Nový motor Audi 2.0 TSI má 190 koní a spotřebu pod 5 l/100 km

14 komentářů

Andrea Kolaříková
8. května • 0:10

Zlatý 1.8 T 110 kW,132 kW,165 kW!Člověk si musel zvyknout na jejich špatné vlastnosti jako odcházející cívky zapalování, váha vzduchu, dvouhmotnostní setrvačník ale jinak to šlo!

Antiautomat
8. května • 11:06

...mal som dlhe roky prajednoduchy poctivy osemventilovy stvorvalec, atmosfericky motor o primeranom (vzhladom na velkost a vahu auta) objeme a vykone a zvykal som si cely cas len na to ako dobre to jazdi, ako to prijemne reaguje (ziadne oneskorenia, co som tam dal, to som hned aj mal) a aky to ma prijemny zdravy zvuk. Lial som len benzin a kazdych 15.ooo km menil olej, nieco ako dolievanie oleja to ani po stvrtmilione km nepoznalo, motor, spojka, prevodovka, vsetko povodne a vo vynikajucej kondicii. Starosti nulove, spolahlivost dokonala. Ak by ponukali take nieco aj teraz, idem do toho hned.

Emperor
22. června • 15:16

Když ani nevíš, jak se píše nula, tak do toho nekecej, ty vemeno.

JirkaB
11. května • 14:46

Tak atmosféry se dají stále koupit, třeba Mazda, KIA, francouzi, nebo nejlépe něco amerického s vyšším objemem a s nižším nominálním výkonem - a vydrží to o mnoho víc, než ta zmiňovaná felicie, která mimochodem nebyla zrovna etalonem spolehlivosti i přes fakt, že žádné komplikované technologie neměla......

af
8. května • 13:55

Jo, známe všichni. Ty a Tvoje legendární Felicia :-P

Tom
7. května • 20:51

2,0 TSI?? kolik to žere oleje taky 5L/100 km??

Jozef Kruty
7. května • 20:00

5 litrov v laboratornych podmienkach.V meste 8litrov,na dialnici 7.

jirka
7. května • 17:18

normálně to bude baštit osm a pod plynem okreska 20 díky nechci a už mě irituje jak kecaj se spotřebou.

Antiautomat
7. května • 17:06

idealna motorizacia

Smx
7. května • 14:34

5L na 100km..? To jako oleje? :-D

PassaTdi
7. května • 14:02

No a je po TDi Dieslech ... koupil by si snad někdo TDi?? Když stejně jejich zázračné spotřebě 4L/ 200 (u 2.0Tdi stejně je reál kolem 5,3 jezdím) u tohoto jestli bude 6 Tak je to bomba!§§ a ty náklady na TDi tfuj... Myslím že rok 2015 začíná éra benzínu a TDi už bude jen v kamionech a busech.... Dále i parametry TFsi (točivý momnet tolik velká výhoda TDi je už tu tam.... Kde je doma kdy benzíny měli jen 210-250 Nm... dneska mají kolem 300-350 a to jsou parametry TDi.... Já osobně nové auto už jedině TFsi i pro nájezdy 20.000 za rok .... Jsem a byl jsem vždy TDi zastánce ,ale tady už opravdu měním trikot :-)

bzzz
8. května • 9:16

K laboratorni spotrebe toho benzinaku se v nasem typickem provozu ani nepriblizis, tim spise ne s plnym autem a/nebo stylem jizdy brzda-plyn. Na druhou stranu je videt, jak pusobivy dokaze byt marketing cileny na urcitou cast populace ;-)Jinak busy MHD snad casem prejdou na nejakou neropnou alternative a kamiony snad zmizi uplne. Pointa neni v diskutabilnim snizovani spotreby/emisi nybrz v systemove zmene a chapani dopravy obecne.

Vana666
7. května • 19:43

PassaTDI: uniklo ti že v titulku článku je chyba. Správě měl znít:
"Nový motor Audi 2.0 TSI má 190 koní NEBO spotřebu pod 5 l/100 km"

Neurotic
7. května • 14:44

No až pojede to 2,0 TSI kolem 6-7 i s plným autem normální rychlostí tj 60/100/150 tak pak na tom bude stejně, ale zatím to za těch 6 pojede tak maximálně s prázdným autem a možná bude muset i skopce.Zatím je průměr 8,5/100 takže by se museli dost snažit, aby to sundali o 2l;-)

Doporučujeme

Články odjinud