Nový Mustang GT500 bude pomalejší než předchůdce. Má to ale důvod

Na stovku se dostane rychleji a má i spoustu koní navrch. I tak ho ale Ford limitoval na maximální rychlost, která je o téměř o 40 km/h nižší.

Nový Mustang GT500 je venku už pěkných pár týdnů, ale zdá se, že Ford jej ještě neustále řeší a dolaďuje. Ví se zatím určitě, že je to nejsilnější Mustang Shelby GT500 všech dob, respektive s výkonem 700 koní překonal svého předchůdce o více než 50 amerických plnokrevníků.

Nyní se už konečně ví, jakou bude mít maximální rychlost. Ta bude limitována na 180 mil za hodinu, čili 290 km/h. Nejsilnější Ford, který byl kdy vyroben, tak bude s maximální rychlostí pozadu za svými konkurenty, a dokonce i pomalejší než svůj předchůdce.

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Předchozí Mustang GT500 totiž dokázal překonat metu 300 km/h. A současní konkurenti, jako Dodge Challenger Hellcat nebo Chevrolet Camaro ZL1 se dokáží rozjet ještě mnohem více. Osmiválcový motor 5.2 litru by samozřejmě dokázal víc. Omezení má ale svůj důvod.

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Nový Mustang bude více cílit na aerodynamiku a schopnost zatáčet. Sesekání aerodynamických komponentů tak, aby měl Ford co nejlepší schopnost projíždět zatáčky mělo za následek omezení maximální rychlosti.

Pro ty, kteří z jeho schopností budou chtít vymáčknout co nejvíc tu bude i paket Carbon Fiber Track Package. Ten přidá například velké karbonové křídlo, které při maximální rychlosti tlačí auto k zemi silou přes 200 kilogramů.

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků