Nový motor pro Volkswagen Passat

V nabídce pohonných jednotek pro sedan i kombi modelové řady Passat přibyl nový zážehový čtyřválec o objemu dvou litrů.
Nový motor pro Volkswagen Passat
Nový motor nabízí maximální výkon 130 koní, neboli 96 kW při 5 700 ot./min. Točivý Klepněte pro větší obrázekmoment vrcholí hodnotou 195 Nm při 3 300 ot./min. V nabídce motorů u Passatu postupně nahradí současný dvoulitr o výkonu 115 ks.

Passat s tímto motorem vyvine maximální rychlost 210 km/h (Variant 204 km/h) a z nuly na sto kilometrů zrychlí za 9,9 vteřiny (10,3 vteřiny) a za tyto výkony si řekne v průměru o 8 litrů Klepněte pro větší obrázekbenzínu na sto ujetých kilometrů. Kombík, tradičně označovaný jako Variant, spolkne jen o 0,2 litru víc, tedy 8,2 litru.

Nový motor je vybaven pětiventilovou technikou a sacím potrubím proměnné délky, na klidný chod motoru bdí protiběžný vyvažovací hřídel, jenž má za úkol snižovat vibrace motoru.

Na tom, zda se bude s příchodem nového motoru bude měnit cena dvoulitrových verzí Passatu zatím nebylo rozhodnuto.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků