Nový motor pod kapotu Audi allroad

Audi allroad není žádným nováčkem na trhu, ale v nabídce dosud chyběl model, který by zastupoval „s“ modely jiných řad. Proto dostal allroad pod kapotu i výkoný osmiválac známý z klasické A6.
Nový motor pod kapotu Audi allroad

Výkon třech stovek koní (220 kW) a točivý moment dosahující hodnoty 380 Nm v rozmezí 2 700 až 4 600 otáček, tak se dá stručně přírustek pod kapotu allroadu charakterizovat. Pro bližší určení stačí uvést objem 4.2 litru a číslo 8, tedy počet válců a znalci již vědí, že allroad na cestě zavazet nebude. Jízdní výkony – z 0 na 100 km/h se Audi allroad quattro 4.2 V8 dokáže rozjet během pouhých 7,2 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 240 km/h – jsou toho jasným důkazem. Za tyto nadprůrměrné jízdní výkony si osmiválec řekne v průměru o 13,8 litru. Ve městě se spotřeba hravě přehoupne přes dvacet litrů na sto kilometrů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na špici řady se allroad 4.2 dostane i pokud jde o sériové vybavení. Ve výbavě najdeme celou řadu očekávaných položek, za všechny uveďme přední, boční a hlavové airbagy (Sideguard), kůži potažená elektricky nastavitelná sedadla, palubní počítač, xenové světlometey, alarm systém nebo na obouvání náročnější 18“ litá kola s pneumatikami o rozměru 245/45.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na český trh by nový motor měl přijít letos v létě, cena na českém trhu dosud nebyla stanovena.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků