Nový motor pre Peugeot 807

Peugeot 807 bude od júla v ponuke s dvojlitrovým nafťákom známym z iných modelov, ktorý poskytuje najvyšší výkon 100 kW (136 k). Motor tak nahradí staršie agregáty 2,0 HDi (107 k) a 2,2 HDi (128 k), pričom prvý menovaný zostane ešte pár mesiacov v ponuke, ale spojený výhradne s automatickou prevodovkou. Súčasťou „nového“ dvojlitru bude sériovo dodávaný filter pevných častíc a sekundovať mu bude 6-stupňová manuálna prevodovka.

S novým motorom dosiahne „osemstosedmička“ maximálnu rýchlosť 190 km/h, pričom si každých 100 km vezme v priemere 7,1 l nafty. K zmene ceny nedôjde, tá sa bude pohybovať presne na úrovni súčasného motoru 2,2 HDi.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků