Nový motor pro Subaru Legacy

Subaru připravilo pro další modelový rok sedanu Legacy nový motor. Staré agregáty o objemu 2,0 a 2,5 litru budou nahrazeny novým boxerem s označením 2,0R. Dvoulitrový čtyřválec s protilehlými písty bude dávat na svůj objem špičkový výkon 165 koní, čímž o 27 koní překonává starší dvoulitr a vyrovnává se dvouapůllitrovému motoru. Za svůj výkon vděčí zejména novému systému proměnného časování ventilů a upravenému výfukovému systému.

Do Legacy si tak nyní můžete pořídit celkem tři různé motory - zmíněný dvoulitr 2,0R a dva šestiválce třílitrové 3,0R a 3,0R spec. B s výkonem až 245 koní. Kromě obměněné nabídky motorů dostane Legacy pro rok 2006 také lehce upravené přední světlomety. Cena sedanu s novým dvoulitrem začíná na západ od našich hranic na 29 995 Euro (cca 881 tisíc Kč), kombík pořídíte od 31 195 Euro (cca 917 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy 2,0R
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků