Nový Mustang GT500 bude pomalejší než předchůdce. Má to ale důvod

Na stovku se dostane rychleji a má i spoustu koní navrch. I tak ho ale Ford limitoval na maximální rychlost, která je o téměř o 40 km/h nižší.

Nový Mustang GT500 je venku už pěkných pár týdnů, ale zdá se, že Ford jej ještě neustále řeší a dolaďuje. Ví se zatím určitě, že je to nejsilnější Mustang Shelby GT500 všech dob, respektive s výkonem 700 koní překonal svého předchůdce o více než 50 amerických plnokrevníků.

Nyní se už konečně ví, jakou bude mít maximální rychlost. Ta bude limitována na 180 mil za hodinu, čili 290 km/h. Nejsilnější Ford, který byl kdy vyroben, tak bude s maximální rychlostí pozadu za svými konkurenty, a dokonce i pomalejší než svůj předchůdce.

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Předchozí Mustang GT500 totiž dokázal překonat metu 300 km/h. A současní konkurenti, jako Dodge Challenger Hellcat nebo Chevrolet Camaro ZL1 se dokáží rozjet ještě mnohem více. Osmiválcový motor 5.2 litru by samozřejmě dokázal víc. Omezení má ale svůj důvod.

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Nový Mustang bude více cílit na aerodynamiku a schopnost zatáčet. Sesekání aerodynamických komponentů tak, aby měl Ford co nejlepší schopnost projíždět zatáčky mělo za následek omezení maximální rychlosti.

Pro ty, kteří z jeho schopností budou chtít vymáčknout co nejvíc tu bude i paket Carbon Fiber Track Package. Ten přidá například velké karbonové křídlo, které při maximální rychlosti tlačí auto k zemi silou přes 200 kilogramů.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků