Nový Mustang GT500 bude pomalejší než předchůdce. Má to ale důvod

Na stovku se dostane rychleji a má i spoustu koní navrch. I tak ho ale Ford limitoval na maximální rychlost, která je o téměř o 40 km/h nižší.

Nový Mustang GT500 je venku už pěkných pár týdnů, ale zdá se, že Ford jej ještě neustále řeší a dolaďuje. Ví se zatím určitě, že je to nejsilnější Mustang Shelby GT500 všech dob, respektive s výkonem 700 koní překonal svého předchůdce o více než 50 amerických plnokrevníků.

Nyní se už konečně ví, jakou bude mít maximální rychlost. Ta bude limitována na 180 mil za hodinu, čili 288 km/h. Nejsilnější Ford, který byl kdy vyroben, tak bude s maximální rychlostí pozadu za svými konkurenty, a dokonce i pomalejší než svůj předchůdce.

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Předchozí Mustang GT500 totiž dokázal překonat metu 300 km/h. A současní konkurenti, jako Dodge Challenger Hellcat nebo Chevrolet Camaro ZL1 se dokáží rozjet ještě mnohem více. Osmiválcový motor 5.2 litru by samozřejmě dokázal víc. Omezení má ale svůj důvod.

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Nový Mustang bude více cílit na aerodynamiku a schopnost zatáčet. Sesekání aerodynamických komponentů tak, aby měl Ford co nejlepší schopnost projíždět zatáčky mělo za následek omezení maximální rychlosti.

Pro ty, kteří z jeho schopností budou chtít vymáčknout co nejvíc tu bude i paket Carbon Fiber Track Package. Ten přidá například velké karbonové křídlo, které při maximální rychlosti tlačí auto k zemi silou přes 200 kilogramů.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků