Nový motor pro Subaru Legacy

Subaru připravilo pro další modelový rok sedanu Legacy nový motor. Staré agregáty o objemu 2,0 a 2,5 litru budou nahrazeny novým boxerem s označením 2,0R. Dvoulitrový čtyřválec s protilehlými písty bude dávat na svůj objem špičkový výkon 165 koní, čímž o 27 koní překonává starší dvoulitr a vyrovnává se dvouapůllitrovému motoru. Za svůj výkon vděčí zejména novému systému proměnného časování ventilů a upravenému výfukovému systému.

Do Legacy si tak nyní můžete pořídit celkem tři různé motory - zmíněný dvoulitr 2,0R a dva šestiválce třílitrové 3,0R a 3,0R spec. B s výkonem až 245 koní. Kromě obměněné nabídky motorů dostane Legacy pro rok 2006 také lehce upravené přední světlomety. Cena sedanu s novým dvoulitrem začíná na západ od našich hranic na 29 995 Euro (cca 881 tisíc Kč), kombík pořídíte od 31 195 Euro (cca 917 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy 2,0R
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků