Zlatý 1.8 T 110 kW,132 kW,165 kW!Člověk si musel zvyknout na jejich špatné vlastnosti jako odcházející cívky zapalování, váha vzduchu, dvouhmotnostní setrvačník ale jinak to šlo!
...mal som dlhe roky prajednoduchy poctivy osemventilovy stvorvalec, atmosfericky motor o primeranom (vzhladom na velkost a vahu auta) objeme a vykone a zvykal som si cely cas len na to ako dobre to jazdi, ako to prijemne reaguje (ziadne oneskorenia, co som tam dal, to som hned aj mal) a aky to ma prijemny zdravy zvuk. Lial som len benzin a kazdych 15.ooo km menil olej, nieco ako dolievanie oleja to ani po stvrtmilione km nepoznalo, motor, spojka, prevodovka, vsetko povodne a vo vynikajucej kondicii. Starosti nulove, spolahlivost dokonala. Ak by ponukali take nieco aj teraz, idem do toho hned.
Když ani nevíš, jak se píše nula, tak do toho nekecej, ty vemeno.
Tak atmosféry se dají stále koupit, třeba Mazda, KIA, francouzi, nebo nejlépe něco amerického s vyšším objemem a s nižším nominálním výkonem - a vydrží to o mnoho víc, než ta zmiňovaná felicie, která mimochodem nebyla zrovna etalonem spolehlivosti i přes fakt, že žádné komplikované technologie neměla......
Jo, známe všichni. Ty a Tvoje legendární Felicia :-P
2,0 TSI?? kolik to žere oleje taky 5L/100 km??
5 litrov v laboratornych podmienkach.V meste 8litrov,na dialnici 7.
normálně to bude baštit osm a pod plynem okreska 20 díky nechci a už mě irituje jak kecaj se spotřebou.
idealna motorizacia
5L na 100km..? To jako oleje? :-D
No a je po TDi Dieslech ... koupil by si snad někdo TDi?? Když stejně jejich zázračné spotřebě 4L/ 200 (u 2.0Tdi stejně je reál kolem 5,3 jezdím) u tohoto jestli bude 6 Tak je to bomba!§§ a ty náklady na TDi tfuj... Myslím že rok 2015 začíná éra benzínu a TDi už bude jen v kamionech a busech.... Dále i parametry TFsi (točivý momnet tolik velká výhoda TDi je už tu tam.... Kde je doma kdy benzíny měli jen 210-250 Nm... dneska mají kolem 300-350 a to jsou parametry TDi.... Já osobně nové auto už jedině TFsi i pro nájezdy 20.000 za rok .... Jsem a byl jsem vždy TDi zastánce ,ale tady už opravdu měním trikot :-)
K laboratorni spotrebe toho benzinaku se v nasem typickem provozu ani nepriblizis, tim spise ne s plnym autem a/nebo stylem jizdy brzda-plyn. Na druhou stranu je videt, jak pusobivy dokaze byt marketing cileny na urcitou cast populace ;-)Jinak busy MHD snad casem prejdou na nejakou neropnou alternative a kamiony snad zmizi uplne. Pointa neni v diskutabilnim snizovani spotreby/emisi nybrz v systemove zmene a chapani dopravy obecne.
PassaTDI: uniklo ti že v titulku článku je chyba. Správě měl znít: "Nový motor Audi 2.0 TSI má 190 koní NEBO spotřebu pod 5 l/100 km"
No až pojede to 2,0 TSI kolem 6-7 i s plným autem normální rychlostí tj 60/100/150 tak pak na tom bude stejně, ale zatím to za těch 6 pojede tak maximálně s prázdným autem a možná bude muset i skopce.Zatím je průměr 8,5/100 takže by se museli dost snažit, aby to sundali o 2l;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.