Nový Mustang GT500 bude pomalejší než předchůdce. Má to ale důvod

Na stovku se dostane rychleji a má i spoustu koní navrch. I tak ho ale Ford limitoval na maximální rychlost, která je o téměř o 40 km/h nižší.

Nový Mustang GT500 je venku už pěkných pár týdnů, ale zdá se, že Ford jej ještě neustále řeší a dolaďuje. Ví se zatím určitě, že je to nejsilnější Mustang Shelby GT500 všech dob, respektive s výkonem 700 koní překonal svého předchůdce o více než 50 amerických plnokrevníků.

Nyní se už konečně ví, jakou bude mít maximální rychlost. Ta bude limitována na 180 mil za hodinu, čili 288 km/h. Nejsilnější Ford, který byl kdy vyroben, tak bude s maximální rychlostí pozadu za svými konkurenty, a dokonce i pomalejší než svůj předchůdce.

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Ford Mustang Shelby GT500 oficiálně: Má přes 700 koní a pouze automat

Předchozí Mustang GT500 totiž dokázal překonat metu 300 km/h. A současní konkurenti, jako Dodge Challenger Hellcat nebo Chevrolet Camaro ZL1 se dokáží rozjet ještě mnohem více. Osmiválcový motor 5.2 litru by samozřejmě dokázal víc. Omezení má ale svůj důvod.

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Ford má nový 7,3litrový motor pro náklaďáky. Prý se vejde i do Mustangu

Nový Mustang bude více cílit na aerodynamiku a schopnost zatáčet. Sesekání aerodynamických komponentů tak, aby měl Ford co nejlepší schopnost projíždět zatáčky mělo za následek omezení maximální rychlosti.

Pro ty, kteří z jeho schopností budou chtít vymáčknout co nejvíc tu bude i paket Carbon Fiber Track Package. Ten přidá například velké karbonové křídlo, které při maximální rychlosti tlačí auto k zemi silou přes 200 kilogramů.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků