Nový motor TDI PD pro Škodu Superb

Škodovka rozšíříla řadu pěti motorů v Superbu o šestý - 1,9 TDI PD s výkonem 74 kW. Prodává se s výbavami Classic a Comfort za cenu benzínového turbomotoru 1,8T. Oproti TDI 96 kW tak můžete u obou verzí ušetřit 46 tisíc - cena Classicu s tímto motorem je 736 900 a cena Comfortu 813 900 korun. V některých zemích západní Evropy se bude Superb s tímto motorem prodávat i ve verzi Elegance.

Z tiskové zprávy: „Motor 1.9 TDI PD/74 kW je představitelem řady vyspělých přeplňovaných dieselových motorů vybavených pokrokovou technologií vysokotlakého vstřikování sdruženými vstřikovači, tzv. systémem „čerpadlo – tryska“ (Pumpe-Düse-System). Podobně jako jeho vyšší výkonová verze 1,9 TDI PD/96 kW, která se do modelu Škoda Superb rovněž montuje, je přeplňován výfukovým turbodmychadlem s nastavitelnou geometrií lopatek. Motor 1,9 TDI PD dosahuje výkonu 74 kW. Charakteristická je pro něj vysoká hodnota maximálního točivého momentu 250 Nm již při 1900 ot./min, díky které vůz dosahuje vyvážených jízdních výkonů při nízké kombinované spotřebě paliva 5,5 l/100 km (podle normy EU 99/100).“

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků