Nový motor pro Subaru Legacy

Subaru připravilo pro další modelový rok sedanu Legacy nový motor. Staré agregáty o objemu 2,0 a 2,5 litru budou nahrazeny novým boxerem s označením 2,0R. Dvoulitrový čtyřválec s protilehlými písty bude dávat na svůj objem špičkový výkon 165 koní, čímž o 27 koní překonává starší dvoulitr a vyrovnává se dvouapůllitrovému motoru. Za svůj výkon vděčí zejména novému systému proměnného časování ventilů a upravenému výfukovému systému.

Do Legacy si tak nyní můžete pořídit celkem tři různé motory - zmíněný dvoulitr 2,0R a dva šestiválce třílitrové 3,0R a 3,0R spec. B s výkonem až 245 koní. Kromě obměněné nabídky motorů dostane Legacy pro rok 2006 také lehce upravené přední světlomety. Cena sedanu s novým dvoulitrem začíná na západ od našich hranic na 29 995 Euro (cca 881 tisíc Kč), kombík pořídíte od 31 195 Euro (cca 917 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy 2,0R
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků