozu je také jízdní režim Untaned Plus, který je vhodný pro použití na závodním okruhu. Má totiž i benevolentnější kontrolu trakce. Zdroj: Ford

Specifikem vozu je také jízdní režim Untaned Plus, který je vhodný pro použití na závodním okruhu. Má totiž i benevolentnější kontrolu trakce. | Zdroj: Ford

Ostrý elektrický mustang se může pochlubit akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, což z něj dělá nejrychleji akcelerující pětidveřový vůz značky v historii. Zdroj: Ford

Ostrý elektrický mustang se může pochlubit akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, což z něj dělá nejrychleji akcelerující pětidveřový vůz značky v historii. | Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

Novinka je prostě vůz mnoha „nej“. Oproti jiným elektrickým mustangům s pohonem všech kol se tento liší ještě speciální kalibrací a posílá tak více točivého momentu na zadní nápravu. Zdroj: Ford

Novinka je prostě vůz mnoha „nej“. Oproti jiným elektrickým mustangům s pohonem všech kol se tento liší ještě speciální kalibrací a posílá tak více točivého momentu na zadní nápravu. | Zdroj: Ford

K dispozici má také adaptivní podvozek MagneRide, brzdovou soustavu od společnosti Brembo a pneumatiky Pirelli.  Zdroj: Ford

K dispozici má také adaptivní podvozek MagneRide, brzdovou soustavu od společnosti Brembo a pneumatiky Pirelli.  | Zdroj: Ford

Energie se sbírá do akumulátoru o kapacitě 88 kWh a vozu vydrží k ujetí až 500 kilometrů. Samozřejmě ale záleží na podmínkách, které bude mít tento vůz zřejmě dost rozdílné. Zdroj: Ford

Energie se sbírá do akumulátoru o kapacitě 88 kWh a vozu vydrží k ujetí až 500 kilometrů. Samozřejmě ale záleží na podmínkách, které bude mít tento vůz zřejmě dost rozdílné. | Zdroj: Ford

Potěší pak, že se z 10 na 80 procent kapacity dostane akumulátor za 45 minut při výkonu 150 kW. Necelou stovku kilometrů tak už máte po deseti minutách.  Zdroj: Ford

Potěší pak, že se z 10 na 80 procent kapacity dostane akumulátor za 45 minut při výkonu 150 kW. Necelou stovku kilometrů tak už máte po deseti minutách.  | Zdroj: Ford

Na český trh dorazí ostrá verze na začátku příštího roku. Cenovku nám ale zastoupení již prozradilo. Startuje na  1.899.900 Kč . Zdroj: Ford

Na český trh dorazí ostrá verze na začátku příštího roku. Cenovku nám ale zastoupení již prozradilo. Startuje na 1.899.900 Kč. | Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

Kouzlo nejostřejší verze tkví ve dvojici elektromotorů, které dávají kombinovaný výkon 358 kW (487 koní) a točivý moment 860 N.m, což je mimochodem největší krouťák v historii produkčních fordů pro Evropu. Zdroj: Ford
Přední elektromotor pohání přední kola s ohledem na co nejlepší akceleraci a chování v zatáčkách. Zadní olejem chlazený elektromotor je zcela nový a dokáže dosáhnout maxima točivého momentu za půl sekundy.  Zdroj: Ford
Specifikem vozu je také jízdní režim Untaned Plus, který je vhodný pro použití na závodním okruhu. Má totiž i benevolentnější kontrolu trakce. Zdroj: Ford
Ostrý elektrický mustang se může pochlubit akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, což z něj dělá nejrychleji akcelerující pětidveřový vůz značky v historii. Zdroj: Ford
15
Fotogalerie

Nový Mustang Mach-E GT je v řadě věcí ten nejlepší Ford. Známe i českou cenu

Nejostřejší elektricky mustang dorazí na náš trh začátkem příštího roku. Připravte si na něj necelé dva miliony.

Ford Mustang Mach-E GT je vrcholnou specifikací elektrického crossoveru nesoucí jméno legendárního amerického bouráku. Kouzlo nejostřejší verze tkví ve dvojici elektromotorů, které dávají kombinovaný výkon 358 kW (487 koní) a točivý moment 860 N.m, což je mimochodem největší krouťák v historii produkčních fordů pro Evropu.

Přední elektromotor pohání přední kola s ohledem na co nejlepší akceleraci a chování v zatáčkách. Zadní olejem chlazený elektromotor je zcela nový a dokáže dosáhnout maxima točivého momentu za půl sekundy. Specifikem vozu je také jízdní režim Untaned Plus, který je vhodný pro použití na závodním okruhu. Má i benevolentnější kontrolu trakce.

Ostrý elektrický mustang se může pochlubit akceleraci z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, což z něj dělá nejrychleji akcelerující pětidveřový vůz značky v historii. Novinka je prostě vůz mnoha „nej“. Oproti jiným elektrickým mustangům s pohonem všech kol se tento liší ještě speciální kalibrací a posílá tak více točivého momentu na zadní nápravu.

K dispozici má také adaptivní podvozek MagneRide, brzdovou soustavu od společnosti Brembo a pneumatiky Pirelli. Energie se sbírá do akumulátoru o kapacitě 88 kWh a vozu vydrží k ujetí až 500 kilometrů. Samozřejmě ale záleží na podmínkách, které bude mít tento vůz zřejmě dost rozdílné.

Potěší pak, že se z 10 na 80 procent kapacity dostane akumulátor za 45 minut při výkonu 150 kW. Necelou stovku kilometrů tak už máte po deseti minutách. Na český trh dorazí ostrá verze na začátku příštího roku. Cenovku nám ale zastoupení již prozradilo. Startuje na 1.899.900 Kč.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud