Nový motor pre Peugeot 807

Peugeot 807 bude od júla v ponuke s dvojlitrovým nafťákom známym z iných modelov, ktorý poskytuje najvyšší výkon 100 kW (136 k). Motor tak nahradí staršie agregáty 2,0 HDi (107 k) a 2,2 HDi (128 k), pričom prvý menovaný zostane ešte pár mesiacov v ponuke, ale spojený výhradne s automatickou prevodovkou. Súčasťou „nového“ dvojlitru bude sériovo dodávaný filter pevných častíc a sekundovať mu bude 6-stupňová manuálna prevodovka.

S novým motorom dosiahne „osemstosedmička“ maximálnu rýchlosť 190 km/h, pričom si každých 100 km vezme v priemere 7,1 l nafty. K zmene ceny nedôjde, tá sa bude pohybovať presne na úrovni súčasného motoru 2,2 HDi.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků