Nový motor pre Peugeot 807

Peugeot 807 bude od júla v ponuke s dvojlitrovým nafťákom známym z iných modelov, ktorý poskytuje najvyšší výkon 100 kW (136 k). Motor tak nahradí staršie agregáty 2,0 HDi (107 k) a 2,2 HDi (128 k), pričom prvý menovaný zostane ešte pár mesiacov v ponuke, ale spojený výhradne s automatickou prevodovkou. Súčasťou „nového“ dvojlitru bude sériovo dodávaný filter pevných častíc a sekundovať mu bude 6-stupňová manuálna prevodovka.

S novým motorom dosiahne „osemstosedmička“ maximálnu rýchlosť 190 km/h, pričom si každých 100 km vezme v priemere 7,1 l nafty. K zmene ceny nedôjde, tá sa bude pohybovať presne na úrovni súčasného motoru 2,2 HDi.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků