Nový motor pro Subaru Legacy

Subaru připravilo pro další modelový rok sedanu Legacy nový motor. Staré agregáty o objemu 2,0 a 2,5 litru budou nahrazeny novým boxerem s označením 2,0R. Dvoulitrový čtyřválec s protilehlými písty bude dávat na svůj objem špičkový výkon 165 koní, čímž o 27 koní překonává starší dvoulitr a vyrovnává se dvouapůllitrovému motoru. Za svůj výkon vděčí zejména novému systému proměnného časování ventilů a upravenému výfukovému systému.

Do Legacy si tak nyní můžete pořídit celkem tři různé motory - zmíněný dvoulitr 2,0R a dva šestiválce třílitrové 3,0R a 3,0R spec. B s výkonem až 245 koní. Kromě obměněné nabídky motorů dostane Legacy pro rok 2006 také lehce upravené přední světlomety. Cena sedanu s novým dvoulitrem začíná na západ od našich hranic na 29 995 Euro (cca 881 tisíc Kč), kombík pořídíte od 31 195 Euro (cca 917 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy 2,0R
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků