Nový motor pre Peugeot 807

Peugeot 807 bude od júla v ponuke s dvojlitrovým nafťákom známym z iných modelov, ktorý poskytuje najvyšší výkon 100 kW (136 k). Motor tak nahradí staršie agregáty 2,0 HDi (107 k) a 2,2 HDi (128 k), pričom prvý menovaný zostane ešte pár mesiacov v ponuke, ale spojený výhradne s automatickou prevodovkou. Súčasťou „nového“ dvojlitru bude sériovo dodávaný filter pevných častíc a sekundovať mu bude 6-stupňová manuálna prevodovka.

S novým motorom dosiahne „osemstosedmička“ maximálnu rýchlosť 190 km/h, pričom si každých 100 km vezme v priemere 7,1 l nafty. K zmene ceny nedôjde, tá sa bude pohybovať presne na úrovni súčasného motoru 2,2 HDi.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků